Δεν χρειάζεται να είστε ξεφτέρι στα μαθηματικά, φτάνει να γνωρίζετε πρόσθεση, αφαίρεση και πολλαπλασιασμό. Αυτές οι πράξεις αρκούν για να απαλλαγείτε οριστικά από εκείνα τα παραπανίσια κιλά που έχουν κατοικοεδρεύσει στην κοιλιά ή στους γλουτούς σας.

Πραγματοποιώντας λοιπόν ορισμένες απλές και εύκολες αλλαγές στο καθημερινό ή το εβδομαδιαίο σας διαιτολόγιο, μπορείτε να περιορίσετε τις θερμίδες που προσλαμβάνετε και κατ’ επέκταση να ρυθμίσετε καλύτερα το βάρος σας! Και αν αρχικά οι αλλαγές αυτές δεν σας … γεμίζουν το μάτι, εάν κάνετε την αναγωγή στη διάρκεια ενός έτους πραγματικά θα ενθουσιαστείτε.

Αντικαταστήστε: 1 ποτήρι πλήρες γάλα
Με: 1 ποτήρι ημίπαχο γάλα με 1,5% λιπαρά την ημέρα
Γλιτώνετε: 30 θερμίδες την ημέρα
Ετήσια απώλεια βάρους: 1,5 κιλό

Αντικαταστήστε: 1 φέτα κλασσικό ζαμπόν χοιρινό καθημερινά στο τοστ
Με: 1 φέτα φιλέτο γαλοπούλας με ελαιόλαδο
Γλιτώνετε: 30 θερμίδες την ημέρα
Ετήσια απώλεια βάρους: 1,5 κιλό

Αντικαταστήστε: 2 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα την εβδομάδα (στα σάντουιτς ή στις σαλάτες σας)
Με: 2 κουταλιές της σούπας μουστάρδα
Γλιτώνετε: 180 θερμίδες την εβδομάδα
Ετήσια απώλεια βάρους: 1,2 κιλά

Αντικαταστήστε: 60γρ τυρί φέτα την ημέρα
Με: την αντίστοιχη ποσότητα cottage cheese
Γλιτώνετε: 100 θερμίδες την ημέρα
Ετήσια απώλεια βάρους: 4,9 κιλά

Αντικαταστήστε: 15 τεμάχια τηγανιτές πατάτες (βαθύ τηγάνισμα στη φριτέζα) 1 φορά την εβδομάδα
Με: 1 μετρίου μεγέθους πατάτα στον ατμό
Γλιτώνετε: 160 θερμίδες την εβδομάδα
Ετήσια απώλεια βάρους: 1,1 κιλά

Αντικαταστήστε: εμπορικά γλυκίσματα (cheesecake, σουφλέ σοκολάτας) 1 φορά την εβδομάδα
Με: επιδόρπια χωρίς ζάχαρη, με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Γλιτώνετε: 300 θερμίδες την εβδομάδα
Ετήσια απώλεια βάρους: 2 κιλά

Συνολικά λοιπόν μπορείτε να 'γλιτώσετε' 12 κιλά χωρίς ιδιαίτερο κόπο και πάνω απ’ όλα χωρίς να στερηθείτε τίποτα. Κομπιουτεράκια ανά χείρας λοιπόν και … καλή απώλεια!

Πηγές: www.nutrimed.gr