Είδατε τη ζυγαριά λίγο πιο ψηλά μετά τις γιορτές; Ηρεμήστε. Δεν χρειάζεται να μπείτε σε ιδιαίτερο διατροφικό πρόγραμμα για να χάσετε αυτά τα 2 ή 3 παραπανίσια κιλά.

Η λύση είναι απλή αρκεί να υιοθετήσετε πιο ισορροπημένες συνήθειες, διατηρώντας τες πάντα ανεξάρτητα από τις καθημερινές αντιξοότητες.

Το σύνολο των συμπεριφορών- συνηθειών εξατομικεύεται ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του καθενός. Μπορείτε να ξεκινήσετε, ωστόσο, με μερικές από τις πιο σημαντικές αρχές.

Πώς; Κάθε ημέρα ξεκινήστε και μια καινούρια συνήθεια διατηρώντας πάντα τις συνήθειες των προηγούμενων ημερών. Στο τέλος των 10 ημερών, θα είστε σε θέση να εφαρμόζετε παράλληλα και τις 10 συμβουλές:

Ημέρα 1: Καταναλώστε 5 γεύματα κάθε ημέρα (πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό και 2 μικρά/ ελαφριά γεύματα, π.χ. 1 φρούτο)
Ημέρα 2: Ξεκινήστε το κυρίως γεύμα σας πρώτα από τη σαλάτα.
Ημέρα 3: Περιορίστε το κόκκινο κρέας σε 2-3 φορές  τον μήνα
Ημέρα 4: Προσθέστε 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών τη μέρα.


Ημέρα 5: Αντικαταστήστε τα κανονικά αναψυκτικά με light.
Ημέρα 6: Ζεσταίνετε το φαγητό σας πριν από κάθε γεύμα. Το ζεστό φαγητό σας βοηθά να το απολαύσετε καλύτερα και συνεπώς να φάτε λιγότερο.
Ημέρα 7: Όταν βρεθείτε μπροστά σε ένα διατροφικό πειρασμό ενεργοποιηθείτε.

Πριν απλώσετε το χέρι σας να το φάτε ρωτήστε τον εαυτό σας 'πεινάω πραγματικά;'
Ημέρα 8: Φροντίστε το κύριό σας γεύμα να μη διαρκεί λιγότερο από 20-30 λεπτά.
Ημέρα 9: Φροντίστε να τρώτε σε κατάσταση ψυχικής ηρεμίας.

Κλείστε την τηλεόραση ή τον υπολογιστή και αποφύγετε να τρώτε θυμωμένος.
Ημέρα 10: Αυξήστεε τη φυσική σας δραστηριότητα με δουλειές του σπιτιού ή ασκήσεις στο γραφείο.