ΑρχικήΆσκηση

Αθλητικοί τραυματισμοί

Προβολή

CrossFit : Οι συνήθεις τραυματισμοίCrossFit : Οι συνήθεις τραυματισμοί

Χρήσιμες πληροφορίες για να κατανοήσουμε καλύτερα τι συμβαίνει με τους τραυματισμούς στο είδος άσκησης που τα τελευταία 10 χρόνια απέκτησε και στην Ελλάδα ευρεία αναγνώριση.

Ζεστό ή κρύο; Τι είναι καλύτερο για τους τραυματισμούςΖεστό ή κρύο; Τι είναι καλύτερο για τους τραυματισμούς

Τι είναι ποιο αποτελεσματικό στην αντιμετώπιση των τραυματισμών; Η ξεκούραση, ο πάγος, η συμπίεση, ή η ανύψωση;

Τραυματισμός στη μέση: Πώς να τον αποφύγουμε στην άσκησηΤραυματισμός στη μέση: Πώς να τον αποφύγουμε στην άσκηση

Ανεξάρτητα από τη μορφή της άσκησης η σωστή προθέρμανση είναι απαραίτητη. Πώς θα προστατεύσουμε τη μέση μας.

Άσκηση: Ποιοι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν;Άσκηση: Ποιοι τραυματισμοί μπορούν να συμβούν;

Oι τραυματισμοί απειλούν όσους ασκούνται και για τον λόγο αυτό θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν τις υπερβολές.

10 πράγματα που δεν γνωρίζετε για την άσκηση10 πράγματα που δεν γνωρίζετε για την άσκηση

Μιλάμε συνέχεια για τα τεράστια οφέλη που έχει η τακτική γυμναστική στην υγεία μας. Με ποιον ακριβώς τρόπο μας τα προσφέρει;

Ποια είναι τα καλύτερα αθλητικά παπούτσια για εφήβουςΠοια είναι τα καλύτερα αθλητικά παπούτσια για εφήβους

Ποια είναι τα πιο κατάλληλα παπούτσια για κάθε είδους γυμναστική που επιλέγει ένας έφηβος; Ποια παπούτσια είναι ιδανικά για περπάτημα.

Πώς να αποφύγουμε τους τραυματισμούς στην άσκησηΠώς να αποφύγουμε τους τραυματισμούς στην άσκηση

Μερικές βασικές συμβουλές για να προστατεύσουμε τον εαυτό μας από τους πιο συχνούς τραυματισμούς που μπορεί να πάθουμε κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

Αθλητικοί τραυματισμοί και κρύο: Αντιμετώπιση κρυοπαγημάτων και υποθερμίαςΑθλητικοί τραυματισμοί και κρύο: Αντιμετώπιση κρυοπαγημάτων και υποθερμίας

Αν ασκείστε στο κρύο ή στη βροχή δείτε πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε ενδεχόμενη εμφάνιση υποθερμίας ή κρυοπαγημάτων.

Τραυματισμοί στα αθλήματα: Πώς αντιμετωπίζονταιΤραυματισμοί στα αθλήματα: Πώς αντιμετωπίζονται

Τα αθλήματα μπορούν να προκαλέσουν τραυματισμό στους μυς, στα οστά, στους τένοντες και στις αρθρώσεις; Τι κάνουμε στους μικρούς και τι στους μεγάλους τραυματισμούς.

Τραυματισμοί στα χειμερινά αθλήματα: Μέτρα προφύλαξηςΤραυματισμοί στα χειμερινά αθλήματα: Μέτρα προφύλαξης

Τα χειμερινά αθλήματα είναι διασκέδαση, εκτός από άθληση, γι’ αυτό δεν πρέπει να υπερεκτιμούμε τις δικές μας δυνατότητες και να υποτιμούμε τις δυνάμεις της φύσης.

Ξεφύγετε από τις παγίδες της άσκησης

Τα λάθη κατά την άσκηση μπορεί να προκαλέσουν τραυματισμούς και να ταλαιπωρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα τον ασκούμενο. Ας δούμε τα πιο συνηθισμένα.

Σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών: η κήλη του αθλητήΣύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών: η κήλη του αθλητή

Το Σύνδρομο κοιλιακών προσαγωγών ή αλλιώς κήλη των αθλητών, είναι μια πάθηση που αντιμετωπίζουν όλο και ποιο συχνά αρκετοί αθλητές.

Κράμπες: Ξεπεράστε τις με ψυχραιμία Κράμπες: Ξεπεράστε τις με ψυχραιμία

Παρόλο που οι κράμπες εμφανίζονται συνήθως σε αθλητές, δεν είναι λίγοι εκείνοι που αντιμετωπίζουν πρόβλημα κράμπας σε κατάσταση ηρεμίας, ακόμη και στον ύπνο τους.

Διαστρέμματα, θλάσεις και κατάγματα Διαστρέμματα, θλάσεις και κατάγματα

Τι μπορούμε να κάνουμε όταν κατά την άσκηση μας παρουσιάζονται διαστρέμματα, θλάσεις ή κατάγματα;

Πρόληψη τραυματισμών στην άσκησηΠρόληψη τραυματισμών στην άσκηση

Αν και ο πρώτος στόχος της άσκησης είναι η προάσπιση της υγείας μας δεν είναι λίγες οι φορές που όχι μόνο αυτός δεν επιτυγχάνεται αλλά η άσκηση γίνεται αιτία να χαθεί, έστω και προσωρινά.

Αθλήματα χωρίς παθήματαΑθλήματα χωρίς παθήματα

Πριν ξεκινήσετε ένα άθλημα, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και να αναζητήσετε έναν έμπειρο προπονητή – καθηγητή φυσικής αγωγής να σας κατευθύνει στα πρώτα σας βήματα.

Διάστρεμμα αστραγάλουΔιάστρεμμα αστραγάλου

Οι κακώσεις της ποδοκνημικής άρθρωσης (αστράγαλος), αποτελούν συχνό ορθοπεδικό πρόβλημα, το οποίο εμφανίζεται τόσο κατά τη διάρκεια αθλητικών δραστηριοτήτων, όσο και στην καθημερινότητά μας.

Oι αθλητικές κακώσεις και η αντιμετώπισή τους

Το αθλητικό ατύχημα συμβαίνει συνήθως κατά τη διάρκεια τής μεγίστης απόδοσης του ανθρώπινου οργανισμού. Συνήθως τραυματίζεται εμφανώς το μυο-σκελετικό σύστημα, αλλά επηρεάζεται ταυτόχρονα σε άλλοτε άλλο βαθμό και ο ψυχισμός του τραυματιζόμενου.

Θεραπευτική αντιμετώπιση της πελματιαίας απονεύρωσης στους αθλητές

Πρόκειται για μια από τις πιο συχνές παθήσεις των ποδιών και είναι η πιο συχνή αιτία πόνου στα πόδια των αθλητών και ιδιαίτερα των δρομέων.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Τικ στα παιδιάΤικ στα παιδιά

Σε ποια ηλικία εμφανίζονται και πόσο συχνά είναι; Πώς αντιμετωπίζονται.... Περισσότερα »

Πνιγμός: Η ησυχία είναι ανησυχητικό σημάδιΠνιγμός: Η ησυχία είναι ανησυχητικό σημάδι

Ο πνιγμός αποτελεί διεθνώς την πέμπτη συχνότερη αιτία θανάτου από ατύχημα μεταξύ όλων των ηλικιακών ομάδων.... Περισσότερα »

Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19

Η εκδήλωση της νευρικής ανορεξίας στους άντρες είναι πιο σπάνια, περίπου 1 περιστατικό άντρα για κάθε 10 γυναίκες. ... Περισσότερα »

Ρίγανη: Ποια είναι η φαρμακευτική της χρήσηΡίγανη: Ποια είναι η φαρμακευτική της χρήση

Τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού δροσιστείτε με τις συνταγές μας για παγωτό ή frozen yogurt.... Περισσότερα »

Video - Γυναικολογικοί Καρκίνοι και αντιμετώπισή τους

Αντιμετώπιση γυναικολογικών καρκίνων λαπαροσκοπικά ή με ρομποτική υποβοηθούμενη λαπαροσκόπηση Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε ΕΔΩ.... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

taxes_health_benefits
Οι φόροι και οι εισφορές που πληρώνετε, σάς επιστρέφονται επαρκώς με παροχές στην Υγεία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Υπάρχουν οι μαμάδες που δουλεύουν και υπάρχουν και εκείνες που είναι μαμάδες…πλήρους απασχόλησης σπίτι. Αυτές είναι οι 5 σκληρές αλήθειες που δεν λέγονται συχνά για τις μη εργαζόμενες μαμάδες.
Στο εξωτερικό το λένε “cry it out”, εδώ το λέμε “άσ’το να κλάψει.” Τι έχουμε να κερδίσουμε από αυτήν την μέθοδο και για τι πρέπει να μας ανησυχήσει;
Συνταγές για εύκολα γλυκά ψυγείου με φράουλες, με μπισκότο, με λεμόνι και μια μοναδική συνταγή για μωσαϊκό ψυγείου με γιαούρτι!
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης