ΑρχικήΔιατροφήΠαιδική Διατροφή

Διατροφή εφήβων

Προβολή

Τροφικές αλλεργίες στα παιδιά: Ποια είναι τα σημάδια;Τροφικές αλλεργίες στα παιδιά: Ποια είναι τα σημάδια;

Ποιες είναι οι πρώτες ενδείξεις ότι το παιδί σας πάσχει από κάποια αλλεργία σε φαγητό;

Νέα δεδομένα για την παιδική διατροφήΝέα δεδομένα για την παιδική διατροφή

Αποτελέσματα έρευνας δείχνουν ότι πρέπει να παροτρύνουμε τα παιδιά μας να καταναλώνουν πρωινό και να τα κατευθύνουμε σε σωστές διατροφικές επιλογές.

Παιδική διατροφή: Πείτε όχι στο junk foodΠαιδική διατροφή: Πείτε όχι στο junk food

Με ποιους τρόπους θα κρατήσετε τα παιδιά σας μακριά από τα ανθυγιεινά φαγητά;

Καλαμπόκι: Τρόποι κατανάλωσης για τα παιδιάΚαλαμπόκι: Τρόποι κατανάλωσης για τα παιδιά

Το καλαμπόκι τρώγεται ψητό, βραστό ή στον ατμό μόνο του ή σαν συνοδευτικό σε διάφορα πιάτα. Ιδέες για να το καταναλώνουν τα παιδιά.

Προσέχετε τις δίαιτες της μόδας για τα παιδιά σας Προσέχετε τις δίαιτες της μόδας για τα παιδιά σας

Οι έφηβοι και οι ενήλικες θέλουν να χάσουν βάρος γρήγορα και ψάχνουν για τη μαγική συνταγή. Οι δίαιτες της μόδας είναι ακριβώς αυτό που ακούγονται: είναι προσωρινές και δεν προσφέρουν μόνιμη λύση.

Πώς επιλέγουμε άπαχο κρέας για το παιδί

H επιλογή άπαχου κρέατος είναι ένας καλός τρόπος προκειμένου να μειωθούν εύκολα τα λιπαρά στη διατροφή του παιδιού χωρίς να υποτιμάται η γεύση. Ακολουθήστε τις οδηγίες, όταν διαλέγετε και μαγειρεύετε κρέας για το παιδί σας.

Απλές συμβουλές για κατανάλωση υγιεινών σνακ από τα παιδιάΑπλές συμβουλές για κατανάλωση υγιεινών σνακ από τα παιδιά

Τι τρώει το παιδί ανάμεσα στα γεύματα είναι εξίσου σημαντικό με το πρωινό, το μεσημεριανό και το βραδινό γεύμα, γιατί προσθέτει ή αφαιρεί θρεπτικά συστατικά από τη διατροφή του παιδιού.

Το παγωτό στην παιδική διατροφήΤο παγωτό στην παιδική διατροφή

Πόσο επιβλαβής είναι η συχνή κατανάλωση παγωτών από τα παιδιά; πόσο μειώνει τη θρεπτική αξία της διατροφής τους; πώς επηρεάζει τις διατροφικές τους συνήθειες και το βάρος των παιδιών;

Μπορεί να νηστέψει ένα παιδί τη Μεγάλη Εβδομάδα;Μπορεί να νηστέψει ένα παιδί τη Μεγάλη Εβδομάδα;

Για ένα παιδί δεν συνιστάται να ακολουθήσει την αυστηρή νηστεία της εκκλησίας που περιλαμβάνει την πλήρη αποχή από όλα τα ζωικά προϊόντα και κρατά μεγάλο χρονικό διάστημα.

6 σούπερ τροφές για το παιδί σας 6 σούπερ τροφές για το παιδί σας

Πώς θα σας φαινόταν εάν το παιδί σας εθιζόταν σε τροφές πολύχρωμες, γευστικές και άκρως υγιεινές, όπως είναι τα μύρτιλλα, το κακάο, η κανέλλα;

Πώς θα αλλάξετε τις διατροφικές συνήθειες του παιδιού σαςΠώς θα αλλάξετε τις διατροφικές συνήθειες του παιδιού σας

Το πιο σημαντικό στοιχείο στο να αλλάξετε τις διατροφικές συνήθειες του παιδιού σας είναι να μη δημιουργείτε πρόβλημα την ώρα των γευμάτων ασκώντας του πίεση, προκειμένου να καταναλώσει ένα τρόφιμο ή να αδειάσει όλο το πιάτο του. Θα μεγαλώσει συσχετίζοντας το φαγητό με το άγχος και την κακή συμπεριφορά.

Tρόποι για να φέρουμε τα παιδιά πιο κοντά στα φρούταTρόποι για να φέρουμε τα παιδιά πιο κοντά στα φρούτα

Τα φρούτα είναι οι τροφές που τις αποφεύγουν περισσότερο από όλες τα παιδιά. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχουν τρόποι για να ενθαρρύνουμε το παιδί μας να τα φάει και να τα αγαπήσει με τον καιρό.

Πρέπει το παιδί να αδειάζει το πιάτο του;Πρέπει το παιδί να αδειάζει το πιάτο του;

Να θυμάστε ότι η όρεξη των παιδιών έχει διακυμάνσεις κατά τη διάρκεια της ημέρας και είναι πολύ πιθανό να μη μπορούν να φάνε ολόκληρο το γεύμα τους διότι η όρεξή τους απλώς δε συμβαδίζει με τις ώρες που τρώει η οικογένεια.

Γιατί η ζάχαρη είναι βλαπτική για την υγεία του παιδιούΓιατί η ζάχαρη είναι βλαπτική για την υγεία του παιδιού

Να μην ξεχνάτε ότι και στις πιο υγιεινές διατροφές, τα παιδιά παίρνουν περισσότερη ζάχαρη από όση πραγματικά χρειάζονται και αυτό γιατί η ζάχαρη υπάρχει σχεδόν παντού.

Συμβουλές κατά του παιδικού junk foodΣυμβουλές κατά του παιδικού junk food

Η διατροφή της οικογένειας μπορεί εύκολα να βελτιωθεί, προωθώντας τις αλλαγές σταδιακά και ενθαρρύνοντας τα παιδιά να συμμετέχουν στις επιλογές των πιο υγιεινών εναλλακτικών διατροφικών επιλογών.

Όταν τα παιδιά δεν πίνουν το γάλα τουςΌταν τα παιδιά δεν πίνουν το γάλα τους

Πόσες φορές σας έχει τύχει να αρνείται πεισματικά να πιεί το γάλα του; Τι γίνεται όταν το αγγελούδι σας μετατρέπεται σε έναν ιδιαίτερα απαιτητικό γευσιγνώστη;

Παιδική διατροφή...στο δρόμοΠαιδική διατροφή...στο δρόμο

Μήπως ψάχνετε τρόπους για να καλύψετε τα 'κενά' στη διατροφή του παιδιού σας, ακόμη και όταν βρίσκεστε.. στο δρόμο; Αλήθεια, τι θα μπορούσατε να επιλέξετε όταν το περιβόητο 'μαμά πεινάω' σας βρίσκει εκτός σπιτιού;

Ο έφηβος έχει τη δική του διατροφή

Τι έχει να κερδίσει ένας νέος προσέχοντας τη διατροφή του; Γιατί η ισορροπία είναι must στους εφήβους; Ρίξτε μια ματιά…

Συμπεριφορές στόχοι για την πρόληψη του παιδικού υπερβάλλοντος βάρους

Αν και πληθώρα μελετών έχει δείξει τη σαφή επίδραση της κληρονομικότητας στον κίνδυνο εμφάνισης υπερβάλλοντος βάρους, τα γονίδια δεν φαίνεται να είναι 'πεπρωμένο'.

Εξεταστική περίοδος: διατροφή για επιτυχία δίχως δάκρυα

Έχει αποδειχθεί ότι η σωστά σχεδιασμένη διατροφή, αποτελεί φυσικό ‘ντοπάρισμα’ για τους υποψήφιους. Ποιο διατροφικό σχήμα συνιστάται για μέγιστη απόδοση στο διάβασμα;

Τι πίνουν τα παιδιά όταν βρίσκονται έξω από το σπίτι;

Οι μεγάλες δυτικές αλυσίδες καφετεριών έχουν κάνει δυναμική εμφάνιση τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας, βρίσκοντας φανατικούς υποστηρικτές κυρίως σε άτομα εφηβικής ηλικίας. Οι καφετέριες αυτές αποτελούν πλέον αγαπημένο σημείο συνάντησης μετά το σχολείο ή πριν το φροντιστήριο ή στην απογευματινή βόλτα.

