Tο φαγητό που τρώμε πριν, αλλά και μετά την γυμναστική, παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην άσκηση και στα αποτελέσματά της. Πρέπει να προσφέρουμε στον εαυτό μας ενέργεια για να ανταπεξέλθει. Ποιες τροφές όμως είναι ιδιαίτερα ωφέλιμες αν κάνουμε κατά βάση αερόβια άσκηση, και ειδικά τρέξιμο;

Φασόλια

Τα φασόλια περιέχουν μεγάλες ποσότητες φυτικών ινών και πρωτεΐνης, άρα όχι μόνο προσφέρουν ενέργεια, αλλά βοηθούν και στην μυϊκή αποκατάσταση μετά την γυμναστική. Οι υδατάνθρακές τους καίγονται αργά, δίνοντας σταθερή ενέργεια, που είναι αναγκαία για τους δρομείς.

Φακές

Με παρόμοιο τρόπο λειτουργούν και οι φακές, αλλά περιέχουν και μεγάλες δόσεις σιδήρου, που είναι απαραίτητος για την καλή υγεία του οργανισμού. Η έλλειψη σιδήρου μας κάνει νωχελικούς και εξασθενεί το ανοσοποιητικό. Επιπλέον, οι φακές περιέχουν κάλιο, που είναι σημαντικός ηλεκτρολύτης.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο όχι μόνο είναι καλή πηγή φυτικών ινών, αλλά και εξαιρετική πηγή καλών, μονοακόρεστων λιπαρών, που ο οργανισμός (και ειδικά η καρδιά μας) έχει ανάγκη. Το αβοκάντο περιέχει περισσότερα από 20 αναγκαία θρεπτικά συστατικά.

Αυγά

Ίσως από τις καλύτερες πηγές πρωτεΐνης. Μας βοηθούν να επιταχύνουμε την αποκατάσταση των μυών μετά την γυμναστική. Ένα αυγό περιέχει περίπου 10% της καθημερινής μας ανάγκης σε πρωτεΐνη, αλλά και 30% της καθημερινής μας δόσης σε βιταμίνη Κ, που φροντίζει τα οστά μας.

Γλυκοπατάτες

Γεμάτες ίνες, αντιοξειδωτικά όπως το β-καροτένιο αλλά και μέταλλα, οι γλυκοπατάτες είναι από τους πιο δυνατούς μας συμμάχους στο αδυνάτισμα, το χτίσιμο μυών και την διατήρηση της φυσικής μας κατάστασης.

Blueberries

Πόσες φορές έχουμε μιλήσει για το θαυματουργό αυτό μούρο; Περιέχει τεράστιες ποσότητες ινών και αντιοξειδωτικών σε σχέση με το μέγεθός του, με πολύ χαμηλές θερμίδες. Επιπλέον, περιέχουν μαγγάνιο, που βοηθά στην μετατροπή υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπαρών σε ενέργεια.

Σπανάκι

Το σπανάκι περιέχει ουσίες που ενισχύουν την μεταφορά οξυγόνου και θρεπτικών συστατικών στους μύες, αλλά και τεράστιες ποσότητες βιταμινών και σιδήρου.

Σολομός

Εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και λιπαρών ω-3, που φροντίζουν περισσότερο από κάθε τι την υγεία της καρδιάς μας. Προσπαθήστε να εντάξετε αυτό το ψάρι στην διατροφή σας, όπως και άλλα λιπαρά ψάρια (σαρδέλες, τόνος).

Καρύδια

Το ιδανικό σνακ για όλους, και ειδικά για όσους γυμνάζονται τακτικά. Τα καρύδια περιέχουν φυτικές ίνες, πολύ καλές ποσότητες μονοακόρεστων λιπαρών, αντιοξειδωτικών και βιταμινών του συμπλέγματος Β.