Είσοδος Μελών

Αρχική Σελίδα

Διατροφή

Ενημερωθείτε για τη σωστή διατροφή που πρέπει να ακολουθείτε και δείτε πως οι θρεπτικές ουσίες που βρίσκονται στα τρόφιμα και τα ροφήματα συμβάλλουν στην πρόληψη ασθενειών. Δείτε πλήθος πληροφοριών και συμβουλές για ενηλίκους αλλά και για την παιδική διατροφή. Μάθετε για τη διατροφή σε ασθένειες και μην παραλείψετε να διαβάσετε για αδυνάτισμα και δίαιτα καθώς και συνταγές υγιεινής μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής.

Τι να προσέχουμε όταν νηστεύουμε;Τι να προσέχουμε όταν νηστεύουμε;

Η νηστεία της Σαρακοστής είναι βασισμένη κυρίως σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης, όπως φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, όσπρια και θαλασσινά. Τι προσέχουμε για τον σίδηρο και το ασβέστιο;

Βιταμίνη D: 9 τρόποι για επαρκή πρόσληψηΒιταμίνη D: 9 τρόποι για επαρκή πρόσληψη

Αν δεν περνάτε αρκετό χρόνο στον ήλιο ή αν το σώμα σας έχει πρόβλημα με την απορρόφηση της βιταμίνης D μπορεί να εμφανίζετε έλλειψη. Ακολουθούν 9 τρόποι, από τροφές έως την ηλιοθεραπεία, για να εξασφαλίσετε επαρκή πρόσληψη.

  • Πόση πρωτεΐνη χρειαζόμαστε;
    Ποια τρόφιμα είναι καλή πηγή πρωτεΐνης; Σε τι ποσότητα πρέπει να καταναλώνουμε την πρωτεΐνη καθημερινά; Ποιες είναι οι ανάγκες των παιδιών.
  • Η θέση της ζάχαρης σε μια ισορροπημένη διατροφή
    Ένα από τα συμπεράσματα συνεδρίων διατροφής και υγείας που πραγματοποιήθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες στην Ευρώπη είναι πως τα σάκχαρα μπορούν να αποτελέσουν μέρος μίας ισορροπημένης διατροφής.
  • Πόσο αποτελεσματικά είναι τα συμπληρώματα διατροφής;
    Για αδυνάτισμα, για μαλλιά, για μνήμη, οι ‘’υπερτροφές’’ έχουν μπει στη διατροφή μας. Κατά πόσο οι διατηρούν τα θρεπτικά συστατικά και τις ευεργετικές τους ιδιότητες όταν φτάνουν στο ράφι;

Χρόνια νεφρική νόσος: Ποια διατροφή είναι κατάλληλη;Χρόνια νεφρική νόσος: Ποια διατροφή είναι κατάλληλη;

Ο περιορισμός των υγρών, η χαμηλή σε πρωτεΐνες διατροφή και η μείωση του αλατιού είναι ορισμένες αλλαγές που χρειάζεται ο νεφροπαθής στη διατροφή του. Δείτε αναλυτικά.

Παιδική διατροφή: Ποιες είναι οι αρχές που πρέπει να μάθουμε στο παιδί;Παιδική διατροφή: Ποιες είναι οι αρχές που πρέπει να μάθουμε στο παιδί;

Η σωστή διατροφή του παιδιού αποτελεί τη βάση για τη μελλοντική του φόρμα και υγεία. Τι πρέπει να του μάθετε για να τρώει σωστά και υγιεινά;

Σπιτική μαρμελάδα φράουλαΣπιτική μαρμελάδα φράουλα

Φτιάξτε μόνοι σας μια απίθανη μαρμελάδα. Θα χρειαστείτε φράουλες, ζάχαρη και γλυκιά διάθεση!

10 τρόφιμα για υγιή οστά10 τρόφιμα για υγιή οστά

Γαλακτοκομικά, σαρδέλες και αυγά είναι σύμμαχοι των οστών σας. Δείτε τα τρόφιμα που πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή σας για γερά κόκκαλα.

Ταχίνι: Πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και… θερμίδεςΤαχίνι: Πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και… θερμίδες

Το ταχίνι είναι πολύτιμο τρόφιμο για όσους νηστεύουν-και όχι μόνο. Ποια είναι η θρεπτική του αξία, πώς ωφελεί την υγεία και πώς το καταναλώνουμε;

  • Αβοκάντο: Πόσο καλό κάνει στην υγεία;
    Το αβοκάντο είναι ωφέλιμο για τη μείωση της χοληστερόλης και του κινδύνου για διαβήτη, ενώ συμβάλλει στην πρόληψη του καρκίνου. Δείτε τις ιδιότητές του.
  • Σοκολάτα: Κάνει καλό ή κακό;
    Η αγαπημένη σοκολάτα περιέχει θρεπτικές ουσίες και αντιοξειδωτικά που ωφελούν τον οργανισμό. Ποια είναι όμως τα αρνητικά της σημεία;
  • Ακτινίδιο: Ποια είναι τα οφέλη του για την υγεία
    Πλούσιο σε βιταμίνη C, το ακτινίδιο ωφελεί το δέρμα, συμβάλλει σε καλύτερο ύπνο, ωφελεί την καρδιά και περιορίζει τη δυσκοιλιότητα. Δείτε αναλυτικά τις ‘’αρετές’’ του.

9 λόγοι που δεν χάνετε λίπος από την κοιλιά9 λόγοι που δεν χάνετε λίπος από την κοιλιά

Θέλετε να απαλλαγείτε από τα επιπλέον κιλά στην κοιλιά και δεν το καταφέρνετε; Η άσκηση και η διατροφή δεν σας ωφέλησαν; Δείτε τι μπορεί να φταίει.

  • Πώς θα αδυνατίσω χωρίς άσκηση;
    Ο καλός ύπνος, το νερό και η αποφυγή της ζάχαρης αποτελούν συμμάχους στο αδυνάτισμα. 8 tips που βοηθούν να χάσετε κιλά χωρίς να ασκείστε.
  • Τα μικρά μυστικά της σιλουέτας…
    Το περπάτημα, το ποδήλατο, και ο καλός ύπνος αγαπούν τη σιλουέτα μας. Ποιος είναι ο ρόλος της έλλειψης στρες;
  • Mακροβιοτική δίαιτα: Η αγαπημένη των σταρ
    Η μακροβιοτική δίαιτα, που προτιμούν οι διάσημοι, μπορεί να σας βοηθήσει να χάσετε τα περιττά κιλά σας, αλλά και να αποκτήσετε ένα πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Ποιες τροφές να αποφεύγουμε;

Κυριακάτικο ή εορταστικό γεύμα με συνταγές lightΚυριακάτικο ή εορταστικό γεύμα με συνταγές light

Πλήρες μενού για το Κυριακάτικο τραπέζι με συνταγές σε light εκδοχή. Συνδυασμοί που μπορείτε να κάνετε για να γλιτώσετε θερμίδες.

Σύνδεσμοι διαφημιζομένων


Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Συστάσεις

Δημοσκόπηση

Πώς πρέπει να διορίζονται οι διοικήσεις στο ΕΣΥ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
© iatronet.gr 1999-2014  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
     
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης