Το καλοκαίρι- και ειδικότερα η περίοδος των διακοπών- δεν ενδείκνυται για στερητικές, υποθερμιδικές δίαιτες. Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούμε να απολαμβάνουμε χωρίς μέτρο τις τοπικές σπεσιαλιτέ και τις εκάστοστε λιχουδιές που παρελαύνουν μπροστά στα μάτια μας …
Τα πάντα άλλωστε είναι ζήτημα τόσο ποιότητας όσο και ποσότητας.

Για να μην στερούμαστε λοιπόν, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να αντικαταστήσουμε κάποια τρόφιμα με την πιο light εκδοχή τους κερδίζοντας σε θερμίδες αλλά και σε απόλαυση!

Αντικαταστήστε λοιπόν:

  • Τηγανητά φαγητά με ψητά ή βραστά
  • Πλήρες γάλα και γιαούρτι με την επιλογή 1,5% ή 2% λιπαρά
  • Πλήρη γαλακτοκομικά και αλλαντικά με την light έκδοση, ή ακόμη και με αλλαντικά με ελαιόλαδο
  • Κλασικά αναψυκτικά με light
  • Αλκοολούχα κοκτέιλ με κρασί
  • Λιπαρά τυριά με τυρί cottage ή άλλα τυριά μειωμένων λιπαρών (λευκά ή κίτρινα)
  • Καφέδες με σαντιγί, ζάχαρη και γεύσεις όπως σοκολάτα ή καραμέλα με απλές επιλογές καφέ με λίγη ζάχαρη
  • Κλαμπ σάντουιτς με τοστ με τυρί και γαλοπούλα.

Και για του λόγου το αληθές δείτε παρακάτω πόσες θερμίδες κερδίζετε αν αντικαταστήσετε τα παραπάνω με τις light εκδοχές τους:

  • Καπουτσίνο γλυκό, αντικατάσταση με καφέ ελληνικό ή φραπέ μέτριο: Κερδίζετε 119 θερμίδες.
  • Κεφτεδάκια τηγανιτά, αντικατάσταση με μπιφτέκι σχάρας: Κερδίζετε 232 θερμίδες
  • Κλαμπ σάντουιτς με μαγιονέζα, αντικατάσταση με τοστ με γαλοπούλα και τυρί: Κερδίζετε 555 θερμίδες
  • Γιαούρτι 10% λιπαρά αντικατάσταση με γιαούρτι 0 – 2% λιπαρά: Κερδίζετε 90-147 θερμίδες.

Αντί λοιπόν να γεμίζουμε το σώμα μας με πόντους και κιλά, ας αρκεστούμε να γεμίσουμε μόνο τις μπαταρίες μας για να περάσουμε ένα υπέροχο καλοκαίρι!

Καλό καλοκαίρι λοιπόν!

Πηγές: www.nutrimed.gr