Οι ασθενείς με πολλαπλή σκλήρυνση πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη σημασία στην διατροφή τους, καθώς η σωστή διατροφή μπορεί να τους βοηθήσει να διαχειρίζονται τα συμπτώματά τους καλύτερα. Με λίγο καλό πρόγραμμα, όμως, όλα μπορούν να γίνουν, και τα παρακάτω εύκολα και γρήγορα υγιεινά σνακ θα σας προσφέρουν ενέργεια καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας…

Cottage cheese ή γιαούρτι με μούρα

Πολύ εύκολο και γρήγορο πρωινό ή απογευματινό στο γραφείο. Σας προσφέρει πρωτεΐνη και ασβέστιο, ενώ τα μούρα είναι εξαιρετικές πηγές φυτικών ινών και αντιοξειδωτικών.

Rollup με μπανάνα και φιστικοβούτυρο

Απλώστε φιστικοβούτυρο πάνω σε μια μια τορτίγια ολικής,και έπειτα προσθέστε μια κομμένη σε φέτες μπανάνα. Τυλίξτε την και έχετε έτοιμο το μεσημεριανό σας σνακ. Είναι καλή πηγή φυτικών ινών, καλίου, αλλά και φυτικής πρωτεΐνης.

Τυρί και ένα φρούτο

Η διαφορά στην γεύση κάνει αυτό το μίνι γεύμα πιο ενδιαφέρον. Προτιμήστε κάποιο τυρί που θα σας δώσει τα λιγότερα δυνατά κορεσμένα λιπαρά, όπως η παρμεζάνα, η φέτα ή η μοτσαρέλα. Για φρούτο, επιλέξτε ένα μήλο, ή κεράσι και ροδάκινο, που είναι η εποχή τους.

Σαλάτα σε… βαζάκι

Εύκολη να την μεταφέρετε παντού, και κερδίζει πόντους λόγω… αισθητικής. Τοποθετήστε τα υλικά σε στρώσει μέσα στο βαζάκι—τα πιο βαριά υλικά κάτω, ενώ το μαρούλι πάνω, για να σπάει εύκολα.

Μικρά σνακ με αυγό

Σε ένα ταψί για μάφιν, τοποθετήστε κομμένα, μαγειρεμένα λαχανικά και λίγο τυρί. Έπειτα ρίξτε από πάνω χτυπημένο αυγό, ψήστε σε προθερμασμένο φούρνο, και σε λίγο έχετε έτοιμα σνακ με αυγό, που προσφέρουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεστε.

Λαχανικά με χούμους

Λαχανικά όπως καρότα, σέλερι και κολοκυθάκι ταιριάζουν τέλεια με το χούμους, και αποτελούν ένα υπέροχο και πολύ εύκολα φορητό σνακ.

Κεφίρ

Το κεφίρ βρίσκεται σε όλα τα σούπερ μάρκετ, και είναι ένα ρόφημα με βάση το γάλα, και γεύση σαν γιαούρτι. Περιέχει πρωτεΐνη, ασβέστιο, μαγνήσιο, φολικό οξύ, αλλά και προβιοτικά. Μπορείτε, επίσης, να χρησιμοποιήσετε το κεφίρ σαν βάση για smoothie.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί μας κάνουν καλό με κάθε πιθανό τρόπο. Περιέχουν φυτικές ίνες, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά. Περιέχουν, όμως, και αρκετές θερμίδες, οπότε προσέξτε το μέγεθος της μερίδας σας.