Τα τριγλυκερίδια είναι μια μορφή λίπους το οποίο βρίσκεται στο φαγητό, στο σώμα και στο αίμα.
Όμως υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων αυξάνουν τον κίνδυνο αρτηριοσκλήρωσης και καρδιακών παθήσεων.

Τα τριγλυκερίδια πολλές φορές δημιουργούνται από τη συσσώρευση επιπλέον θερμίδων που λαμβάνει ο οργανισμός μας, ενώ δεν χρειάζονται, οπότε συσσωρεύονται σαν λίπος (τριγλυκερίδια).

Τα οινοπνευματώδη ποτά και τα φαγητά με υψηλή περιεκτικότητα ζάχαρης επηρεάζουν τα επίπεδα τριγλυκεριδίων, αυξάνοντάς τα.

Για να μειώσετε τα επίπεδα τριγλυκεριδίων πρέπει να δώσετε έμφαση στη διατροφή σας και γενικότερα στον τρόπο ζωής σας.

6 συμβουλές για μείωση των τριγλυκεριδίων

  • Μειώστε την κατανάλωση οινωπνευματωδών ποτών
  • Μειώστε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη όπως γλυκά, μη φυσικούς χυμούς και γενικότερα σνάκς με πολλή ζάχαρη
  • Καταναλώνετε φρούτα, λαχανικά και προϊόντα ολικής αλέσεως
  • Προσπαθήστε να αποφεύγετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα κορεσμένου λίπου
  • Συμπεριλαμβάνετε στη διατροφή σας τροφές που είναι πλούσιες σε μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (ελαιόλαδο, λιπαρά ψάρια κτλ)
  • Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα μπορεί να βελτιώσουν τα επίπεδα τριγλυκεριδίων. Τα ψάρια αποτελούν καλή πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Προσπαθήστε να τρώτε τουλάχιστον 1-2 φορές την εβδομάδα ένα από τα παρακάτω: σολομό, τόνο, σαρδέλες, πέστροφα
  • Προσπαθήστε να ασκείστε για τουλάχιστον 30 λεπτά τις περισσότερες ημέρες της εβδομάδας.