ΑρχικήΆσκηση

Ενδυνάμωση - απώλεια λίπους

Προβολή

Πώς θα καίτε παραπάνω λίπος στην αερόβια άσκησηΠώς θα καίτε παραπάνω λίπος στην αερόβια άσκηση

Υπάρχουν έξυπνοι τρόποι που μας βοηθούν να καίμε λίπος όταν γυμναζόμαστε. Ας τους γνωρίσουμε.

Ασκήσεις για να κάψετε 800 θερμίδεςΑσκήσεις για να κάψετε 800 θερμίδες

Οι παρακάτω ασκήσεις είναι ίσως οι καλύτερες για να κάψετε πολλές θερμίδες σε λίγη ώρα και αξίζουν μια θέση στο πρόγραμμα γυμναστικής σας.

Τέλειες ασκήσεις για να γυμνάσετε το πάνω μέρος του σώματοςΤέλειες ασκήσεις για να γυμνάσετε το πάνω μέρος του σώματος

Ώρα να γυμνάσουμε τον κορμό, τα χέρια και τους ώμους με τρεις πολύ απλές, μα πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις.

5 ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά5 ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Τα κλασικά ροκανίσματα μόνο δεν πρόκειται να μας φέρουν αποτελέσματα. Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για σφιχτούς κοιλιακούς και επίπεδη κοιλιά.

Μύθοι και αλήθειες για την παθητική γυμναστικήΜύθοι και αλήθειες για την παθητική γυμναστική

Η άσκηση με όργανα παθητικής γυμναστικής υπόσχεται αδυνάτισμα και σφιχτούς κοιλιακούς χωρίς κόπο… Ποια είναι όμως η αλήθεια;

Ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάςΠοιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς

Είστε έτοιμοι να κάψετε το περιττό λίπος από την περιοχή της κοιλιάς; Χρειάζεται δουλειά, αλλά οι παρακάτω συμβουλές θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες.

Οι καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης για άντρεςΟι καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης για άντρες

Προσέξτε το σώμα σας και χτίστε μυϊκή μάζα ενσωματώνοντας τις παρακάτω ασκήσεις στο πρόγραμμά σας.

Πώς θα χάσω βάρος με ασκήσεις ενδυνάμωσης;Πώς θα χάσω βάρος με ασκήσεις ενδυνάμωσης;

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι από τα σημαντικότερα - και πιο παρεξηγημένα - κομμάτια του αδυνατίσματος. Ας δούμε μερικούς κανόνες για να τις κάνουμε σωστά.

4 τρόποι για να χτίσετε μυϊκή μάζα4 τρόποι για να χτίσετε μυϊκή μάζα

Όλοι ξέρουμε ότι η σκληρή γυμναστική είναι απαραίτητη για να χτίσουμε γερούς μύες. Ας δούμε, όμως, τι άλλο οφείλουμε να κάνουμε για να αυξήσουμε την μυϊκή μας μάζα.

Με ποιο είδος άσκησης καίμε περισσότερο λίπος;Με ποιο είδος άσκησης καίμε περισσότερο λίπος;

Αν θέλουμε να χάσουμε λίπος, με ποιον τρόπο πρέπει να επιλέξουμε τη γυμναστική και τι αλλαγές πρέπει να κάνουμε;

Πέντε ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούςΠέντε ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς

Θέλετε ενδυνάμωση και μυϊκή τόνωση στην κοιλιακή χώρα; Έχουμε για εσάς πέντε σούπερ ασκήσεις σε μια δεκάλεπτη προπόνηση κοιλιακών για μέγιστα αποτελέσματα.

Μπορούμε να αδυνατίσουμε μόνο με την άσκηση;Μπορούμε να αδυνατίσουμε μόνο με την άσκηση;

Είναι εφικτό να αδυνατίσουμε χωρίς δίαιτα με γυμναστική μόνο; Τι απαντούν οι διατροφολόγοι σε μια συχνή απορία.

Επτά σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούςΕπτά σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούς

Για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους κοιλιακούς σας, πέρα από προσεγμένη διατροφή, θα πρέπει να ακολουθήσετε και την κατάλληλη προπόνηση. Επτά ασκήσεις που φέρνουν αποτελέσματα.

Πέντε σούπερ ασκήσεις για συνολική δύναμηΠέντε σούπερ ασκήσεις για συνολική δύναμη

Αν θέλετε να γυμνάσετε συνολικά το σώμα σας και να δυναμώσετε όλους σας τους μύες, δείτε πέντε σούπερ και αποτελεσματικές ασκήσεις για δύναμη σε όλο το σώμα.

Κάψιμο λίπους για βιαστικούς: Η προπόνηση των 7 λεπτώνΚάψιμο λίπους για βιαστικούς: Η προπόνηση των 7 λεπτών

Θέλετε να γυμναστείτε αποτελεσματικά όμως δεν βρίσκετε χρόνο; Ιδού μια επτάλεπτη προπόνηση χωρίς εξοπλισμό για ανελέητο κάψιμο θερμίδων.

Έξι σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούς- χωρίς ροκανίσματαΈξι σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούς- χωρίς ροκανίσματα

'Εξι αποτελεσματικές ασκήσεις για κοιλιακούς που δεν περιλαμβάνουν ροκανίσματα.

Πέντε σούπερ ασκήσεις για στητό στήθοςΠέντε σούπερ ασκήσεις για στητό στήθος

Δώστε σχήμα και ανορθώστε το στήθος σας κάνοντας πέντε απλές, αλλά άκρως αποτελεσματικές ασκήσεις.

7 ‘’σούπερ’’ ασκήσεις για εμφανή αποτελέσματα7 ‘’σούπερ’’ ασκήσεις για εμφανή αποτελέσματα

Δείτε ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι και εγγυώνται εμφανή αποτελέσματα, αν τις κάνετε σωστά.

Ξεφορτωθείτε το λίπος από τους τρικέφαλουςΞεφορτωθείτε το λίπος από τους τρικέφαλους

Τρικέφαλοι χεριών: ένας ύπουλος εχθρός του 'ωραίου σώματος'

Οκτώ σούπερ ασκήσεις για επίπεδη κοιλιάΟκτώ σούπερ ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Αποκτήστε το six pack που πάντα θέλατε συνδυάζοντας σε μια προπόνηση οκτώ ασκήσεις – «φωτιά» για επίπεδη κοιλιά.

Κυκλική προπόνηση για κάψιμο λίπους στο μπαλκόνιΚυκλική προπόνηση για κάψιμο λίπους στο μπαλκόνι

Ενδυνάμωση και κάψιμο θερμίδων μόνο με το βάρος του σώματος στο... μπαλκόνι μας; Και όμως, γίνεται.

Πέντε ασκήσεις για γυμνασμένα και όμορφα πόδιαΠέντε ασκήσεις για γυμνασμένα και όμορφα πόδια

Ξεχάστε κρέμες αδυνατίσματος και «θαυματουργά» κολάν. Δώστε σχήμα και τονώστε μυϊκά τα πόδια σας, κάνοντας πέντε ασκήσεις στο σπίτι.

Κάψτε λίπος με την κατάλληλη προπόνησηΚάψτε λίπος με την κατάλληλη προπόνηση

Δεν υπάρχει γρήγορος τρόπος απώλειας λίπους. Απαιτείται υπομονή, συνέπεια και συνέχεια στην προπόνηση και τη διατροφή.

Απλά βήματα για εύκολο αδυνάτισμαΑπλά βήματα για εύκολο αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα στην κοιλιά, στους γλουτούς, στα χέρια. Μάθετε τις βασικές αρχές για να χάσετε λίπος από το σώμα σας.

Ασκήσεις στην παραλία για τέλειους γλουτούςΑσκήσεις στην παραλία για τέλειους γλουτούς

6 απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στην παραλία ώστε η επιστροφή σου το Σεπτέμβριο από τις διακοπές να σε βρει με τέλειους γλουτούς!

Οδηγίες για κάψιμο λίπους σε 20'Οδηγίες για κάψιμο λίπους σε 20'

Ενα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής σε συνδυασμό με συστηματική σωματική άσκηση, μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα αποτελέσματα. Μια αποτελεσματική εικοσάλεπτη προπόνηση Κυκλικής Περιφερικής Αντίστασης.

Ποιος τύπος άσκησης μειώνει περισσότερο το ‘σωσίβιο’ στην κοιλιάΠοιος τύπος άσκησης μειώνει περισσότερο το ‘σωσίβιο’ στην κοιλιά

Ποιος τύπος άσκησης βοηθά περισσότερο στη μείωση του κοιλιακού λίπους; Τα ατέλειωτα σετ κοιλιακών θα βοηθήσουν την κατάσταση ή μήπως ο διάδρομος θα αποδειχτεί καλύτερος σύμμαχος;

Πώς γίνεται καύση λίπους με την αερόβια άσκηση

Με τον όρο αερόβια άσκηση εννοούμε την άσκηση που περιλαμβάνει ή βελτιώνει την κατανάλωση οξυγόνου από το σώμα.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Γενόσημα: "Καμπανάκι" για τέσσερις δραστικές ουσίεςΓενόσημα: "Καμπανάκι" για τέσσερις δραστικές ουσίες

Άμεση συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας ζητούν εκπρόσωποι της εγχώριας φαρμακοβιομηχανίας, εκτιμώντας πως τα πρόσφατα μέτρα προκαλούν ... Περισσότερα »

Οι κίνδυνοι του να είσαι πολύ αδύνατοςΟι κίνδυνοι του να είσαι πολύ αδύνατος

Ξέρουμε ότι το να είμαστε υπέρβαροι ή παχύσαρκοι κρύβει απίστευτους κινδύνους για την υγεία μας. Τι συμβαίνει όμως όταν είμαστε λιποβαρείς;... Περισσότερα »

Άσκηση στη ζέστη Πώς θα μείνετε υγιείς και σε φόρμαΆσκηση στη ζέστη Πώς θα μείνετε υγιείς και σε φόρμα

Με τον ζεστό καιρό μπορεί να χάσετε την όρεξη για φυσική δραστηριότητα ή μπορεί να μην είστε σωματικά σε φόρμα. Πώς θα αψηφήσετε τη ζέστη.... Περισσότερα »

Ποιες τροφές ανεβάζουν την τεστοστερόνηΠοιες τροφές ανεβάζουν την τεστοστερόνη

Αν χρειάζεστε μια επιπλέον δόση τεστοστερόνης, τα παρακάτω τρόφιμα μπορούν να σας βοηθήσουν να την αυξήσετε.... Περισσότερα »

Video - Οι μέλισσες σε κίνδυνο

Πολλές μελέτες δείχνουν ότι η υγεία των μελισσών μπορεί να επηρεαστεί από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες συμπεριλαμβανομένων των εντόμων και των παρασίτων, των μικροβιακών ασθενειών, της ανεπαρκούς ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

missing_during_crisis
Τι είναι αυτό που σάς λείπει περισσότερο στα χρόνια της κρίσης;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Δεν σας προτείνουμε τα γνωστά βιβλία δραστηριοτήτων, αλλά τα πιο δροσερά βιβλία με ανάλαφρες ιστορίες και θέμα το καλοκαίρι..
Ψάξαμε και βρήκαμε τις πιο ασφαλείς περιοχές της Αττικής, όπου μπορείτε να πάτε με τα παιδιά για να ευχαριστηθούν ποδηλατάδες!
Λίγο η συχνή επαφή με το νερό, λίγο τα μπάνια στη θάλασσα, λίγο οι δουλειές του σπιτιού αρκούν για να καταστρέψουν τα φρεσκοβαμμένα νύχια μας. Πώς θα τα κάνουμε να «κρατήσουν» περισσότερο;
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης