Μία δίαιτα για 'express' αδυνάτισμα, που πρωτοεμφανίστηκε το 1970. Από τότε βρίσκεται συχνά στο προσκήνιο της δημοσιότητας, αν και όπως φαίνεται από τα επιδημιολογικά δεδομένα το διάστημα αυτό μάλλον αυξήθηκαν τα ποσοστά παχυσαρκίας και υπέρβαρου.

Η δίαιτα με μια ματιά

Πρόκειται για μία υγρή δίαιτα πολύ χαμηλών θερμίδων που υπόσχεται απώλεια μεγαλύτερη των 4-5 κιλών την εβδομάδα.Οι 330 θερμίδες που συστήνει να καταναλώνονται ημερησίως, προέρχονται από 33 γρ. πρωτεϊνών, 40 γρ. υδατανθράκων και 3 γρ.

λίπους. Καλύπτει μεγάλο ποσοστό των ημερήσιων αναγκών σε βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Σχόλιο από τον διαιτολόγο

Η δίαιτα Cambridge, αποτελεί έναν μη επιστημονικό τρόπο απώλειας βάρους, με μεγάλο κίνδυνο για την υγεία, σύμφωνα με τα σημερινά δεδομένα γνώσης σε θέματα αδυνατίσματος, εφόσον:

  • Η γρήγορη απώλεια αποτελεί μια κύρια αιτία της γρήγορης επαναπρόσληψης.
  • Η στέρηση τροφών δημιουργεί στον οργανισμό τις προϋποθέσεις για υπερφαγικά επεισόδια μετά το πέρας της δίαιτας. Έτσι, το άτομο υπερκαταναλώνει τροφές που του έλειψαν και στερήθηκε.
  • Δεν προτείνει ένα γενικότερο πρόγραμμα αλλαγής τρόπου ζωής.
  • Προάγει το φαινόμενο γιο-γιο που αποδεδειγμένα οδηγεί μακροπρόθεσμα σε αύξησης βάρους και προβλήματα υγείας.

Θυμηθείτε! Η επιτυχία στο αδυνάτισμα δεν έχει να κάνει μόνο με την απώλεια κιλών αλλά και με τη διατήρησή τους. Δώστε, λοιπόν, χρόνο στον εαυτό σας για να προσαρμοστεί σε ένα διατροφικό πρόγραμμα που του ταιριάζει, αλλάζοντας τον τρόπο που αντιλαμβάνεστε, ερμηνεύεται, αισθάνεστε και τέλος συμπεριφέρεστε απέναντι στο φαγητό και το σώμα σας.

Πηγές: www.nutrimed.gr