Είσοδος Μελών

Αρχική ΣελίδαΔιατροφή

Υγιεινή Μαγειρική

Μπακαλιάρος σουβλάκιΜπακαλιάρος σουβλάκι

Μια συνταγή που βοηθά στην καταπολέμηση της χοληστερίνης και στη μείωση κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.

Κοτόπουλο γεμιστό με σπανάκιΚοτόπουλο γεμιστό με σπανάκι

Μια συνταγή που συνδυάζει την πρωτεΐνη του κοτόπουλου και τη δύναμη του σπανακιού. Περιέχει 365 θερμίδες ανά μερίδα.

  • Σουβλάκι κοτόπουλου και ρύζι με ντομάτα
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, γιαούρτι, κορίανδρο, κύμινο, σκόρδο, ντομάτες, ρύζι, κρεμμύδι, αμύγδαλα και αρακά.
  • Μοσχάρι Bulgogi
    Τοποθετήστε τα κομμάτια μοσχαριού σε ένα πιάτο. Αναμείξτε τη σως σόγιας, τη ζάχαρη, το κρεμμύδι, τη σκόνη σκόρδου και το πιπέρι σε ένα μπολ.
  • Ψαρονέφρι ναπολιτέν
    Θα χρειαστείτε ψαρονέφρι, πράσινες ελιές, ντομάτες, κρασί, δεντρολίβανο, σκόρδο και κρέμα γάλακτος.
  • Σουτζουκάκια σμυρνέικα
    Σουτζουκάκια: μία γευστική και θρεπτική επιλογή, που όμως δεν συστήνεται για συχνή κατανάλωση.

CaponataCaponata

Θα χρειαστείτε μελιτζάνες, ελιές, κάππαρη, σέλερι, ντομάτες, κρεμμύδια, ξύδι, ζάχαρη, βασιλικό, λάδι και αλάτι.

Πατάτες και κουνουπίδι με φρέσκια ντομάτα και κανέλαΠατάτες και κουνουπίδι με φρέσκια ντομάτα και κανέλα

Η κανέλα κάνει τη διαφορά, στη συνταγή που συνδυάζει το κουνουπίδι με τις πατάτες και μια πινελιά από ντομάτα.

  • Πουρές καρότων με μυρωδικά
    Ίνες και αντιοξειδωτικά (β-καροτένιο) που εμπεριέχονται στα καρότα, η light κρέμα 0%, καθώς και τα μονοακόρεστα και Ω3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα φουντούκια, βοηθούν στην καταπολέμηση της χοληστερίνης και στη μείωση κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Κολοκύθια γεμιστά
    Εξαιρετική συνταγή για προσεγμένη διατροφή, μιας και τα κολοκύθια είναι θρεπτικά χωρίς να έχουν πολλές θερμίδες. Σκεφτείτε πως 1 κιλό βραστά κολοκυθάκια έχουν περίπου 160 θερμίδες!
  • Μελιτζάνες στο φούρνο
    Η σημερινή συνταγή είναι μία πολύ γευστική επιλογή για κύριο πιάτο. Συνεισφέρει μία μερίδα λαχανικών, από τις 5 φρέσκων φρούτων και λαχανικών που πρέπει να καταναλώνουμε ημερησίως, από τις μελιτζάνες και τις ντομάτες, οι οποίες είναι προϊόντα εποχής.
  • Πουρές πατάτας με σπανάκι
    Βράστε τις πατάτες σε αλατισμένο νερό. Σε ένα αντικολλητικό σκεύος τοποθετήστε το ελαιόλαδο. Πρώτα ρίξτε τις πιπεριές και μετά από 3 λεπτά προσθέστε το αλεύρι, λίγο αλάτι και λίγο πιπέρι.

Ριζότο με λαχανικάΡιζότο με λαχανικά

Το ρύζι συνοδεύεται από πιπεριές, σκόρδο, αρακά, καλαμπόκι, ντομάτες και κρεμμύδι.

  • Ριζότο με καλαμπόκι και αρακά
    Σε μία κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι και τα σκόρδα ψιλοκομμένα, έως ότου χρυσίσουν. Προσθέτουμε το ρύζι, σοτάρουμε ελαφρά, ρίχνουμε το καλαμπόκι και τον αρακά και τα σοτάρουμε για 2-3 λεπτά, ανακατεύοντας συνεχώς με μία ξύλινη κουτάλα.
  • Μεσογειακά λιγκουίνι
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, σκόρδο και γαρίδες. Επίσης αλεύρι, γάλα, λευκό κρασί και παρμεζάνα. Προσθέτουμε τις ντομάτες, το πιπέρι και τον βασιλικό.
  • Πένες με κοτόπουλο, μπρόκολο και χρωματιστές πιπεριές
    Πρόκειται για ένα γεύμα ελαφρύ και υγιεινό, καθώς περιέχει μια ποικιλία λαχανικών. Το κοτόπουλο αποτελεί μια άριστη πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, προσφέροντας παράλληλα μικρή ποσότητα λίπους και μάλιστα κορεσμένου.
  • Πλιγούρι και ρεβίθια με βινεγκρέτ λεμονιού
    Το συγκεκριμένο πιάτο έχει πλούσια υφή και άρωμα. Τυλίξτε το σε πίτα ολικής άλεσης ή σερβίρετέ το ως συνοδευτικό.

Μπιφτέκια σόγιας στον ατμόΜπιφτέκια σόγιας στον ατμό

Ο χρόνος προετοιμασίας απαιτεί 12 ώρες και η συνταγή είναι έτοιμη σε 40 λεπτά.

  • Club sandwich με κοτόπουλο
    Θα χρειαστείτε 6 φρεσκοψημένες φέτες ψωμί, μαγιονέζα λάιτ, φύλλα μαρουλιού, 1 ντομάτα, μπέικον, 2 μικρά φιλέτα στήθος κοτόπουλου.
  • Φαβοκεφτέδες
    H συγκεκριμένη συνταγή αποτελεί παραδοσιακή συνταγή που προέρχεται από τη Μήλο και είναι ένας πρωτότυπος τρόπος να καταναλώνεται ένα όσπριο που δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές.
  • Τορτίγια με ψητά λαχανικά
    Θα χρειαστείτε πίτες tortilla, κόκκινες πιπεριές, μελιτζάνες, κολοκυθάκια και κρεμμύδια.
  • Τάρτα με ντοματίνια
    Τα ντοματίνια όσο πιο σιγά ψήνονται στον φούρνο τόσο πιο πολύ νοστιμεύουν, γιατί απορροφούν το ελαιόλαδο αλλά παίρνουν και μια γλυκιά γεύση από τη ζάχαρη.

Κρεατόπιτα από τη ΣάμοΚρεατόπιτα από τη Σάμο

Μια πολύ όμορφη ιδέα για κολατσιό για τα παιδιά είναι η παραδοσιακή συνταγή κιμαδόπιτας από τη Σάμο. Την παρακάτω συνταγή μας την παρέχουν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μεσαίου Καρλοβασίου Σάμου, με αφορμή τη συμμετοχή τους στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό «Σχολικά Μαγειρέματα».

  • Τάκος με λαχανικά και παρμεζάνα
    Αν σας αρέσει το μεξικάνικο φαγητό, αλλά παράλληλα θέλετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας, σας προτείνουμε την παρακάτω συνταγή.
  • Ταχινόπιτα
    Το ταχίνι, το ελαιόλαδο και το αμύγδαλο, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε λιπαρά, αποτελούν εύγεστες λύσεις ως ενδιάμεσα γεύματα ή/και επιδόρπιο και σίγουρα πιο θρεπτικές προτάσεις από άλλα γλυκά που συνήθως σερβίρονται.
  • Κρητικό μπουρέκι με λίγα λιπαρά
    Για το κρητικό μπουρέκι θα χρειαστείτε πατάτες, κολοκυθάκια, δυόσμο, γάλα, ανθότυρο, σφολιάτα και ελαιόλαδο.
  • Κεφαλλονίτικη κρεατόπιτα
    Οι παραδοσιακές ελληνικές συνταγές αποτελούν μία σημαντική πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας και ιδιαίτερα οι ποικιλώνυμες πίτες, που συναντούμε στην ελληνική περιφέρεια, συνιστούν διατροφικούς θησαυρούς.

Κοτόπουλο με πιπεριές και γιαούρτιΚοτόπουλο με πιπεριές και γιαούρτι

Τα πολύχρωμα λαχανικά αναβαθμίζουν όχι μόνο την αισθητική του πιάτου, αλλά και τη θρεπτική του αξία, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνες.

  • Φιλέτο με πιπεριές
    Θα χρειαστείτε ρύζι, κοτόπουλο, κρεμμύδι, πιπεριές, σκόρδο, ελαιόλαδο, κύμινο και ζωμό λαχανικά.
  • Κοτόπουλο ψητό με λεμόνι και σκόρδο
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, γλυκοπατάτες, λεμόνια, σκόρδο και τοματίνια.
  • Κοτόπουλο με μπάμιες
    Ο συνδυασμός του κρέατος με τα λαχανικά είναι μία πρακτική που συστήνεται για την αύξηση της κατανάλωσης των λαχανικών, ιδιαίτερα από τα παιδιά, τα οποία συνήθως παρουσιάζουν αποστροφή προς αυτή την ομάδα τροφίμων.
  • Σατάι Σιγκαπούρης
    Τα υλικά που χρειάζονται είναι κοτόπουλο, κρεμμύδι,σκόρδο, μπαχάρι, λάδι, κύμινο και ginger.

5 δροσερές καλοκαιρινές συνταγές5 δροσερές καλοκαιρινές συνταγές

Καθώς πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι προτιμάμε τη σαλάτα ως γεύμα "ελαφρύ" και δροσερό. Δείτε 5 ελαφριές και δροσιστικές συνταγές.

  • Σαλάτα των χρωμάτων
    Πρόκειται για μία γευστική, ολιγοθερμιδική σαλάτα, η οποία μπορεί να συνοδέψει οποιοδήποτε κύριο πιάτο ή να καταναλωθεί ως ένα ελαφρύ γεύμα μαζί με ψωμί και κάποια πηγή πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα τυρί χαμηλών λιπαρών.
  • Κολοκυθοσαλάτα
    Θα χρειαστείτε κολοκύθια, κρεμμύδι, καστανή ζάχαρη, βασιλικό, κόκκινη πιπεριά, λεμόνι, αλάτι και πιπέρι.
  • Ελαφριά dressings για τις σαλάτες σας
    Ένας ιδανικός τρόπος για να προσθέσετε γεύση και επιπλέον θρεπτική αξία στις σαλάτες σας είναι τα dressings. Πώς μπορείτε όμως να νοστιμίσετε το πιάτο σας χωρίς να το επιβαρύνετε με πολλές επιπλέον θερμίδες;
  • Νηστίσιμες σαλάτες: δώστε γεύση και χρώμα στη Σαρακοστή!
    Μια πολύ καλή λύση για την περίοδο της Νηστείας, αποτελούν οι ευφάνταστες σαλάτες με συνδυασμούς τροφίμων που γεμίζουν τον οργανισμό με ενέργεια και ποικιλία θρεπτικών συστατικών.

Σάλτσες

ΧορτόσουπαΧορτόσουπα

Θα χρειαστείτε καρότα, σέλινο, λάχανο, κρεμμύδια, ντομάτες, κολοκύθια, πιπεριές και κύβο λαχανικών.

Περισσότερα άρθρα για Υγιεινή Μαγειρική

Κυριακάτικο ή εορταστικό γεύμα με συνταγές lightΚυριακάτικο ή εορταστικό γεύμα με συνταγές light

Πλήρες μενού για το Κυριακάτικο τραπέζι με συνταγές σε light εκδοχή. Συνδυασμοί που μπορείτε να κάνετε για να γλιτώσετε θερμίδες.

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων


Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Συστάσεις

Δημοσκόπηση

Ασχολείστε με τη βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2014  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
     
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης