ΑρχικήΆσκηση

Διατροφή για άσκηση

Προβολή

Διατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμεΔιατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε

Ποια είναι τα χειρότερα λάθη που κάνουμε σε ό,τι αφορά την διατροφή μας σε σχέση με την γυμναστική;

Οι καλύτερες τροφές μετά την πρωινή άσκησηΟι καλύτερες τροφές μετά την πρωινή άσκηση

Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές που θα μας γεμίσουν ενέργεια μετά τη γυμναστική στο ξεκίνημα της μέρας;

Πρόγραμμα διατροφής για bodybuildingΠρόγραμμα διατροφής για bodybuilding

Αν σκοπεύετε να ασχοληθείτε με το bodybuilding, έχουμε μερικές προτάσεις για τις αλλαγές που θα χρειαστεί να κάνετε στην διατροφή σας.

Διατροφή πριν και μετά την άσκησηΔιατροφή πριν και μετά την άσκηση

Ποια είναι τα κατάλληλα φαγητά για πριν και μετά από κάθε είδος γυμναστικής, ώστε να είμαστε πάντα γεμάτοι με την απαραίτητη ενέργεια;

Διατροφή για να σπάσετε το ατομικό σας ρεκόρ στην άσκηση!Διατροφή για να σπάσετε το ατομικό σας ρεκόρ στην άσκηση!

Πώς θα δώσετε στον οργανισμό σας τα απαραίτητα διατροφικά εφόδια για να αυξήσετε την αθλητική σας απόδοση.

Κούραση στην άσκηση: 3 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστεΚούραση στην άσκηση: 3 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε

Αν κουράζεστε πολύ εύκολα όταν γυμνάζεστε, ίσως δεν λαμβάνετε ικανοποιητικές ποσότητες από τρία πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι αυτά;

Πώς να σταματήσω να τρώω υπερβολικά μετά την άσκηση;Πώς να σταματήσω να τρώω υπερβολικά μετά την άσκηση;

Πώς μπορούμε να σταματήσουμε να καταναλώνουμε αλόγιστα φαγητό μετά τη γυμναστική; Διαβάστε εδώ μερικούς έξυπνους τρόπους.

7 τροφές που βοηθούν στο χτίσιμο των μυών7 τροφές που βοηθούν στο χτίσιμο των μυών

Αν θέλετε να χτίσετε μυς και να τους διατηρήσετε μεγάλους και δυνατούς, εκτός από την άσκηση μπορείτε να βοηθηθείτε και με την επιλογή συγκεκριμένων τροφίμων.

Τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά τη γυμναστική;Τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά τη γυμναστική;

Είναι κακό να γυμναζόμαστε με άδειο στομάχι; Πώς πρέπει να εφοδιάζουμε και να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας πριν και μετά την άσκηση.

Άθληση και διατροφή: 4 συνταγές ιδανικές για όσους ασκούνταιΆθληση και διατροφή: 4 συνταγές ιδανικές για όσους ασκούνται

Η πρωτεΐνη είναι ιδιαίτερα σημαντική για μια πληθώρα λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού. Δείτε 4 πρωτεΐνούχες συνταγές για το σπίτι ή το γραφείο.

Mικρά μυστικά διατροφής για καλύτερη γυμναστική!Mικρά μυστικά διατροφής για καλύτερη γυμναστική!

Ποια είναι τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τον αθλούμενο. Θρεπτικά συστατικά και συστάσεις για την κατανάλωσή τους.

Διατροφή για βόλειΔιατροφή για βόλει

Οι ημερήσιες ενεργειακές απαιτήσεις για τους αθλητές της πετοσφαίρισης κυμαίνονται στις 2.400 - 4.200 θερμίδες για τις γυναίκες και 2.800 - 5.000 θερμίδες για τους άνδρες, ανάλογα με την ένταση και διάρκεια των προπονήσεων.

Η διατροφή στο μπάσκετΗ διατροφή στο μπάσκετ

Οι αθλητές του μπάσκετ δαπανούν σε έναν αγώνα( ή και στην προπόνηση) τουλάχιστον 500 θερμίδες. Άρα η διατροφική υποστήριξη είναι σημαντική και για την αποφυγή γρήγορης κόπωσης και αφυδάτωσης.

Ενυδάτωση στο γυμναστήριοΕνυδάτωση στο γυμναστήριο

Εκτός από ένα ζευγάρι αθλητικά ρούχα και παπούτσια και την επιλογή του κατάλληλου προγράμματος, αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα είναι και η εξασφάλιση της ενυδάτωσής μας!

Οδηγός διατροφής στο γυμναστήριοΟδηγός διατροφής στο γυμναστήριο

Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής όταν συνδυάζεται σωστά με κάποιο πρόγραμμα άσκησης, μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της προπόνησης και άρα τα οφέλη της άσκησης για την υγεία.

Τραφείτε σαν αθλητήςΤραφείτε σαν αθλητής

Η ερώτηση των περισσότερων όταν ξεκινούν συστηματικά γυμναστική είναι αν χρειάζονται παραπάνω ποσότητα πρωτεΐνης την ημέρα στη διατροφή τους, καταφεύγοντας αρκετά συχνά στα συμπληρώματα διατροφής.

Η διατροφή των αθλητών κατά τη μεταβατική περίοδοΗ διατροφή των αθλητών κατά τη μεταβατική περίοδο

Στη μεταβατική περίοδο ο αθλητής έχει ως στόχο τη διατήρηση του σωματικού βάρους ή τη μείωσή του όταν αυτή απαιτείται. Πώς όμως μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο;

Καλύτερες οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζαςΚαλύτερες οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζας

Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να μεγιστοποιήσετε τη μυϊκή αύξηση αλλά απλά να είστε πιο έξυπνοι με την κατανομή της, προτείνουν οι επιστήμονες.

Διατροφή και μυϊκή μάζαΔιατροφή και μυϊκή μάζα

Καλύτερες βρέθηκαν οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζας.

Διατροφή μετά την άσκηση, για σμιλεμένο σώμαΔιατροφή μετά την άσκηση, για σμιλεμένο σώμα

Το γεύμα μετά την άσκηση, μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, καθώς είναι απαραίτητο για την ανακατασκευή των μυών και την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειάς τους.

Αποκτήστε το ιδανικό σώμα!Αποκτήστε το ιδανικό σώμα!

Και ναι, το πήρατε απόφαση. Η άσκηση μπήκε στη ζωή σας για τα καλά και τα 30 λεπτά πάνω στο διάδρομο του γυμναστηρίου δεν είναι τελικά τόσο βασανιστικά όσο νομίζατε.

Οι κατάλληλες τροφές για την άσκησηΟι κατάλληλες τροφές για την άσκηση

Η άσκηση και συνεπώς το υγιές σώμα είναι το όχημα που μας βοηθά να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις της καθημερινότητάς μας. Από την άλλη πλευρά, τα καύσιμά μας είναι η σωστή και πλούσια σε θρεπτική αξία τροφή.

5 τρόφιμα για γραμμωμένους κοιλιακούς5 τρόφιμα για γραμμωμένους κοιλιακούς

Καταγράψτε τα τρόφιμα που 'ταΐζετε' το σώμα σας και αποκτήστε επίπεδους και καλλίγραμμους κοιλιακούς.

Ποια είναι η κατάλληλη ποσότητα πρωτεΐνης για αύξηση της μυϊκής μάζας

Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να μεγιστοποιήσετε τη μυϊκή αύξηση αλλά απλά να είστε πιο έξυπνοι με την κατανομή της, προτείνουν οι επιστήμονες.

Η σωστή διατροφή για την αθλούμενηΗ σωστή διατροφή για την αθλούμενη

Μια χαρακτηριστική περίπτωση τύπου γυναικών με ιδιαίτερες διατροφικές απαιτήσεις και συχνά ατοπήματα είναι η αθλούμενη. Ας συνοψίσουμε τα χαρακτηριστικά της, τα διατροφικά σφάλματα και τις λύσεις που προτείνονται.

Η κατάλληλη διατροφή πριν και μετά την άσκησηΗ κατάλληλη διατροφή πριν και μετά την άσκηση

Η κατανάλωση γεύματος πριν από την προπόνηση, σε αντίθεση με την προπόνηση σε κατάσταση νηστείας, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την απόδοση. Το γεύμα ή το σνακ πριν από μια έντονη προπόνηση θα πρέπει να ικανοποιεί δύο συνθήκες.

Κατανάλωση καφείνης και αθλητισμόςΚατανάλωση καφείνης και αθλητισμός

Η επινεφρίνη σε συνδυασμό με την καφεΐνη μπορούν να επιφέρουν μυϊκή συστολή, αυξάνουν το ρυθμό διάσπασης μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου, αυξάνουν την απελευθέρωση των ελεύθερων λιπαρών οξέων από το λιπώδη ιστό και αυξάνουν τη χρήση μυϊκών τριγλυκεριδίων.

Διατροφή για ασκήσεις με βάρηΔιατροφή για ασκήσεις με βάρη

Ανάλογα με το είδος (ένταση και διάρκεια) της προπόνησης με βάρη που κάνετε και το στόχο που έχετε, είτε αυτός είναι μυική ενδυνάμωση είτε αύξηση μυϊκού όγκου, η κατάλληλη διατροφή κρίνεται απαραίτητη.

Η σωστή διατροφή του αθλητήΗ σωστή διατροφή του αθλητή

Οι διατροφικές απαιτήσεις των αθλητών κατά την διάρκεια μιας αγωνιστικής περιόδου διαχωρίζονται ανάλογα με τις τρεις κύριες χρονικές περιόδους που αφορούν ένα αγώνισμα.

Αθλητική δραστηριότητα και διατροφή

Η ικανότητα για εκτέλεση μυϊκού έργου εξαρτάται από διεργασίες που αποδίδουν ενέργεια στους μυς. Για τη λειτουργία τους οι μυς χρειάζονται οξυγόνο που παραλαμβάνεται με τους πνεύμονες από την ατμόσφαιρα και μεταφέρεται στους μυς με το αίμα.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Γενόσημα: "Καμπανάκι" για τέσσερις δραστικές ουσίεςΓενόσημα: "Καμπανάκι" για τέσσερις δραστικές ουσίες

Άμεση συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας ζητούν εκπρόσωποι της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας, εκτιμώντας πως τα πρόσφατα μέτρα προκαλούν ... Περισσότερα »

Οι κίνδυνοι του να είσαι πολύ αδύνατοςΟι κίνδυνοι του να είσαι πολύ αδύνατος

Ξέρουμε ότι το να είμαστε υπέρβαροι ή παχύσαρκοι κρύβει απίστευτους κινδύνους για την υγεία μας. Τι συμβαίνει όμως όταν είμαστε λιποβαρείς;... Περισσότερα »

Άσκηση στη ζέστη Πώς θα μείνετε υγιείς και σε φόρμαΆσκηση στη ζέστη Πώς θα μείνετε υγιείς και σε φόρμα

Με τον ζεστό καιρό μπορεί να χάσετε την όρεξη για φυσική δραστηριότητα ή μπορεί να μην είστε σωματικά σε φόρμα. Πώς θα αψηφήσετε τη ζέστη.... Περισσότερα »

Ποιες τροφές ανεβάζουν την τεστοστερόνηΠοιες τροφές ανεβάζουν την τεστοστερόνη

Αν χρειάζεστε μια επιπλέον δόση τεστοστερόνης, τα παρακάτω τρόφιμα μπορούν να σας βοηθήσουν να την αυξήσετε.... Περισσότερα »

Video - Οι μέλισσες σε κίνδυνο

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η υγεία των μελισσών μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες συμπεριλαμβανομένων των εντόμων και των παρασίτων, των μικροβιακών ασθενειών, της ανεπαρκούς ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

missing_during_crisis
Τι είναι αυτό που σάς λείπει περισσότερο στα χρόνια της κρίσης;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Δεν σας προτείνουμε τα γνωστά βιβλία δραστηριοτήτων, αλλά τα πιο δροσερά βιβλία με ανάλαφρες ιστορίες και θέμα το καλοκαίρι..
Ψάξαμε και βρήκαμε τις πιο ασφαλείς περιοχές της Αττικής, όπου μπορείτε να πάτε με τα παιδιά για να ευχαριστηθούν ποδηλατάδες!
Λίγο η συχνή επαφή με το νερό, λίγο τα μπάνια στη θάλασσα, λίγο οι δουλειές του σπιτιού αρκούν για να καταστρέψουν τα φρεσκοβαμμένα νύχια μας. Πώς θα τα κάνουμε να «κρατήσουν» περισσότερο;
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης