Η ομαλή λειτουργία της γαστρεντερικής οδού αποτελεί το Α και το Ω για τη διατήρηση του σωματικού μας βάρους. Ένα δυνατό, ωστόσο, ανοσοποιητικό σύστημα φαίνεται πως συμβάλλει εξίσου καθοριστικά στην αποτελεσματικότητα μιας προσπάθειας απώλειας ή /και διατήρησης του βάρους σώματος ενός ατόμου.

Προκειμένου να εντοπίσει κανείς τα δικά του σημεία αδυναμίας, αρκεί να δώσει προσοχή στους εξής τρεις άξονες: την αφυδάτωση, την έλλειψη ύπνου και τις ανεπαρκείς διατροφικές επιλογές. Κάποιες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σας συστήματος σε υψηλά επίπεδα μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω:

  • Να κοιμάστε οπωσδήποτε 7 ώρες κάθε βράδυ
  • Να ενυδατώνεστε επαρκώς καταναλώνοντας οπωσδήποτε 8-10 ποτήρια νερό κάθε ημέρα
  • Να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο, όπως είναι το άπαχο βοδινό κρέας, η κολοκύθα και το σπανάκι. Ο ψευδάργυρος ισχυροποιεί την παραγωγή αντισωμάτων και συμβάλλει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του κοινού κρυολογήματος
  • Να προσθέσετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, όπως είναι τα πορτοκάλια και οι πιπεριές, στο καθημερινό σας διαιτολόγιο. Όπως ο ψευδάργυρος, έτσι και η βιταμίνη C ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού μας συστήματος
  • Ενισχύστε τη λειτουργία του γαστρεντερικού σας συστήματος εντάσσοντας στις καθημερινές σας επιλογές το γιαούρτι που είναι πλούσιο σε προβιοτικά. Τα προβιοτικά συμβάλλουν στην αύξηση της ανάπτυξης των καλών βακτηρίων που συνιστούν τη φυσιολογική μικροχλωρίδα του εντέρου
  • Μη διστάζετε να χρησιμοποιείτε το σκόρδο στη μαγειρική σας. Πρόκειται για μία τροφή με ισχυρότατες αντιικές, αντιμυκητιακές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες.