Σε εξατομικευμένο διατροφικό πρόγραμμα δεν έχει σημασία τι δείχνει η ζυγαριά μας, αλλά οι πόντοι και το λίπος που χάσαμε.

Τελικά η όσο το δυνατόν ευκολότερη απώλεια βάρους δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Ακολουθήστε τα παρακάτω tips για ένα γρήγορο και ποιοτικά καλό αποτέλεσμα.

Αποφύγετε το αλκοόλ

Τα αλκοολούχα ποτά περιέχουν περίπου τις διπλάσιες θερμίδες από αυτές που περιέχονται στις πρωτεΐνες και στους υδατάνθρακες (7 θερμίδες έναντι 4 θερμίδων ανά γραμμάριο).Οι θερμίδες αυτές αποκαλούνται «κενές» γιατί δεν περιέχουν ούτε ίχνος θρεπτικών συστατικών, μειώνοντας συγχρόνως το μεταβολισμό και επηρεάζοντας αρνητικά την απορρόφηση και την αποθήκευση ιχνοστοιχείων και βιταμινών.

Ξεκινήστε με σαλάτα

Ξεκινώντας το γεύμα μας με σαλάτα, καταναλώνουμε περίπου 14% μικρότερη ποσότητα θερμίδων ανά γεύμα.

Για ντρέσινγκ στη σαλάτα προτιμήστε το ελαιόλαδο.

Αποφύγετε τα επεξεργασμένα (άσπρα) αμυλώδη τρόφιμα

Όταν καταναλώνετε επεξεργασμένες αμυλώδεις τροφές, οι υδατάνθρακες που προσλαμβάνετε έχουν υψηλότερο γλυκαιμικό φορτίο έναντι των μη επεξεργασμένων αμυλωδών τροφών και τριπλάσιες θερμίδες από τα λαχανικά.

Για το λόγο αυτό ως συνοδευτικό στο πιάτο σας επιλέξτε λαχανικά οποιασδήποτε μορφής.

Μην παραλείπετε γεύματα

Καταναλώνοντας 4-5 γεύματα ημερησίως αυξάνετε τη μεταβολική ισορροπία του οργανισμού σας, με αποτέλεσμα την αύξηση της καύσης του λίπους.

Αυτό συνεπάγεται χάσιμο πόντων και σταδιακή μείωση του σωματικού βάρους.