ΑρχικήΆσκηση

Ενδυνάμωση - απώλεια λίπους

Προβολή

Πώς θα καίτε παραπάνω λίπος στην αερόβια άσκησηΠώς θα καίτε παραπάνω λίπος στην αερόβια άσκηση

Υπάρχουν έξυπνοι τρόποι που μας βοηθούν να καίμε λίπος όταν γυμναζόμαστε. Ας τους γνωρίσουμε.

Ασκήσεις για να κάψετε 800 θερμίδεςΑσκήσεις για να κάψετε 800 θερμίδες

Οι παρακάτω ασκήσεις είναι ίσως οι καλύτερες για να κάψετε πολλές θερμίδες σε λίγη ώρα και αξίζουν μια θέση στο πρόγραμμα γυμναστικής σας.

Τέλειες ασκήσεις για να γυμνάσετε το πάνω μέρος του σώματοςΤέλειες ασκήσεις για να γυμνάσετε το πάνω μέρος του σώματος

Ώρα να γυμνάσουμε τον κορμό, τα χέρια και τους ώμους με τρεις πολύ απλές, μα πολύ αποτελεσματικές ασκήσεις.

5 ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά5 ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Τα κλασικά ροκανίσματα μόνο δεν πρόκειται να μας φέρουν αποτελέσματα. Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για σφιχτούς κοιλιακούς και επίπεδη κοιλιά.

Μύθοι και αλήθειες για την παθητική γυμναστικήΜύθοι και αλήθειες για την παθητική γυμναστική

Η άσκηση με όργανα παθητικής γυμναστικής υπόσχεται αδυνάτισμα και σφιχτούς κοιλιακούς χωρίς κόπο… Ποια είναι όμως η αλήθεια;

Ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάςΠοιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να χάσετε το λίπος της κοιλιάς

Είστε έτοιμοι να κάψετε το περιττό λίπος από την περιοχή της κοιλιάς; Χρειάζεται δουλειά, αλλά οι παρακάτω συμβουλές θα σας φανούν ιδιαίτερα χρήσιμες.

Οι καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης για άντρεςΟι καλύτερες ασκήσεις ενδυνάμωσης για άντρες

Προσέξτε το σώμα σας και χτίστε μυϊκή μάζα ενσωματώνοντας τις παρακάτω ασκήσεις στο πρόγραμμά σας.

Πώς θα χάσω βάρος με ασκήσεις ενδυνάμωσης;Πώς θα χάσω βάρος με ασκήσεις ενδυνάμωσης;

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι από τα σημαντικότερα - και πιο παρεξηγημένα - κομμάτια του αδυνατίσματος. Ας δούμε μερικούς κανόνες για να τις κάνουμε σωστά.

4 τρόποι για να χτίσετε μυϊκή μάζα4 τρόποι για να χτίσετε μυϊκή μάζα

Όλοι ξέρουμε ότι η σκληρή γυμναστική είναι απαραίτητη για να χτίσουμε γερούς μύες. Ας δούμε, όμως, τι άλλο οφείλουμε να κάνουμε για να αυξήσουμε την μυϊκή μας μάζα.

Με ποιο είδος άσκησης καίμε περισσότερο λίπος;Με ποιο είδος άσκησης καίμε περισσότερο λίπος;

Αν θέλουμε να χάσουμε λίπος, με ποιον τρόπο πρέπει να επιλέξουμε τη γυμναστική και τι αλλαγές πρέπει να κάνουμε;

Πέντε ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούςΠέντε ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς

Θέλετε ενδυνάμωση και μυϊκή τόνωση στην κοιλιακή χώρα; Έχουμε για εσάς πέντε σούπερ ασκήσεις σε μια δεκάλεπτη προπόνηση κοιλιακών για μέγιστα αποτελέσματα.

Μπορούμε να αδυνατίσουμε μόνο με την άσκηση;Μπορούμε να αδυνατίσουμε μόνο με την άσκηση;

Είναι εφικτό να αδυνατίσουμε χωρίς δίαιτα με γυμναστική μόνο; Τι απαντούν οι διατροφολόγοι σε μια συχνή απορία.

Επτά σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούςΕπτά σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούς

Για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα στους κοιλιακούς σας, πέρα από προσεγμένη διατροφή, θα πρέπει να ακολουθήσετε και την κατάλληλη προπόνηση. Επτά ασκήσεις που φέρνουν αποτελέσματα.

Πέντε σούπερ ασκήσεις για συνολική δύναμηΠέντε σούπερ ασκήσεις για συνολική δύναμη

Αν θέλετε να γυμνάσετε συνολικά το σώμα σας και να δυναμώσετε όλους σας τους μύες, δείτε πέντε σούπερ και αποτελεσματικές ασκήσεις για δύναμη σε όλο το σώμα.

Κάψιμο λίπους για βιαστικούς: Η προπόνηση των 7 λεπτώνΚάψιμο λίπους για βιαστικούς: Η προπόνηση των 7 λεπτών

Θέλετε να γυμναστείτε αποτελεσματικά όμως δεν βρίσκετε χρόνο; Ιδού μια επτάλεπτη προπόνηση χωρίς εξοπλισμό για ανελέητο κάψιμο θερμίδων.

Έξι σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούς- χωρίς ροκανίσματαΈξι σούπερ ασκήσεις για κοιλιακούς- χωρίς ροκανίσματα

'Εξι αποτελεσματικές ασκήσεις για κοιλιακούς που δεν περιλαμβάνουν ροκανίσματα.

Πέντε σούπερ ασκήσεις για στητό στήθοςΠέντε σούπερ ασκήσεις για στητό στήθος

Δώστε σχήμα και ανορθώστε το στήθος σας κάνοντας πέντε απλές, αλλά άκρως αποτελεσματικές ασκήσεις.

7 ‘’σούπερ’’ ασκήσεις για εμφανή αποτελέσματα7 ‘’σούπερ’’ ασκήσεις για εμφανή αποτελέσματα

Δείτε ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε και στο σπίτι και εγγυώνται εμφανή αποτελέσματα, αν τις κάνετε σωστά.

Ξεφορτωθείτε το λίπος από τους τρικέφαλουςΞεφορτωθείτε το λίπος από τους τρικέφαλους

Τρικέφαλοι χεριών: ένας ύπουλος εχθρός του 'ωραίου σώματος'

Οκτώ σούπερ ασκήσεις για επίπεδη κοιλιάΟκτώ σούπερ ασκήσεις για επίπεδη κοιλιά

Αποκτήστε το six pack που πάντα θέλατε συνδυάζοντας σε μια προπόνηση οκτώ ασκήσεις – «φωτιά» για επίπεδη κοιλιά.

Κυκλική προπόνηση για κάψιμο λίπους στο μπαλκόνιΚυκλική προπόνηση για κάψιμο λίπους στο μπαλκόνι

Ενδυνάμωση και κάψιμο θερμίδων μόνο με το βάρος του σώματος στο... μπαλκόνι μας; Και όμως, γίνεται.

Πέντε ασκήσεις για γυμνασμένα και όμορφα πόδιαΠέντε ασκήσεις για γυμνασμένα και όμορφα πόδια

Ξεχάστε κρέμες αδυνατίσματος και «θαυματουργά» κολάν. Δώστε σχήμα και τονώστε μυϊκά τα πόδια σας, κάνοντας πέντε ασκήσεις στο σπίτι.

Κάψτε λίπος με την κατάλληλη προπόνησηΚάψτε λίπος με την κατάλληλη προπόνηση

Δεν υπάρχει γρήγορος τρόπος απώλειας λίπους. Απαιτείται υπομονή, συνέπεια και συνέχεια στην προπόνηση και τη διατροφή.

Απλά βήματα για εύκολο αδυνάτισμαΑπλά βήματα για εύκολο αδυνάτισμα

Αδυνάτισμα στην κοιλιά, στους γλουτούς, στα χέρια. Μάθετε τις βασικές αρχές για να χάσετε λίπος από το σώμα σας.

Ασκήσεις στην παραλία για τέλειους γλουτούςΑσκήσεις στην παραλία για τέλειους γλουτούς

6 απλές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις στην παραλία ώστε η επιστροφή σου το Σεπτέμβριο από τις διακοπές να σε βρει με τέλειους γλουτούς!

Οδηγίες για κάψιμο λίπους σε 20'Οδηγίες για κάψιμο λίπους σε 20'

Ενα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής σε συνδυασμό με συστηματική σωματική άσκηση, μπορούν να αποδώσουν τα μέγιστα αποτελέσματα. Μια αποτελεσματική εικοσάλεπτη προπόνηση Κυκλικής Περιφερικής Αντίστασης.

Ποιος τύπος άσκησης μειώνει περισσότερο το ‘σωσίβιο’ στην κοιλιάΠοιος τύπος άσκησης μειώνει περισσότερο το ‘σωσίβιο’ στην κοιλιά

Ποιος τύπος άσκησης βοηθά περισσότερο στη μείωση του κοιλιακού λίπους; Τα ατέλειωτα σετ κοιλιακών θα βοηθήσουν την κατάσταση ή μήπως ο διάδρομος θα αποδειχτεί καλύτερος σύμμαχος;

Πώς γίνεται καύση λίπους με την αερόβια άσκηση

Με τον όρο αερόβια άσκηση εννοούμε την άσκηση που περιλαμβάνει ή βελτιώνει την κατανάλωση οξυγόνου από το σώμα.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Καρκίνος του τραχήλου: Πώς θα ελαττώσω τον κίνδυνο;Καρκίνος του τραχήλου: Πώς θα ελαττώσω τον κίνδυνο;

Τι πρέπει να κάνει η γυναίκα για να προστατευτεί από τον καρκίνο στον τράχηλο. που είναι ίσως ο ο πιο θανατηφόρος καρκίνος στις γυναίκες.... Περισσότερα »

Αντιφλεγμονώδη μπαχαρικά για την αρθρίτιδαΑντιφλεγμονώδη μπαχαρικά για την αρθρίτιδα

Τα μπαχαρικά, εκτός από τέλεια γεύση στο φαγητό, έχουν και σημαντικά οφέλη για τον οργανισμό. Δείτε μερικά...... Περισσότερα »

Ξεκινά η λειτουργία 239 Τοπικών Μονάδων Α΄ βάθμιας Υγείας σε όλη τη χώραΞεκινά η λειτουργία 239 Τοπικών Μονάδων Α΄ βάθμιας Υγείας σε όλη τη χώρα

Τη χρηματοδότηση της λειτουργίας τους, με καταρχήν  δημόσια δαπάνη 73,5 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσαν το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης και το Υπουργείο ... Περισσότερα »

Ωτοπλαστική: Απλασία πτερυγίου αυτιού, ανωτία, μικρωτίαΩτοπλαστική: Απλασία πτερυγίου αυτιού, ανωτία, μικρωτία

χειρουργική τεχνική ανάπλασης του πτερυγίου του ωτός, με χρήση πλευρικού χόνδρου, ο οποίος λαμβάνεται από το ίδιο άτομο.... Περισσότερα »

Video - Ολέθρια η λανθασμένη χρήση αντιβιοτικών

Η μείωση του κινδύνου και των οικονομικών επιπτώσεων των μολυσματικών ασθενειών, όπως η λοίμωξη από C. difficile, συνδέεται ολοένα και περισσότερο με τη διαχείριση της χρήσης των αντιβιοτικών. Στο ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

last_crisis_summer
Θεωρείτε πως αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι της κρίσης;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Τι πρέπει να κάνουμε όταν τα μικρά μας παθαίνουν κρίσεις, στην ιδέα και μόνο ότι θα μας αποχωριστούν; Οι ειδικοί απαντούν.
Ξεφεύγουν από τα κλασικά λούνα παρκ και υπόσχονται στα παιδιά ατελείωτη διασκέδαση με πρωτότυπες δραστηριότητες και παιχνίδια!
Γιατί να στριμωχτείτε στο σπίτι ή να κλειστείτε σε κάποιον παιδότοπο, όταν υπάρχουν τόσες παραλίες;
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης