Αν κάθεστε με τις ώρες μπροστά στην τηλεόραση τότε κινδυνεύετε από...περιττά κιλά. Η ακινησία σε συνδυασμό με το τσιμπολόγημα έχουν ολέθριες συνέπειες για τη σιλουέτα. Και όμως: μπορείτε να αντιμετωπίσετε αυτή την απειλή ακολουθώντας ορισμένους απλούς κανόνες.

Καταρχήν να αποφεύγετε την κατανάλωση των γευμάτων μπροστά στην τηλεόραση. Αυτό διότι οι τηλεοπτικές εικόνες αποσπούν το μυαλό από το φαγητό και η όλη διαδικασία γίνεται μηχανικά με αποτέλεσμα να τρώτε περισσότερο από όσο χρειάζεται ο οργανισμός.

Αυτό σημαίνει, περισσότερες θερμίδες και ένα διαρκές τσιμπολόγημα. Το καλύτερο είναι να τρώτε σε ένα τραπέζι, μακριά από την τηλεόραση. Οι εκπομπές μαγειρικής αλλά και διαφημίσεις τροφίμων λειτουργούν ως πρόκληση στην ...πείνα, τόσο σε παιδιά όσο και σε μεγάλους.

Έτσι, καλό είναι να αποφεύγουν-κυρίως- τα παιδιά την τηλεθέαση εκπομπών μαγειρικής ή διαφημίσεων με φαγητά και σνακ. Οι εικόνες δημιουργούν την επιθυμία για φαγητό. Και αυτή η επιθυμία τις περισσότερες φορές έχει καταστροφικά αποτελέσματα στη σιλουέτα.

Τα σνακ είναι το κύριο συνοδευτικό της τηλεόρασης. Για αυτό θα πρέπει να αποφεύγεται η κατανάλωση αλμυρών και γλυκών σνακ (όπως ξηροί καρποί, μπισκότα ή ποπ κορν) μπροστά στην τηλεόραση.

Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι 100 γραμμάρια ξηροί καρποί περιέχουν περίπου 500 θερμίδες, ενώ ένα συνηθισμένο μπισκότο σοκολάτας μπορεί να φτάσει τις 150 θερμίδες το τεμάχιο.

Σε κάθε περίπτωση, για να ‘’ξεγελάσετε’’ την πείνα σας να πίνετε μόνο νερό ή ροφήματα χωρίς ζάχαρη. Με τον τρόπο αυτό θα γεμίζετε το στομάχι σας και θα μειώνετε το αίσθημα πείνας που προκαλείται από την τηλεόραση και τα προγράμματα που παρακολουθείτε. Και μην ξεχνάτε ότι η διατροφική συμπεριφορά του γονιού αποτελεί πρότυπο για τα παιδιά. Ένα «κακό» διατροφικό πρότυπο θα αναπαραχθεί και από το παιδί.

premium.paratiritis