Στην εποχή μας, είναι βέβαιο, ότι θα επιβιώσουν οι οργανισμοί εκείνοι που θα κάνουν τη διαφορά στις λεπτομέρειες. Πολλά είναι τα super markets που ο καταναλωτής γνωρίζει και πιθανότατα να είναι το ίδιο οικονομικά συμφέροντα.

Θα επιλέξει όμως να ψωνίσει, εκεί που τον εξυπηρετούν με χαμόγελο, με ευγένεια και ζωντάνια.

Σε συνεχή εκπαίδευση…

Στην εταιρεία σας, το τμήμα πωλήσεων είναι η αιχμή του δόρατός σας. Για αυτό, τους πωλητές σας τους φροντίζετε, τους εκπαιδεύετε σε νέες μεθόδους πωλήσεων, με τεχνικές για ομαδικές εργασίες κλπ. Φέρνετε ειδικούς εκπαιδευτές – ακόμα και από το εξωτερικό – που υπόσχονται αυξημένες πωλήσεις και πωλητές ‘άλογα’.

Ρωτήστε φτασμένους πωλητές σας, πόσα σεμινάρια για πωλήσεις έχουν παρακολουθήσει στη σταδιοδρομία τους μέχρι σήμερα. Οι περισσότεροι είναι βέβαιο ότι δεν μπορούν να τα απαριθμήσουν.

Παρόλα αυτά εσείς θέλετε να τους ενισχύσετε, να τους κάνετε πρώτους στην αγορά. Ιδέες και ιδέες περνούν από το μυαλό σας, από το να προσλάβετε τους καλύτερους με οποιοδήποτε κόστος, μέχρι να εξασφαλίσετε αποκλειστική συνεργασία με τους καλύτερους συμβούλους.

Σχεδόν όλα τα σεμινάρια για πωλήσεις που έχω παρακολουθήσει, τόνιζαν ότι εάν είναι θετική η πρώτη εντύπωση που θα κάνουμε, μας εξασφαλίζεται η εύκολη πώληση.

Φανταστείτε, να έρθουν να σας πουλήσουν χαρτί για τους εκτυπωτές σας, με συγκεκριμένες προδιαγραφές, δύο πωλητές από διαφορετικές εταιρείες. Ο ένας με προσεγμένη δυναμική εμφάνιση, που αποπνέει σιγουριά και αυτοπεποίθηση και ο άλλος με μια εμφάνιση που αμέσως σκέπτεστε πόσο ταλαιπωρημένος είναι και πόσο βασανιστικό για αυτόν είναι ακόμα και το περπάτημα.

Από ποιόν θα αγοράσετε; Σε ποιον θα αναθέσετε όλη την προμήθεια του χαρτιού στην εταιρεία σας; Ποιόν θα εμπιστευθείτε;

Μάθετε όμως, ότι τα άλογα στον ιππόδρομο δεν τα εκπαιδεύουν μόνο στις τεχνικές τρεξίματος, αλλά τα γυμνάζουν στην αύξηση της αντοχής και στον απόλυτο έλεγχο και ισορροπία, τους καθορίζουν ένα υγιεινό τρόπο ζωής με σωστή διατροφή και ξεκούραση.

Ένα άλογο γυμνασμένο και ικανό φαίνεται, από το παράστημά του, από το περπάτημα και τη γενική εικόνα του. Ένα τέτοιο άλογο, μόνο με την εμφάνισή του, πριν τον αγώνα, θα δεχθεί τα περισσότερα στοιχήματα και φανταστείτε να κερδίσει τον αγώνα τι θα γίνει…!

Εκπαιδεύστε τα στελέχη σας, ώστε να μάθουν καλά τα προϊόντα σας. Μάθετέ τους τις τελειότερες τεχνικές πωλήσεων και μεθόδους επικοινωνίας, αλλά μην ξεχνάτε ότι εάν νιώθουν άσχημα ή εάν η φυσική τους κατάσταση είναι τέτοια που δεν επιτρέπει όλο τον όγκο εργασίας, θα αποτύχουν.

Η διαφορετική εκπαίδευση….

Ο κάθε άνθρωπος θέλει να μάθει πώς να διατρέφεται σωστά, ποια άσκηση είναι η καταλληλότερη για αυτόν, πώς θα αποφύγει μυοσκελετικές παθήσεις ή πώς θα τις αντιμετωπίσει, ποια είναι η σωστότερη στάση του σώματος σε όλες τις φάσεις της ζωής του κα.

Με αυτές τις εκπαιδεύσεις τα στελέχη σας αντιλαμβάνονται ότι σας ενδιαφέρει πραγματικά η ποιότητα της ζωής τους και πρωταρχικά η υγεία τους. Μαθαίνουν πχ. ότι η εμφάνιση και η ρώμη είναι εξίσου σημαντικές με τις άλλες εκπαιδεύσεις, για να κάνουν επιτυχημένες επαφές.

Επίσης, πολλοί θα ήθελαν να είχαν μέσα την εταιρεία τους ένα χώρο άσκησης και ευεξίας, που θα γυμνάζονταν σωστά με την καθοδήγηση ειδικών επιστημόνων, χωρίς να σπαταλούν τον πολύτιμο προσωπικό τους χρόνο.

Εάν νομίζετε ότι αυτό κοστίζει, δείτε τα παρακάτω παραδείγματα:

Στη ‘Bank of America’ υπολόγισαν ότι για κάθε 1 δολάριο που επένδυσαν σε ένα πρόγραμμα για την Προαγωγή της Υγείας τους επιστράφηκαν 6 δολάρια, ως αποτέλεσμα των θετικών επιδράσεων της προσπάθειας αυτής, σε όλους τους τομείς.

Στην ‘Tenneco’ διαπίστωσαν ότι οι εργαζόμενοι που συμμετείχαν σε εταιρικό πρόγραμμα γυμναστικής είχαν 13% λιγότερες πιθανότητες να αποχωρήσουν από την εταιρεία από ό, τι εκείνοι που δεν το έπραξαν. Επιπλέον, συνειδητοποίησαν ότι προγράμματα wellness είναι ένα ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί σε περιπτώσεις προσέλκυσης των ‘ταλέντων’ στον οργανισμό.

Στην ‘Coors Brewing Co’, παλαιότερα, επενδύθηκαν 585.900 δολάρια για το πρόγραμμα ευεξίας των εργαζομένων τους, για ένα έτος. Η εταιρεία υπολόγισε ότι εξοικονόμησε τουλάχιστον 1,9 εκατομμύρια δολάρια, ως αποτέλεσμα των χαμηλότερων ιατρικών εξόδων, μείωση των συχνών απουσιών και αύξηση της παραγωγικότητας.

Το συμπέρασμα: ‘Υγιείς εργαζόμενοι κάνουν τους οργανισμούς ισχυρούς’

Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλοι διεθνείς οργανισμοί όπως η Google διαφημίζουν συνεχώς τις πρωτοβουλίες τους για το λεγόμενο ‘work life balance’. Για τις εταιρείες αυτές παρόμοια προγράμματα είναι πολλές φορές ένα διαπραγματευτικό χαρτί για την αναζήτηση των νέων ταλέντων στην αγορά εργασίας.

Τι περιμένετε…δείξτε στους ανθρώπους σας, το πραγματικό ενδιαφέρον σας για την υγεία και την ευεξία τους. Κάντε ισχυρότερη την εταιρεία σας ενισχύοντας τα στελέχη σας. Βάλτε τις υπηρεσίες υγείας και ευεξίας στον οργανισμό σας και λάβετε τη μέγιστη αξία…