Μετά από μία δύσκολη μέρα στο γραφείο ο προγραμματισμός και η προετοιμασία του ενός γεύματος μπορεί συχνά να είναι μεγάλη ταλαιπωρία. Σαν αποτέλεσμα, μπορεί να καταλήξετε να παραγγέλνετε φαγητό απ’ έξω ή να μαγειρεύετε συνταγές που είναι εύκολες και εξοικονομούν χρόνο. Έτσι καταλήγετε, λίγο πολύ να τρώτε το ίδιο γεύμα, αρκετές φορές την εβδομάδα.

Δεν απολαμβάνετε να τρώτε συχνά το ίδιο φαγητό, το κάνετε για λόγους ευκολίας. Γνωρίζατε όμως ότι η υγιεινή αλλά μονότονη διατροφή δεν θα σας αφήνει να χάσετε βάρος; Όταν δοκιμάζετε διάφορα τρόφιμα, είναι πιο πιθανό να έχετε βακτηριακή ποικιλομορφία στο έντερό σας. Αυτή η ποικιλομορφία μπορεί να παίξει βασικό ρόλο στη διατήρηση του βάρους σας και να κρατάει μακριά ασθένειες όπως ο διαβήτης, σύμφωνα με έρευνα του ινστιτούτου Τεχνολόγων Τροφίμων του Σικάγο.

Λίγο από όλα

Κάθε τύπος τροφής και μικροθρεπτικών συστατικών φαίνεται να έχει ένα ειδικό ένζυμο που μπορεί να το χρησιμοποιήσει καλύτερα. Έτσι ίσως η καλύτερη διατροφή πρέπει να περιλαμβάνει λίγο απ’ όλα. Εάν τρώτε το ίδιο φαγητό ξανά και ξανά, το σώμα σας θα φιλοξενεί, κατά προτίμηση, βακτήρια που απαιτούνται για να χρησιμοποιήσουν αυτά τα τρόφιμα, και, να μειώσουν την παρουσία βακτηρίων που θα είχαν χρησιμοποιηθεί για να χωνευτούν κάποια άλλα τρόφιμα που δεν τρώτε ποτέ.

Τελικά ο οργανισμός μπορεί να απαλλαγεί από αυτά, αργότερα. Το οποίο μπορεί να είναι επιβλαβές για τη γενική σας ευημερία. Το σώμα θα πρέπει να πάρει όλα όσα χρειάζεται και του λείπουν κάποια βακτήρια ή ένζυμα, τότε μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο στη φυσιολογία σας.
Βεβαιωθείτε ότι τρώτε μικρές ποσότητες όλων των ειδών τροφίμων, ακόμα και εκείνων που δεν προτιμάτε.