Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας.

Ωραία, τώρα που είπαμε την κλισέ (αλλά αληθινή) μας δήλωση, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε σοβαρά. Ένα γερό, υγιεινό πρωινό είναι από τους καλύτερους συμμάχους μας στο αδυνάτισμα, όπως και στην καταπολέμηση προβλημάτων, όπως τα αδηφαγικά επεισόδια. Ποιες τροφές πρέπει, λοιπόν, να επιλέγουμε για το πρωινό μας;

Δημητριακά ολικής

Όπως η βρώμη, για παράδειγμα. Γεμάτη με φυτικές ίνες που μας χορταίνουν, και μας παρέχουν σταθερή ενέργεια, χωρίς απότομες αυξομειώσεις των επιπέδων σακχάρων στο αίμα, μας βοηθάει να χάσουμε κιλά, χωρίς να αισθανθούμε ποτέ πείνα. Την συνδυάζουμε με φρούτα όπως τα μούρα, και με μερικούς ξηρούς καρπούς, για ένα μικρό αλλά πλήρες γεύμα.

Γιαούρτι

Το γιαούρτι, εκτός από σούπερ νόστιμο, αποτελεί την βάση για ένα τέλειο πρωινό. Γεμάτο με πρωτεΐνη και ασβέστιο, αν το συνδυάσουμε με φρούτα και λίγους σπόρους ή ξηρούς καρπούς, γίνεται ένα μίνι γεύμα που μας βοηθάει να ξεκινήσουμε την ημέρα μας δυναμικά.

Φρούτα

Τα φρούτα προσφέρουν άμεση ενέργεια στον οργανισμό, αλλά ταυτόχρονα μας ενυδατώνουν, καθώς ένα μεγάλο κομμάτι τους αποτελείται από νερό. Πέρα από αυτό, μας προσφέρουν τεράστιες ποσότητες βιταμινών, αντιοξειδωτικών και μετάλλων που χρειαζόμαστε για να έχουμε ενέργεια και να μην νιώθουμε την ανάγκη να το παρακάνουμε με σνακς κατά την διάρκεια της ημέρας.

Νερό

Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα ποτήρι δροσερό νερό. Εκτός από την ενυδάτωση, έχει αποδειχθεί ότι η κατανάλωση επαρκών ποσοτήτων νερού βοηθάει στο αδυνάτισμα, και επίσης το κρύο νερό το πρωί βοηθάει τον οργανισμό μας να πάει τουαλέτα πιο εύκολα το πρωί—ακόμα ένας σημαντικός παράγοντας για το αδυνάτισμα, κι ας μην μιλάμε πολύ συχνά για αυτό.

Αυγά

Τα αυγά είναι ο βασιλιάς του πρωινού. Η πρωτεΐνη τους μας χορταίνει για πολλή ώρα, και η βιταμίνη D που περιέχουν είναι απαραίτητη για την καλή μας υγεία. Μπορούμε να τα απολαύσουμε με κάθε πιθανό τρόπο, αλλά θα ήταν καλό να αποφεύγουμε το τηγάνισμα με λάδι.

Βούτυρο ξηρών καρπών

Από φιστίκια ή από αμύγδαλο, τα βούτυρα από ξηρούς καρπούς είναι ένας τέλειος τρόπος να προσθέσουμε στο πρωινό μας καλά, μονοακόρεστα λιπαρά και φυτική πρωτεΐνη. Απλώστε το σε μια φρυγανιά ολικής, ή προσθέστε μια κουταλιά σε ένα smoothie με φρούτα.