Είσοδος Μελών

Αρχική Σελίδα

Διατροφή

Ενημερωθείτε για τη σωστή διατροφή που πρέπει να ακολουθείτε και δείτε πως οι θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται στα τρόφιμα και τα ροφήματα συμβάλλουν στην πρόληψη ασθενειών. Δείτε πλήθος πληροφοριών και συμβουλές για ενηλίκους αλλά και για την παιδική διατροφή. Μάθετε για τη διατροφή σε ασθένειες και μην παραλείψετε να διαβάσετε για αδυνάτισμα και δίαιτα καθώς και συνταγές υγιεινής μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής.

Οι 4 μεγαλύτεροι μύθοι για την καύση λίπουςΟι 4 μεγαλύτεροι μύθοι για την καύση λίπους

Χάνουμε βάρος όταν μειώνουμε τους υδατάνθρακες που τρώμε; Καίμε περισσότερο λίπος με τη μέτριας έντασης άσκηση; Μύθοι και αλήθειες για την καύση του λίπους.

Πόσο αποτελεσματικά είναι τα συμπληρώματα διατροφής;Πόσο αποτελεσματικά είναι τα συμπληρώματα διατροφής;

Για αδυνάτισμα, για μαλλιά, για μνήμη, οι ‘’υπερτροφές’’ έχουν μπει στη διατροφή μας. Κατά πόσο οι διατηρούν τα θρεπτικά συστατικά και τις ευεργετικές τους ιδιότητες όταν φτάνουν στο ράφι;

  • Λίγοι υδατάνθρακες έναντι λίγων λιπαρών
    Νέα έρευνα έδειξε ότι η περίμετρος της μέσης ήταν σημαντικά μειωμένη σε εθελοντές που ακολούθησαν μια διατροφή χαμηλή σε λιπαρά επί έξι μήνες.
  • Ποιες είναι οι πηγές των καλών λιπαρών;
    Τα λιπαρά δεν είναι μόνο βλαβερά. Ας δούμε σε ποιες τροφές περιέχονται τα ωφέλιμα για τον οργανισμό λιπαρά.
  • Πόσο σελήνιο χρειάζομαι;
    Τι κάνει αυτό το ιχνοστοιχείο; Πόσο σημαντικό είναι για τη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας του συκωτιού, για την αντιοξειδωτική προστασία όλων των κυττάρων του σώματος και τη διατήρηση της υγείας της καρδιάς;

Υποθυρεοειδισμός: Φιλικές τροφές για τη διατροφή σαςΥποθυρεοειδισμός: Φιλικές τροφές για τη διατροφή σας

Η υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη μείωση συμπτωμάτων υποθυρεοειδισμού και να βελτιώσει τη γενική ευεξία. Προσθέστε τροφές που περιέχουν θρεπτικές ουσίες στον κατάλογο με τα ψώνια σας.

  • Δυσανεξία στο γάλα: Ζώντας χωρίς λακτόζη
    Ναυτία, πόνος στην κοιλιακή χώρα και κοιλιακές κράμπες, είναι ορισμένα από τα συμπτώματα της δυσανεξίας στη λακτόζη. Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς λακτόζη για να τα αποφύγουμε;
  • Γλυκά κεράσματα για όλους
    Η λαχτάρα για κάτι γλυκό μπορεί να …χτυπήσει ανά πάσα στιγμή. Το καλύτερο για τα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη είναι η προετοιμασία. Να είναι δηλαδή έτοιμοι να «υποδεχτούν» αυτή τη λιγούρα, με απολαυστικά αλλά ισορροπημένα γλυκίσματα.
  • Ζαχαροπλαστική με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
    Τσηζκέικ, μιλφέιγ, σοκολατίνα! Γλυκά ιδιαίτερα και γευστικά, που τα άτομα με σακχαρώδη διαβήτη ίσως να απέφευγαν όλα αυτά τα χρόνια... Γλυκά που μπορούν πια να τα απολαύσουν και να τα ετοιμάσουν οι ίδιοι με τα κατάλληλα υλικά.

Πώς θα κάνουμε τα παιδιά μας να αγαπήσουν τα πράσινα λαχανικά;Πώς θα κάνουμε τα παιδιά μας να αγαπήσουν τα πράσινα λαχανικά;

Αν το παιδί σας δεν ‘’τρελλαίνεται’’ για τα πράσινα λαχανικά, δείτε απλούς και διασκεδαστικούς τρόπους που θα το οδηγήσουν να τα εντάξει στη διατροφή του.

Σπιτική μαρμελάδα φράουλαΣπιτική μαρμελάδα φράουλα

Φτιάξτε μόνοι σας μια απίθανη μαρμελάδα. Θα χρειαστείτε φράουλες, ζάχαρη και γλυκιά διάθεση!

Διατροφικές συστάσεις για αυξημένη ουρίαΔιατροφικές συστάσεις για αυξημένη ουρία

Αυξημένες τιμές ουρίας υποδηλώνουν κακή νεφρική λειτουργία. Τι πρέπει να τρώτε για να μειώσετε τις τιμές της ουρίας.

Γάλα: Είναι απαραίτητο στους ενήλικες;Γάλα: Είναι απαραίτητο στους ενήλικες;

Αν δεν ανέχεστε καθόλου το γάλα, αλλά το θεωρείτε απαραίτητο για την υγεία σας μην ανησυχείτε ιδιαίτερα. Τι λένε οι ειδικοί για τις ανάγκες μας σε γάλα.

  • Τσάι: 4...υγιείς λόγοι να το αγαπάμε
    Μαύρο, λευκό ή πράσινο, το τσάι μας χαλαρώνει αλλά και μας προστατεύει από νόσους. Πώς προστατεύει το σώμα και τι κάνει για την ψυχική υγεία;
  • Μήλο: Πώς ωφελεί την υγεία μας
    Το μήλο περιέχει ουσίες που ωφελούν την υγεία και την εμφάνισή μας. Εκτός από τον καρκίνο, προστατεύει και από άλλες νόσους. Δείτε αναλυτικά.
  • 4 πράγματα που δεν γνωρίζατε για το μέλι
    Το μέλι εκτός από την ωραία γεύση που έχει βοηθά στο βήχα, στην επούλωση των πληγών, στη σμηγματορροϊκή δερματίτιδα, ενώ μας γεμίζει και ενέργεια. Δείτε αναλυτικά 4 οφέλη του στην υγεία.

Γιατί δυσκολευόμαστε να διατηρήσουμε ένα υγιές σωματικό βάρος;Γιατί δυσκολευόμαστε να διατηρήσουμε ένα υγιές σωματικό βάρος;

Είναι ανάγκη να καταπολεμήσουμε την παχυσαρκία από τη σκοπιά του ενεργειακού ισοζυγίου, δηλώνει ειδικός, ο οποίος προτείνει τρόπους καταπολέμησής της με βάση τα αποτελέσματα πληθώρας ερευνών.

  • 10 τρόποι για να τρώμε λιγότερο
    Οι μικρές συσκευασίες τροφίμων, τα μπλε πιάτα και το αργό μάσημα της τροφής είναι μερικοί τρόποι που μας γλιτώνουν από θερμίδες. Τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να περιορίσουμε το φαγητό;
  • Μας παχαίνουν και οι σαλάτες;
    Είναι γνωστό πως η σαλάτα είναι μια υγιεινή επιλογή. Ωστόσο πόσο παχυντική είναι η σήζαρ, η σαλάτα του σεφ, η τονοσαλάτα και η χωριάτικη;
  • 10 αιτίες που το σπίτι σας παχαίνει
    Μήπως το περιβάλλον στο σπίτι σας είναι τοξικό; Μήπως καλείτε τους λάθος ανθρώπους; Πώς μπορεί να μας παχύνει το σπίτι μας.

Κυριακάτικο ή εορταστικό γεύμα με συνταγές lightΚυριακάτικο ή εορταστικό γεύμα με συνταγές light

Πλήρες μενού για το Κυριακάτικο τραπέζι με συνταγές σε light εκδοχή. Συνδυασμοί που μπορείτε να κάνετε για να γλιτώσετε θερμίδες.

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων


Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Συστάσεις

Δημοσκόπηση

Ασχολείστε με τη βελτίωση της φυσικής σας κατάστασης;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2014  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
     
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης