ΑρχικήΆσκηση

Συμβουλές για σωστότερη άσκηση

Προβολή

Άσκηση στη ζέστη Πώς θα μείνετε υγιείς και σε φόρμαΆσκηση στη ζέστη Πώς θα μείνετε υγιείς και σε φόρμα

Με τον ζεστό καιρό μπορεί να χάσετε την όρεξη για φυσική δραστηριότητα ή μπορεί να μην είστε σωματικά σε φόρμα. Πώς θα αψηφήσετε τη ζέστη.

Πόση άσκηση μπορώ να κάνω αν είμαι πάνω από 50 ετών;Πόση άσκηση μπορώ να κάνω αν είμαι πάνω από 50 ετών;

Ποιοι περιορισμοί υπάρχουν στη γυμναστική για τους ανθρώπους που έχουν μπει στη δεκαετία των πενήντα; Πώς μπορούν να γυμναστούν με ασφάλεια;

Ασκήσεις για υπέροχα πόδιαΑσκήσεις για υπέροχα πόδια

Αν θέλετε να τονώσετε τα πόδια σας, οι πέντε παρακάτω ασκήσεις αξίζουν μια θέση στο πρόγραμμα γυμναστικής σας!

Τα λάθη στη διατροφή που καταστρέφουν την άσκησηΤα λάθη στη διατροφή που καταστρέφουν την άσκηση

Ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουμε στη διατροφή και μας κοστίζουν πολλά από τα οφέλη που θα κερδίζαμε από τη γυμναστική;

10 τρόποι να ασκηθείτε σε…10 λεπτά10 τρόποι να ασκηθείτε σε…10 λεπτά

Αν δεν προλαβαίνετε να πάτε στο γυμναστήριο, μην απελπίζεστε. Μπορείτε να γυμναστείτε μέσα σε δέκα μόλις λεπτά, με διαφορετικούς τρόπους.

Χρήσιμες συμβουλές για να γυμνάζεστε με ασφάλειαΧρήσιμες συμβουλές για να γυμνάζεστε με ασφάλεια

Η γυμναστική είναι σημαντική, αλλά ακόμα πιο σημαντική είναι η ασφάλειά μας. Για αυτό και φροντίζουμε να ακολουθούμε τις παρακάτω συμβουλές…

Πώς να γυμναστείτε σαν ΟλυμπιονίκηςΠώς να γυμναστείτε σαν Ολυμπιονίκης

Μπορεί να παρακολουθείτε τους Ολυμπιακούς Αγώνες και να ζηλεύετε τα σώματα των αθλητών… ή να αρχίσετε να γυμνάζεστε σαν αυτούς!

Πώς βάζουμε σωστούς στόχους για άσκησηΠώς βάζουμε σωστούς στόχους για άσκηση

Εσείς για ποιον λόγο ασκείστε; Διαβάστε παρακάτω και ξεκινήστε να βάζετε τους σωστούς στόχους, για να δείτε τα καλύτερα αποτελέσματα από τη γυμναστική σας.

10 αλήθειες για την άσκηση10 αλήθειες για την άσκηση

10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη γυμναστική και τα οφέλη της προτού την ενσωματώσετε για τα καλά στην καθημερινή ζωή σας.

Άσκηση: Ποιους πόνους δεν πρέπει να αγνοήσετεΆσκηση: Ποιους πόνους δεν πρέπει να αγνοήσετε

Είναι λογικό να αισθανόμαστε κάποιον πόνο μετά από έντονη γυμναστική… Τα παρακάτω όμως σημάδια μπορεί να είναι πιο απειλητικά από όσο νομίζαμε.

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις χαμηλής έντασηςΠοιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις χαμηλής έντασης

Αν θέλετε να γυμναστείτε χωρίς να ασκήσετε μεγάλη πίεση στις αρθρώσεις σας, δείτε ποιες ασκήσεις είναι οι καλύτερες για να πετύχετε το στόχο σας.

Πώς θα χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης;Πώς θα χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης;

Πώς μπορείτε να αδυνατίσετε μετά τον τοκετό και γιατί η γυμναστική είναι τόσο σημαντική για τις μητέρες;

Άσκηση στο ύπαιθρο: Ευχάριστη, χρήσιμη και...επικίνδυνηΆσκηση στο ύπαιθρο: Ευχάριστη, χρήσιμη και...επικίνδυνη

Τι προσέχουμε όταν γυμναζόμαστε σε εξωτερικό χώρο το χειμώνα; Ποια είναι η σχέση άσκησης και λοιμώξεων.

Τι αλλάζει στην άσκηση μετά τα 40;Τι αλλάζει στην άσκηση μετά τα 40;

Πώς πρέπει να γυμνάζομαι μεγαλώνοντας; Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το σώμα σας και πώς να το γυμνάσετε σωστά σε πιο ''ώριμη’’ ηλικία.

Άσκηση: Πώς θα σηκωθώ από τον καναπέΆσκηση: Πώς θα σηκωθώ από τον καναπέ

Θέλετε να ξεκινήσετε γυμναστική, αλλά σας λείπει το κίνητρο; Μήπως πάσχετε από κάποια χρόνια νόσο που σας δυσκολεύει; Δείτε συμβουλές που θα σας ξεσηκώσουν!

Ποια είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση;Ποια είναι η καλύτερη ώρα για άσκηση;

Ποια είναι η ιδανική ώρα για να γυμναστούμε; Ποιες είναι οι ασκήσεις που ταιριάζουν καλύτερα σε κάθε ώρα;

5 αθλήματα για να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας5 αθλήματα για να αποκτήσετε το σώμα των ονείρων σας

Ονειρεύεστε ένα σφιχτό, γυμνασμένο σώμα; Δείτε ποιο είναι το κατάλληλο άθλημα για το σωματότυπό σας, και τι είδους σώμα χτίζει!

Πώς να ξαναβρείτε την όρεξη για άσκησηΠώς να ξαναβρείτε την όρεξη για άσκηση

Μήπως δυσκολεύεστε να ακολουθήσετε πιστά ένα πρόγραμμα γυμναστικής; Διαβάστε μερικούς τρόπους να επανακτήσετε το κίνητρό σας.

6 τρόποι που το άγχος καταστρέφει την άσκηση6 τρόποι που το άγχος καταστρέφει την άσκηση

Ένα γυμνασμένο σώμα έχει πολλούς εχθρούς - την κακή διατροφή, την καθιστική ζωή… Τίποτα όμως δεν μπορεί να γίνει τόσο καταστροφικό για το σώμα μας όσο το στρες.

Κάψτε λίπος στο σπίτιΚάψτε λίπος στο σπίτι

Γυμναστείτε στο σπίτι σας, χωρίς όργανα και συνδρομές σε γυμναστήριο, με αυτές τις απλές αερόβιες ασκήσεις.

Ασκήσεις που (μάλλον) κάνετε λάθοςΑσκήσεις που (μάλλον) κάνετε λάθος

Τι συμβαίνει όταν κάνουμε τις ασκήσεις μας με λανθασμένο τρόπο; Τα ‘’επικίνδυνα λάθη’’ στη γυμναστική και πώς να τα αποφύγετε.

Γυμναστική: Αερόβια ή βάρη;Γυμναστική: Αερόβια ή βάρη;

Ποιο είδος γυμναστικής είναι καλύτερο όταν θέλουμε να χάσουμε βάρος; Αερόβια ή ενδυνάμωση με βάρη; Τι απαντούν οι ειδικοί.

Tips για όσους αρχίζουν την άσκησηTips για όσους αρχίζουν την άσκηση

Αν πήρατε τη μεγάλη απόφαση να αρχίσετε την άσκηση δείτε συμβουλές για αρχάριους. Τι πρέπει να προσέχετε.

6 σημάδια ότι δεν ασκείστε αρκετά έντονα6 σημάδια ότι δεν ασκείστε αρκετά έντονα

Ασκείστε και δεν βλέπετε αποτέλεσμα; Δείτε τι μπορεί να φταίει και κάντε αλλαγές που θα σας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

5 tips για αποδοτική άθληση5 tips για αποδοτική άθληση

Η άσκηση είναι γνωστό πως ωφελεί την υγεία και την ευεξία μας. Πέντε συμβουλές για να έχουμε το μέγιστο αποτέλεσμα όταν γυμναζόμαστε.

Ποια γυμναστική μου ταιριάζει;Ποια γυμναστική μου ταιριάζει;

Αποφασίσατε να ξεκινήσετε γυμναστική αλλά δεν ξέρετε ποιο είδος άσκησης είναι το καλύτερο για εσάς; Οι παρακάτω συμβουλές των ειδικών θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε το σωστό είδος.

6 λάθη που κάνετε ενώ αθλείστε6 λάθη που κάνετε ενώ αθλείστε

Γυμνάζεστε τακτικά, όμως τα αποτελέσματα στο σώμα σας δεν… έρχονται; Δείτε έξι από τα πιο συνηθισμένα λάθη που πιθανώς κάνετε.

Άσκηση: Μυστικά για μέγιστο αποτέλεσμαΆσκηση: Μυστικά για μέγιστο αποτέλεσμα

'Οσα θέλετε να ξέρετε για τον εξοπλισμό, το είδος των ασκήσεων και την ενυδάτωση κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Βασικές έννοιες για το αδυνάτισμαΒασικές έννοιες για το αδυνάτισμα

Tο παρόν άρθρο θα προσπαθήσει να δώσει κάποιες βασικές κατευθύνσεις σχετικά με το αδυνάτισμα.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Πώς να ανακουφίσετε τους πιασμένους μυςΠώς να ανακουφίσετε τους πιασμένους μυς

Τέσσερα απλά βήματα για να ανακουφιστείτε από τους πόνους που προκαλεί το πιάσιμο στους μυς.... Περισσότερα »

10 πράγματα που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε αν θέλουμε να είμαστε πιο ευτυχισμένοι.10 πράγματα που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε αν θέλουμε να είμαστε πιο ευτυχισμένοι.

Ποιες συνήθειες πρέπει να καταργήσουμε για να γίνουμε πιο ικανοποιημένοι από τη ζωή μας;... Περισσότερα »

Πρώτη φορά στον ψυχίατρο: Απαντήσεις στις ανησυχίες σαςΠρώτη φορά στον ψυχίατρο: Απαντήσεις στις ανησυχίες σας

Ποιες είναι οι πιο συνηθισμένες σκέψεις που κάνει κάποιος πριν την πρώτη του επίσκεψη σε ψυχίατρο; Και μήπως είναι λίγο υπερβολικές;... Περισσότερα »

Πέτρες στη χολή: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγουμε;Πέτρες στη χολή: Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγουμε;

Τι είναι η χολολιθίαση και ποιες είναι οι τροφές που πρέπει να αποφεύγουμε αν πάσχουμε από αυτήν;... Περισσότερα »

Video - Αποτελεσματική η θεραπεία του C. difficile με φινταξομικίνη

Δεδομένα από τη μελέτη EXTEND έδειξαν ότι η θεραπεία με φινταξομικίνη (EPFX) οδηγεί σε μεγαλύτερο ποσοστό μακρόχρονης κλινικής ίασης της λοίμωξης από C. difficile στις 30 ημέρες σε σύγκριση με το τυπικό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

last_crisis_summer
Θεωρείτε πως αυτό είναι το τελευταίο καλοκαίρι της κρίσης;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Επίμονοι λεκέδες, καμένα λίπη, υπολείμματα ζύμης και πολλά ακόμη κάνουν το ταψί τον χειρότερο εφιάλτη κάθε νοικοκυράς -ως τώρα.
Επειδή κάποιες φορές «ρουτινιάζουμε» στην ερωτική μας ζωή, καλό είναι να ακούσουμε τι θέλουν οι άντρες από εμάς στο κρεβάτι για να περάσουμε όλοι καλύτερα…
Αν βλέπετε συμπεριφορές των παιδιών σας που σας ενοχλούν, ρίξτε μια ματιά στον εαυτό σας.
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης