Η ορθοστασία κάνει καλό. Αυτό τουλάχιστον συμβουλεύουν οι επιστήμονες, προτρέποντάς μας να φροντίζουμε καθημερινά να στεκόμαστε όρθιοι, για δύο ή τρεις ώρες περίπου κάθε μέρα. Ειδικοί υποστηρίζουν, ότι η ορθοστασία ισοδυναμεί με τρέξιμο και άθληση, αρκεί να επιδιώκουμε δραστηριότητες που απαιτούν να στεκόμαστε όρθιοι.

Αν λάβουμε υπόψη μας ότι οι πολλοί άνθρωποι λόγω έλλειψης ενδιαφέροντος ή χρόνου αποφεύγουν τη γυμναστική και τις ασκήσεις, ένας καλός τρόπος άσκησης είναι οι καθημερινές μας ασχολίες να σχετίζονται με την ορθοστασία.

Όταν στεκόμαστε όρθιοι γυμνάζουμε τους μικρούς μυς των ποδιών μας, αλλά και του σώματος, διατηρώντας τον κορμό μας ίσιο. Αν λοιπόν μπορούμε έστω και τρεις ώρες την ημέρα να στεκόμαστε όρθιοι, έχουμε πετύχει την εκγύμναση που συνήθως αποφεύγουμε με τον πιο κλασικό τρόπο π.χ. γυμναστήριο, αθλήματα κλπ.

Όπως μας ενημερώνουν οι επιστήμονες, γυμναστική δεν είναι μόνο το άθλημα, το περπάτημα, το γυμναστήριο, τα βάρη. Ο μέσος άνθρωπος καίει 144 θερμίδες ανά τρίωρο που βρίσκεται σε όρθια θέση. Όποιος λοιπόν διαθέτει περιττά κιλά, καίει ακόμα περισσότερες θερμίδες, άρα με αυτόν τον τρόπο μπορεί να χάσει ακόμη περισσότερο βάρος.

Οποιαδήποτε κίνηση κάνουμε με τις καθημερινές μας δουλειές, βοηθά στην υγεία μας, την καρδιά μας, την αποφυγή διαβήτη κλπ. ενώ η δραστηριότητα με την ταυτόχρονη ορθοστασία, μειώνει τη χοληστερόλη και το σωματικό βάρος.

Το μόνο που πρέπει να θυμάστε, είναι ότι τα αποτελέσματα από τέτοιου είδους τρόπους άσκησης χρειάζονται κάποιο χρόνο για να δείξουν αποτελέσματα, για αυτό θα πρέπει να είστε υπομονετικοί και να μην ξεχνάτε τις δραστηριότητες που θα σας κρατούν όρθιους, να τις εντάξετε στο καθημερινό σας πρόγραμμα.

Αν αποφεύγετε το πολύωρο και συνεχές κάθισμα στο γραφείο, την καφετέρια, το αυτοκίνητο, τον καναπέ του σπιτιού σας και ψάχνετε να βρείτε την ευκαιρία για ασχολίες που σας αναγκάζουν σε ορθοστασία, σύντομα θα αρχίσετε να νιώθετε πιο ευλύγιστοι, σε καλύτερη φόρμα, αποκτώντας ένα στητό και πιο λεπτό σώμα.

premium.paratiritis