Είσοδος Μελών
Προβολή

ΑρχικήΆσκηση

Διατροφή για άσκηση

Προβολή

Διατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμεΔιατροφή και άσκηση: Τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε

Ποια είναι τα χειρότερα λάθη που κάνουμε σε ό,τι αφορά την διατροφή μας σε σχέση με την γυμναστική;

  • Οι καλύτερες τροφές μετά την πρωινή άσκηση
    Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές που θα μας γεμίσουν ενέργεια μετά τη γυμναστική στο ξεκίνημα της μέρας;
  • Πρόγραμμα διατροφής για bodybuilding
    Αν σκοπεύετε να ασχοληθείτε με το bodybuilding, έχουμε μερικές προτάσεις για τις αλλαγές που θα χρειαστεί να κάνετε στην διατροφή σας.
  • Διατροφή πριν και μετά την άσκηση
    Ποια είναι τα κατάλληλα φαγητά για πριν και μετά από κάθε είδος γυμναστικής, ώστε να είμαστε πάντα γεμάτοι με την απαραίτητη ενέργεια;
  • Διατροφή για να σπάσετε το ατομικό σας ρεκόρ στην άσκηση!
    Πώς θα δώσετε στον οργανισμό σας τα απαραίτητα διατροφικά εφόδια για να αυξήσετε την αθλητική σας απόδοση.
  • Κούραση στην άσκηση: 3 θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε
    Αν κουράζεστε πολύ εύκολα όταν γυμνάζεστε, ίσως δεν λαμβάνετε ικανοποιητικές ποσότητες από τρία πολύ σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι αυτά;
  • Πώς να σταματήσω να τρώω υπερβολικά μετά την άσκηση;
    Πώς μπορούμε να σταματήσουμε να καταναλώνουμε αλόγιστα φαγητό μετά τη γυμναστική; Διαβάστε εδώ μερικούς έξυπνους τρόπους.
  • 7 τροφές που βοηθούν στο χτίσιμο των μυών
    Αν θέλετε να χτίσετε μυς και να τους διατηρήσετε μεγάλους και δυνατούς, εκτός από την άσκηση μπορείτε να βοηθηθείτε και με την επιλογή συγκεκριμένων τροφίμων.
  • Τι πρέπει να τρώμε πριν και μετά τη γυμναστική;
    Είναι κακό να γυμναζόμαστε με άδειο στομάχι; Πώς πρέπει να εφοδιάζουμε και να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας πριν και μετά την άσκηση.
  • Άθληση και διατροφή: 4 συνταγές ιδανικές για όσους ασκούνται
    Η πρωτεΐνη είναι ιδιαίτερα σημαντική για μια πληθώρα λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού. Δείτε 4 πρωτεΐνούχες συνταγές για το σπίτι ή το γραφείο.
  • Mικρά μυστικά διατροφής για καλύτερη γυμναστική!
    Ποια είναι τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τον αθλούμενο. Θρεπτικά συστατικά και συστάσεις για την κατανάλωσή τους.
  • Διατροφή για βόλει
    Οι ημερήσιες ενεργειακές απαιτήσεις για τους αθλητές της πετοσφαίρισης κυμαίνονται στις 2.400 - 4.200 θερμίδες για τις γυναίκες και 2.800 - 5.000 θερμίδες για τους άνδρες, ανάλογα με την ένταση και διάρκεια των προπονήσεων.
  • Η διατροφή στο μπάσκετ
    Οι αθλητές του μπάσκετ δαπανούν σε έναν αγώνα( ή και στην προπόνηση) τουλάχιστον 500 θερμίδες. Άρα η διατροφική υποστήριξη είναι σημαντική και για την αποφυγή γρήγορης κόπωσης και αφυδάτωσης.
  • Ενυδάτωση στο γυμναστήριο
    Εκτός από ένα ζευγάρι αθλητικά ρούχα και παπούτσια και την επιλογή του κατάλληλου προγράμματος, αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα είναι και η εξασφάλιση της ενυδάτωσής μας!
  • Οδηγός διατροφής στο γυμναστήριο
    Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής όταν συνδυάζεται σωστά με κάποιο πρόγραμμα άσκησης, μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της προπόνησης και άρα τα οφέλη της άσκησης για την υγεία.
  • Τραφείτε σαν αθλητής
    Η ερώτηση των περισσότερων όταν ξεκινούν συστηματικά γυμναστική είναι αν χρειάζονται παραπάνω ποσότητα πρωτεΐνης την ημέρα στη διατροφή τους, καταφεύγοντας αρκετά συχνά στα συμπληρώματα διατροφής.
  • Η διατροφή των αθλητών κατά τη μεταβατική περίοδο
    Στη μεταβατική περίοδο ο αθλητής έχει ως στόχο τη διατήρηση του σωματικού βάρους ή τη μείωσή του όταν αυτή απαιτείται. Πώς όμως μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο;
  • Καλύτερες οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζας
    Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να μεγιστοποιήσετε τη μυϊκή αύξηση αλλά απλά να είστε πιο έξυπνοι με την κατανομή της, προτείνουν οι επιστήμονες.
  • Διατροφή και μυϊκή μάζα
    Καλύτερες βρέθηκαν οι μέτριες ποσότητες πρωτεΐνης ανά γεύμα για την αύξηση της μυϊκής μάζας.
  • Διατροφή μετά την άσκηση, για σμιλεμένο σώμα
    Το γεύμα μετά την άσκηση, μπορεί να παίξει καθοριστικό ρόλο, καθώς είναι απαραίτητο για την ανακατασκευή των μυών και την αναπλήρωση της χαμένης ενέργειάς τους.
  • Αποκτήστε το ιδανικό σώμα!
    Και ναι, το πήρατε απόφαση. Η άσκηση μπήκε στη ζωή σας για τα καλά και τα 30 λεπτά πάνω στο διάδρομο του γυμναστηρίου δεν είναι τελικά τόσο βασανιστικά όσο νομίζατε.
  • Οι κατάλληλες τροφές για την άσκηση
    Η άσκηση και συνεπώς το υγιές σώμα είναι το όχημα που μας βοηθά να αντεπεξέλθουμε στις υποχρεώσεις της καθημερινότητάς μας. Από την άλλη πλευρά, τα καύσιμά μας είναι η σωστή και πλούσια σε θρεπτική αξία τροφή.
  • 5 τρόφιμα για γραμμωμένους κοιλιακούς
    Καταγράψτε τα τρόφιμα που 'ταΐζετε' το σώμα σας και αποκτήστε επίπεδους και καλλίγραμμους κοιλιακούς.
  • Ποια είναι η κατάλληλη ποσότητα πρωτεΐνης για αύξηση της μυϊκής μάζας
    Δεν χρειάζεται να καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης για να μεγιστοποιήσετε τη μυϊκή αύξηση αλλά απλά να είστε πιο έξυπνοι με την κατανομή της, προτείνουν οι επιστήμονες.
  • Η σωστή διατροφή για την αθλούμενη
    Μια χαρακτηριστική περίπτωση τύπου γυναικών με ιδιαίτερες διατροφικές απαιτήσεις και συχνά ατοπήματα είναι η αθλούμενη. Ας συνοψίσουμε τα χαρακτηριστικά της, τα διατροφικά σφάλματα και τις λύσεις που προτείνονται.
  • Η κατάλληλη διατροφή πριν και μετά την άσκηση
    Η κατανάλωση γεύματος πριν από την προπόνηση, σε αντίθεση με την προπόνηση σε κατάσταση νηστείας, έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την απόδοση. Το γεύμα ή το σνακ πριν από μια έντονη προπόνηση θα πρέπει να ικανοποιεί δύο συνθήκες.
  • Κατανάλωση καφείνης και αθλητισμός
    Η επινεφρίνη σε συνδυασμό με την καφεΐνη μπορούν να επιφέρουν μυϊκή συστολή, αυξάνουν το ρυθμό διάσπασης μυϊκού και ηπατικού γλυκογόνου, αυξάνουν την απελευθέρωση των ελεύθερων λιπαρών οξέων από το λιπώδη ιστό και αυξάνουν τη χρήση μυϊκών τριγλυκεριδίων.
  • Διατροφή για ασκήσεις με βάρη
    Ανάλογα με το είδος (ένταση και διάρκεια) της προπόνησης με βάρη που κάνετε και το στόχο που έχετε, είτε αυτός είναι μυική ενδυνάμωση είτε αύξηση μυϊκού όγκου, η κατάλληλη διατροφή κρίνεται απαραίτητη.
  • Η σωστή διατροφή του αθλητή
    Οι διατροφικές απαιτήσεις των αθλητών κατά την διάρκεια μιας αγωνιστικής περιόδου διαχωρίζονται ανάλογα με τις τρεις κύριες χρονικές περιόδους που αφορούν ένα αγώνισμα.
  • Αθλητική δραστηριότητα και διατροφή
    Η ικανότητα για εκτέλεση μυϊκού έργου εξαρτάται από διεργασίες που αποδίδουν ενέργεια στους μυς. Για τη λειτουργία τους οι μυς χρειάζονται οξυγόνο που παραλαμβάνεται με τους πνεύμονες από την ατμόσφαιρα και μεταφέρεται στους μυς με το αίμα.
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

pets_for_good_human_health
Θεωρείτε πως τα κατοικίδια συμβάλλουν στην καλή υγεία των ανθρώπων;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης