Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να κάνουμε γυμναστική. Διατηρούμε το σώμα μας σε φόρμα, και προσέχουμε την καλή μας υγεία. Όποιο και αν είναι το κίνητρό μας, τα θετικά αποτελέσματα είναι πάντα εμφανή. Υπάρχει, όμως, ένα όφελος που συχνά παραβλέπουμε: το υγιές δέρμα. Ας δούμε μερικούς τρόπους με τους οποίους η γυμναστική φροντίζει το δέρμα μας και μας κάνει να νιώθουμε πιο όμορφοι από ποτέ…

Άμεση λάμψη

Όταν ανεβάζουμε τους παλμούς της καρδιάς με αερόβια άσκηση, προσφέρουμε στο δέρμα μας μια καλή δόση οξυγονωμένου αίματος. Αυτό είναι που μας κάνει να νιώθουμε ότι λάμπουμε μετά τη γυμναστική.

Μείωση των ρυτίδων

Ένα από τα οφέλη της γυμναστικής είναι πως μας βοηθά να διατηρήσουμε τα επίπεδα της ορμόνης του άγχους, της κορτιζόλης, σε φυσιολογικά επίπεδα. Η αυξημένη κορτιζόλη οδηγεί σε μεγαλύτερη παραγωγή σμήγματος, άρα και περισσότερα ξεσπάσματα ακμής. Επιπλέον, η πολλή κορτιζόλη “σπάει” το κολλαγόνο της επιδερμίδας και προκαλεί ρυτίδες. Η άσκηση βοηθά στην παραγωγή περισσότερου κολλαγόνου, για να έχουμε λείο και ελαστικό δέρμα.

Ανακούφιση από την ακμή

Όπως είπαμε και πριν, η γυμναστική ρυθμίζει τα επίπεδα κορτιζόλης στον οργανισμό. Επιπλέον, θρέφει το δέρμα, φέρνοντας περισσότερη κυκλοφορία του αίματος και οξυγόνο. Αυτό βοηθά στο να αποβάλλονται περισσότερες τοξίνες από το σώμα. Επίσης, ο ιδρώτας καθαρίζει τους πόρους από νεκρά κύτταρα. Η γυμναστική μπορεί να επιδιορθώσει ορμονικά προβλήματα που προκαλούν ακμή στους ενήλικες. Αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την ακμή, σκουπίστε τον ιδρώτα σας με μη αρωματικά μαντιλάκια. Και, φυσικά, ποτέ μην κάνετε γυμναστική φορώντας μακιγιάζ.

Πιο υγιή μαλλιά

Η καλύτερη κυκλοφορία του αίματος κάνει τα μαλλιά μας να είναι δυνατά και υγιή. Το αίμα, καθώς είναι γεμάτο θρεπτικά συστατικά, δραστηριοποιεί τους θύλακες της τρίχας και βοηθά τα μαλλιά να μεγαλώσουν. Επιπλέον, με τα μειωμένα επίπεδα κορτιζόλης (συνεπώς και στρες) τα μαλλιά μας θα είναι λιγότερο λεπτά και αδύναμα. Οι ειδικοί προτείνουν πως η καλύτερη γυμναστική είναι αυτή που συνδυάζει ασκήσεις. Για παράδειγμα, 30 λεπτά γρήγορο περπάτημα τρεις φορές την εβδομάδα, όπως και μερικές ασκήσεις ενδυνάμωσης είναι ένα πολύ καλό αρχικό πρόγραμμα.