Το ξαφνικό αίσθημα φόβου, νευρικότητας και ανεξήγητης ανησυχίας, με ή χωρίς λόγο, συχνά χαρακτηρίζεται ως άγχος. Εκτός από την ιατρική βοήθεια, υπάρχουν πολλά κόλπα και συμβουλές για να διευκολύνετε τον εαυτό σας μέσα σε λίγα λεπτά. Εάν και εσείς πάσχετε από άγχος, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτά τα αποτελεσματικά κόλπα για να απαλλαγείτε.

Αποδεχθείτε το

Πρώτα απο όλα, μην αρνηθείτε ότι ανησυχείτε για κάτι. Αποδεχτείτε το γεγονός ότι υπάρχει κάτι που σας ενοχλεί, μην το πολεμάτε. Η άρνηση θα το κάνει μόνο χειρότερο. Απλά καθίστε και μιλήστε στον εαυτό σας. Πείτε στον εαυτό σας ότι θα περάσει και τα πράγματα θα αλλάξουν.

Αποσπάστε τον εαυτό σας

Παρόλο που είναι πολύ δύσκολο να βγούμε από τις κρίσεις άγχους, είναι πιθανό και δυνατό να το διαχειριστεί κανείς με επιτυχία, με αποτέλεσμα το άγχος να μειωθεί σε λίγα λεπτά. Εάν αντιμετωπίζετε μια επίθεση άγχους, δοκιμάστε να αποφύγετε τις σκέψεις  ή την κατάσταση που νομίζετε ότι συνέβαλε στην κρίση άγχους. Απλά, αρχίστε να παρακολουθείτε κάποια αστεία βίντεο, κάντε μια βόλτα, κάντε κάτι που συνήθως σας ηρεμεί. Το να δείτε κάτι αστείο ή κάτι που μπορεί να σας κρατήσει το ενδιαφέρον αμείωτο, είναι συνήθως η καλύτερη μέθοδος.

Ξεσπάστε

Το ξέσπασμα είναι η καλύτερη τεχνική για να ηρεμήσετε. Μια έκφραση των συναισθημάτων πάντα βοηθά. Εάν καταπνίξετε το άγχος σας, θα αυξηθεί μόνο. Ας υποθέσουμε ότι είστε στη δουλειά και ξαφνικά είστε ανήσυχοι, δεν μπορείτε να ξεσπάσετε σε κανέναν σε αυτή την περίπτωση. Καλέστε κάποιον κοντινό σας άνθρωπο, με τον οποίο να αισθάνεστε άνετα. Μερικές φορές το κλάμα και η ομιλία είναι δύο καλύτεροι τρόποι ξεσπάσματος.

Φροντίστε τον εαυτό σας

Άλλος ένας αποτελεσματικός τρόπος να ηρεμήσετε. Πηγαίνετε στο πλησιέστερο κέντρο αισθητικής. Ζητήστε ένα χαλαρωτικό μασάζ κεφαλής και σώματος, μανικιούρ / πεντικιούρ. Απλά κλείστε τα μάτια σας και χαλαρώστε. Τίποτα δεν λειτουργεί καλύτερα από την προσωπική μας περιποίηση.