Είσοδος Μελών
Προβολή

Αρχική ΣελίδαΔιατροφή

Υγιεινή Μαγειρική

Συμβουλές για το μαγείρεμα του ψαριούΣυμβουλές για το μαγείρεμα του ψαριού

Το μαγείρεμα του ψαριού είναι ευκολότερο από ό,τι νομίζατε… και αυτές οι συμβουλές θα σας βοηθήσουν πολύ!

5 συμβουλές για πιο υγιεινά burger5 συμβουλές για πιο υγιεινά burger

Πέντε εύκολοι τρόποι να κάνετε τα burger σας όχι μόνο πιο νόστιμα, αλλά και πολύ πιο υγιεινά!

  • Κοτόπουλο γεμιστό με σπανάκι
    Μια συνταγή που συνδυάζει την πρωτεΐνη του κοτόπουλου και τη δύναμη του σπανακιού. Περιέχει 365 θερμίδες ανά μερίδα.
  • Σουβλάκι κοτόπουλου και ρύζι με ντομάτα
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, γιαούρτι, κορίανδρο, κύμινο, σκόρδο, ντομάτες, ρύζι, κρεμμύδι, αμύγδαλα και αρακά.
  • Μοσχάρι Bulgogi
    Τοποθετήστε τα κομμάτια μοσχαριού σε ένα πιάτο. Αναμείξτε τη σως σόγιας, τη ζάχαρη, το κρεμμύδι, τη σκόνη σκόρδου και το πιπέρι σε ένα μπολ.
  • Ψαρονέφρι ναπολιτέν
    Θα χρειαστείτε ψαρονέφρι, πράσινες ελιές, ντομάτες, κρασί, δεντρολίβανο, σκόρδο και κρέμα γάλακτος.

CaponataCaponata

Θα χρειαστείτε μελιτζάνες, ελιές, κάππαρη, σέλερι, ντομάτες, κρεμμύδια, ξύδι, ζάχαρη, βασιλικό, λάδι και αλάτι.

Έξυπνες συνταγές με ντομάταΈξυπνες συνταγές με ντομάτα

Αν θέλετε να συμπεριλάβετε περισσότερες ντομάτες στη διατροφή σας, οι παρακάτω συνταγές- από σάντουτιτς έως σούπες- σίγουρα θα σας βοηθήσουν.

  • Πατάτες και κουνουπίδι με φρέσκια ντομάτα και κανέλα
    Η κανέλα κάνει τη διαφορά, στη συνταγή που συνδυάζει το κουνουπίδι με τις πατάτες και μια πινελιά από ντομάτα.
  • Πουρές καρότων με μυρωδικά
    Ίνες και αντιοξειδωτικά (β-καροτένιο) που εμπεριέχονται στα καρότα, η light κρέμα 0%, καθώς και τα μονοακόρεστα και Ω3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα φουντούκια, βοηθούν στην καταπολέμηση της χοληστερίνης και στη μείωση κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Κολοκύθια γεμιστά
    Εξαιρετική συνταγή για προσεγμένη διατροφή, μιας και τα κολοκύθια είναι θρεπτικά χωρίς να έχουν πολλές θερμίδες. Σκεφτείτε πως 1 κιλό βραστά κολοκυθάκια έχουν περίπου 160 θερμίδες!
  • Μελιτζάνες στο φούρνο
    Η σημερινή συνταγή είναι μία πολύ γευστική επιλογή για κύριο πιάτο. Συνεισφέρει μία μερίδα λαχανικών, από τις 5 φρέσκων φρούτων και λαχανικών που πρέπει να καταναλώνουμε ημερησίως, από τις μελιτζάνες και τις ντομάτες, οι οποίες είναι προϊόντα εποχής.

Υγιεινά ζυμαρικά: Διαφορετικοί τρόποι απόλαυσηςΥγιεινά ζυμαρικά: Διαφορετικοί τρόποι απόλαυσης

Πολλοί θεωρούν τα ζυμαρικά απαγορευμένη απόλαυση, λόγω των υδατανθράκων τους. Υπάρχουν, όμως, τρόποι να τα απολαύσουμε υγιεινά;

  • Ριζότο με λαχανικά
    Το ρύζι συνοδεύεται από πιπεριές, σκόρδο, αρακά, καλαμπόκι, ντομάτες και κρεμμύδι.
  • Ριζότο με καλαμπόκι και αρακά
    Σε μία κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι και τα σκόρδα ψιλοκομμένα, έως ότου χρυσίσουν. Προσθέτουμε το ρύζι, σοτάρουμε ελαφρά, ρίχνουμε το καλαμπόκι και τον αρακά και τα σοτάρουμε για 2-3 λεπτά, ανακατεύοντας συνεχώς με μία ξύλινη κουτάλα.
  • Μεσογειακά λιγκουίνι
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, σκόρδο και γαρίδες. Επίσης αλεύρι, γάλα, λευκό κρασί και παρμεζάνα. Προσθέτουμε τις ντομάτες, το πιπέρι και τον βασιλικό.
  • Πένες με κοτόπουλο, μπρόκολο και χρωματιστές πιπεριές
    Πρόκειται για ένα γεύμα ελαφρύ και υγιεινό, καθώς περιέχει μια ποικιλία λαχανικών. Το κοτόπουλο αποτελεί μια άριστη πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, προσφέροντας παράλληλα μικρή ποσότητα λίπους και μάλιστα κορεσμένου.

Καλοκαιρινά σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδεςΚαλοκαιρινά σνακ με λιγότερες από 100 θερμίδες

Τα καλύτερα σνακ για το καλοκαίρι, που δεν σας προσθέτουν κιλά, για να μπορείτε να τα απολαύσετε χωρίς ενοχές!

Κρεατόπιτα από τη ΣάμοΚρεατόπιτα από τη Σάμο

Μια πολύ όμορφη ιδέα για κολατσιό για τα παιδιά είναι η παραδοσιακή συνταγή κιμαδόπιτας από τη Σάμο. Την παρακάτω συνταγή μας την παρέχουν οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Μεσαίου Καρλοβασίου Σάμου, με αφορμή τη συμμετοχή τους στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό «Σχολικά Μαγειρέματα».

  • Τάκος με λαχανικά και παρμεζάνα
    Αν σας αρέσει το μεξικάνικο φαγητό, αλλά παράλληλα θέλετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας, σας προτείνουμε την παρακάτω συνταγή.
  • Ταχινόπιτα
    Το ταχίνι, το ελαιόλαδο και το αμύγδαλο, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε λιπαρά, αποτελούν εύγεστες λύσεις ως ενδιάμεσα γεύματα ή/και επιδόρπιο και σίγουρα πιο θρεπτικές προτάσεις από άλλα γλυκά που συνήθως σερβίρονται.
  • Κρητικό μπουρέκι με λίγα λιπαρά
    Για το κρητικό μπουρέκι θα χρειαστείτε πατάτες, κολοκυθάκια, δυόσμο, γάλα, ανθότυρο, σφολιάτα και ελαιόλαδο.
  • Κεφαλλονίτικη κρεατόπιτα
    Οι παραδοσιακές ελληνικές συνταγές αποτελούν μία σημαντική πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας και ιδιαίτερα οι ποικιλώνυμες πίτες, που συναντούμε στην ελληνική περιφέρεια, συνιστούν διατροφικούς θησαυρούς.

Κοτόπουλο με πιπεριές και γιαούρτιΚοτόπουλο με πιπεριές και γιαούρτι

Τα πολύχρωμα λαχανικά αναβαθμίζουν όχι μόνο την αισθητική του πιάτου, αλλά και τη θρεπτική του αξία, λόγω της περιεκτικότητάς τους σε βιταμίνες.

  • Φιλέτο με πιπεριές
    Θα χρειαστείτε ρύζι, κοτόπουλο, κρεμμύδι, πιπεριές, σκόρδο, ελαιόλαδο, κύμινο και ζωμό λαχανικά.
  • Κοτόπουλο ψητό με λεμόνι και σκόρδο
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, γλυκοπατάτες, λεμόνια, σκόρδο και τοματίνια.
  • Κοτόπουλο με μπάμιες
    Ο συνδυασμός του κρέατος με τα λαχανικά είναι μία πρακτική που συστήνεται για την αύξηση της κατανάλωσης των λαχανικών, ιδιαίτερα από τα παιδιά, τα οποία συνήθως παρουσιάζουν αποστροφή προς αυτή την ομάδα τροφίμων.
  • Σατάι Σιγκαπούρης
    Τα υλικά που χρειάζονται είναι κοτόπουλο, κρεμμύδι,σκόρδο, μπαχάρι, λάδι, κύμινο και ginger.

Σαλάτες: Πόσο ''ύπουλες'' είναι ανα είδοςΣαλάτες: Πόσο ''ύπουλες'' είναι ανα είδος

Είναι όντως light η σαλάτα που επιλέξαμε; Πώς μπορούμε να την τροποποιήσουμε ποιοτικά χωρίς να πειράξουμε πολύ τη γεύση της.

  • 5 δροσερές καλοκαιρινές συνταγές
    Καθώς πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι προτιμάμε τη σαλάτα ως γεύμα "ελαφρύ" και δροσερό. Δείτε 5 ελαφριές και δροσιστικές συνταγές.
  • Σαλάτα των χρωμάτων
    Πρόκειται για μία γευστική, ολιγοθερμιδική σαλάτα, η οποία μπορεί να συνοδέψει οποιοδήποτε κύριο πιάτο ή να καταναλωθεί ως ένα ελαφρύ γεύμα μαζί με ψωμί και κάποια πηγή πρωτεΐνης, όπως για παράδειγμα τυρί χαμηλών λιπαρών.
  • Κολοκυθοσαλάτα
    Θα χρειαστείτε κολοκύθια, κρεμμύδι, καστανή ζάχαρη, βασιλικό, κόκκινη πιπεριά, λεμόνι, αλάτι και πιπέρι.
  • Ελαφριά dressings για τις σαλάτες σας
    Ένας ιδανικός τρόπος για να προσθέσετε γεύση και επιπλέον θρεπτική αξία στις σαλάτες σας είναι τα dressings. Πώς μπορείτε όμως να νοστιμίσετε το πιάτο σας χωρίς να το επιβαρύνετε με πολλές επιπλέον θερμίδες;

Σάλτσες

Συνταγές για νόστιμα και υγιεινά dressing σαλάταςΣυνταγές για νόστιμα και υγιεινά dressing σαλάτας

Μια καλή σαλάτα χρειάζεται και ένα εξίσου καλό dressing. Oι παρακάτω συνταγές, με λιγοστά λιπαρά, υποσχόμαστε ότι θα γίνουν οι αγαπημένες σας!

4 σούπες για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές4 σούπες για αποτοξίνωση μετά τις γιορτές

Καλά φάγαμε μέσα στις γιορτές, τώρα ήρθε όμως η ώρα να επιστρέψουμε στη σωστή, ισορροπημένη διατροφή. O καλύτερος τρόπος μέσα στον χειμώνα; Σούπες!

  • 4 κρύες σούπες για το καλοκαίρι
    Δεν αντέχετε τις σούπες το καλοκαίρι; Αυτές οι λαχταριστές συνταγές για κρύες σούπες είναι ακριβώς ό,τι ψάχνατε!
  • Χορτόσουπα
    Θα χρειαστείτε καρότα, σέλινο, λάχανο, κρεμμύδια, ντομάτες, κολοκύθια, πιπεριές και κύβο λαχανικών.
  • Φακές με λουκάνικα Φρανκφούρτης
    Για 6 μερίδες θα χρειαστείτε μια κούπα φακές και 6 λουκάνικα Φρανκφούρτης.
  • Πατατοσέλινο
    Ιδανική επιλογή για ένα ελαφρύ, θρεπτικό γεύμα πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά για την προστασία του ανοσοποιητικού.

Περισσότερα άρθρα για Υγιεινή Μαγειρική

Εύκολες και υγιεινές συνταγές με βερίκοκαΕύκολες και υγιεινές συνταγές με βερίκοκα

Τα βερίκοκα είναι στην εποχή τους και εμείς προτείνουμε τέσσερις υπέροχες και γρήγορες συνταγές για να τα τιμήσουμε όπως τους αξίζει!

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων


Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

antibiotic_with_no_doctor
Έχετε προμηθευτεί αντιβιοτικό χωρίς ιατρική οδηγία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2016  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης