Το cross training αφορά την εναλλαγή στο πρόγραμμα άσκησης μεταξύ διαφορετικών δραστηριοτήτων.

Ακολουθεί λίστα με τα οφέλη του cross training, σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Χειρούργων Ορθοπεδικών:

  • Το cross training επιτρέπει να γυμνάζετε όλο σας το σώμα, αντί να δυναμώνετε μόνο μια περιοχή.
  • Ένα καλό πρόγραμμα περιλαμβάνει ασκήσεις με βάρη, αεροβική (ανέβασμα σκάλας) και ασκήσεις ευλυγισίας (γιόγκα).
  • Η εναλλαγή μεταξύ αρκετών ειδών άσκησης διατηρεί το πρόγραμμα ρουτίνας φρέσκο και διασκεδαστικό ενώ παράλληλα εμποδίζει την πλήξη.
  • Οι τραυματισμοί από την υπερβολική άσκηση είναι λιγότερο πιθανοί, καθώς οι μυς δεν χρησιμοποιούνται με τον ίδιο τρόπο διαρκώς.
  • Η χρήση των μυών όλου του σώματος μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη προσαρμογή σας σε νέα σπορ και δραστηριότητες.

 

Επιμέλεια: Εύη Ψωμιάδου

Πηγές: Αμερικανική Ακαδημία Χειρούργων Ορθοπεδικών.