Ο δρόμος για την παραλία είναι δύσκολος, επίπονος και επικίνδυνος. Οι γυναίκες, κυριευμένες από τις 'νευρώσεις' του καλοκαιριού για την κατάκτηση της τελειότητας, συχνά παγιδεύονται σε εξαντλητικές δίαιτες, αντιγράφοντας διάσημες ηθοποιούς του Χόλιγουντ.

Οι δίαιτες των σταρ, αν και υπόσχονται γρήγορα αποτελέσματα, θεωρούνται ακραίες και κρύβουν πολλούς κινδύνους.

Όλο και περισσότερες Ελληνίδες καταφεύγουν τα τελευταία χρόνια σε τέτοιες ακραίες λύσεις για να εξασφαλίσουν εύκολη και γρήγορη απώλεια κιλών. 'Η πελατεία μας αυξάνεται σε ποσοστό 40-50% αυτή την περίοδο', λέει ο κλινικός διαιτολόγος διατροφολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου.

Ωστόσο, όπως εξηγεί, όσο πιο αυστηρές και στερητικές είναι οι δίαιτες -όπως για παράδειγμα αυτές που ακολουθούν διάσημες ξένες ηθοποιοί- τόσο μεγαλύτερος είναι ο κίνδυνος για την υγεία, αλλά και η πιθανότητα να ξαναπάρουμε το βάρος.

Βασικές αρχές της σωστής διατροφής

  • Ξεκινήστε το γεύμα σας πρώτα από τη σαλάτα.
  • Καταναλώστε τουλάχιστον 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα.
  • Αρκούν 1-2 κουταλιές γλυκού για να αλλάξει η γεύση. Το επιπλέον μετατρέπεται σε λίπος.
  • Αντικαταστήστε το κανονικό αναψυκτικό με light και προτιμήστε λευκά κρέατα αντί για κόκκινα επεξεργασμένα.
  • Φροντίστε το κύριο γεύμα να μη διαρκεί λιγότερο από 20-30 λεπτά και να τρώτε σε κατάσταση ψυχικής ηρεμίας.
  • Η απώλεια κιλών δεν θα πρέπει να ξεπερνά το 1% του βάρους εβδομαδιαίως.

Πηγές: www.nutrimed.gr