Έχετε ποτέ δοκιμάσει να χάσετε βάρος και να βελτιώσετε την υγεία σας; Εάν ναι τότε πρέπει να διαβάσετε τις παρακάτω συμβουλές που εάν τις εφαρμόσετε θα χάσετε βάρος μια για πάντα. Δεν χρειάζεται να κάνετε εγχείρηση ούτε να πάρετε κάποιο μαγικό χάπι.

Όλες οι δίαιτες λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο: με την εξισορρόπηση των θερμίδων που λαμβάνετε με τις θερμίδες που καταναλώνετε. Ένας συγκεκριμένος αριθμός θερμίδων είναι απαραίτητος για τη διατήρηση των βασικότερων μεταβολικών λειτουργιών όπως την αναπνοή, τη λειτουργία της καρδιάς… τα πάντα.

Και χρειάζεστε ένα συγκεκριμένο αριθμό θερμίδων (θερμίδες από τρόφιμα) για τις βασικές σας δραστηριότητες όπως π.χ. το περπάτημα.

Μια συμβουλή για να αδυνατίσετε είναι να αλλάξετε την ισορροπία. Λάβετε λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεστε και αυξήστε τη φυσική σας δραστηριότητα (τρέξιμο, τζόγκινγκ, ποδηλασία, χορός κ.λ.π) και θα δείτε αλλαγές στο σώμα σας.

Θεωρητικά είναι εύκολο, ε; Λάβετε λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίτε και θα αδυνατίσετε. Στην πραγματικότητα είναι πιο δύσκολο. Παρακάτω ακολουθούν δυο επιλογές που μπορείτε να εφαρμόσετε προκειμένου να φτάσετε στο στόχο σας:

  • Τρώτε λιγότερο: Καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες από αυτές που καίτε με τις δραστηριότητές σας, χάνετε βάρος. Αυτό λειτουργεί σε κάποιους. Σε αυτούς που προτιμούν να μην αλλάξουν συνήθειες και να τρώνε ότι έτρωγαν και πριν, απλά σε μειωμένες ποσότητες. Αυτό θα λειτουργήσει, αλλά όποιος το εφαρμόζει συνήθως πεινάει και δεν μπορεί να το τηρήσει για πάρα πολύ καιρό.
    Γι΄αυτό ακολουθεί μια άλλη επιλογή.
  • Τρώτε διαφορετικά: Η αλλαγή διατροφής, από φαγητά υψηλών θερμίδων σε άλλα χαμηλών θερμίδων σας επιτρέπει να καταναλώνετε ποσότητες φαγητών αντίστοιχες με αυτές που καταναλώνατε και πρίν, αλλά με λιγότερες θερμίδες. Είναι μια καλή στρατηγική. Για παράδειγμα αντί να φάτε κοτόπουλο τηγανιτό, φάτε κοτόπουλο ψητό και θα γλυτώσετε από πολλές εκατοντάδες θερμίδες ή καταναλώνοντας γάλα χαμηλών λιπαρών αντί για πλήρες. Οι θερμίδες που εξοικονομείτε σε ημερήσια βάση αναλογούν σε ανώδυνο χάσιμο βάρους.

Προσθέστε δραστηριότητα: Μπορείτε να χάσετε βάρος χωρίς να προσθέσετε δραστηριότητα, αλλά θα σας πάρει περισσότερο χρόνο. Η αύξηση της φυσικής δραστηριότητας θα συμβάλει στο να γίνει το σώμα σας μεταβολικά πιο ενεργό και στη διατήρηση της απώλειας βάρους.

Κάντε το μια συνήθεια για όλη σας τη ζωή επιλέγοντας δραστηριότητες που σας αρέσουν.

Η τέλεια δίαιτα είναι διαφορετική για τον καθένα. Εξαρτάται από τις διατροφικές του συνήθειες και τις προτιμήσεις του. Πάντως όπως και να έχει, η τέλεια δίαιτα δεν είναι άλλη από μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή η οποία περιλαμβάνει τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων και παρέχει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.