Κάντε τα παιδιά σας να αγαπήσουν τα φρούτα και τα λαχανικά

Η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών αποτελεί ένα από τα πλέον βασικά εργαλεία μείωσης του βάρους και αύξησης της θρεπτικής αξίας του ημερήσιου διαιτολογίου παιδιών και εφήβων.

Η σωστή διατροφή πριν τις σχολικές εξετάσεις

Έχει αποδειχθεί ότι η σωστά σχεδιασμένη διατροφή, αποτελεί φυσικό ‘ντοπάρισμα’ για τους υποψήφιους. Ποιο διατροφικό σχήμα συνιστάται για μέγιστη απόδοση στο διάβασμα;

Τα S.O.S. της διατροφής για τις εξετάσεις

Οι εξετάσεις των μαθητών πλησιάζουν. Πέρα από την πολύ σκληρή προετοιμασία των μαθημάτων σημαντικό ρόλο φαίνεται να διαδραματίζει και η διατροφή του υποψηφίου που συμβάλλει στο άριστο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Φυσική και πνευματική ενδυνάμωση πριν τις Πανελλαδικές

Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε ότι κατά την διάρκεια των εξετάσεων ο οργανισμός βρίσκεται σε αυξημένες συνθήκες stress. Αυτό επιβάλλει μέτρα προαγωγής της άριστης απόδοσης. Ο εγκέφαλος χρειάζεται βιταμίνες, επαρκή ανάπαυση, καλή οξυγόνωση για να λειτουργήσει αποτελεσματικά.

Πρακτικές συμβουλές διατροφής για εφήβους

Για να είναι ο μεταβολισμός καλά ρυθμισμένος, να γίνονται οι απαραίτητες καύσεις αλλά και να έχετε καλά επίπεδα ενέργειας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητο να μοιράζετε την ενεργειακή σας πρόσληψη σε 5 γεύματα: 3 κυρίως γεύματα και 2 ενδιάμεσα snack.

Διατροφή στην εφηβεία: ποιά είναι η διατροφική κατάσταση του σύγχρονου εφήβου;

Είναι απαραίτητο, οι έφηβοι να προσλαμβάνουν την κατάλληλη ποσότητα ενέργειας καθημερινά αλλά και να εκπαιδευτούν σε σχέση με την ποιότητα των τροφών που θα πρέπει να καταναλώνουν.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Δισκοκήλη: Πώς την αντιμετωπίζουμεΔισκοκήλη: Πώς την αντιμετωπίζουμε

Πώς γίνεται η διάγνωση της κήλης μεσοσπονδύλιου δίσκου και πώς αντιμετωπίζεται θεραπευτικά;... Περισσότερα »

Τα καλύτερα σνακ για να ρίξουμε τη χοληστερόληΤα καλύτερα σνακ για να ρίξουμε τη χοληστερόλη

Αν τα επίπεδα χοληστερόλης σας είναι αυξημένα, μπορείτε να τα ελαττώσετε με τα παρακάτω υγιεινά και πεντανόστιμα σνακ…... Περισσότερα »

Γιατί είναι αναγκαίο το στρες;Γιατί είναι αναγκαίο το στρες;

Οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να το εξολοθρεύσουμε, αλλά μήπως τελικά είναι αναγκαίο λίγο άγχος;... Περισσότερα »

Πώς θα ανακουφιστούμε γρήγορα από τις καούρες;Πώς θα ανακουφιστούμε γρήγορα από τις καούρες;

Tips για να αισθανθούμε καλύτερα όταν εμφανίζεται το πρόβλημα.... Περισσότερα »

Video - Ημερίδα με θέμα ‘Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII’

Στην Ημερίδα με θέμα «Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII» που διοργανώθηκε για έβδομη συνεχόμενη χρονιά από το Ηπατολογικό Τμήμα του ΥΓΕΙΑ, συμμετείχαν έμπειροι ομιλητές, με σημαντικό διαγνωστικό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

pay_eopyy_doc
Πληρώνετε ως ασφαλισμένοι συμβεβλημένο γιατρό του ΕΟΠΥΥ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Αν κι εσείς έχετε δυο κούτες με χριστουγεννιάτικα στολίδια που απλώς πιάνουν χώρο, αυτό το κείμενο θα σας φανεί πολύ χρήσιμο.
«Υπάρχουν γυναίκες που νιώθουν την ανάγκη να απολογηθούν, επειδή γέννησαν με καισαρική. Αυτό πρέπει να σταματήσει.»
Σεξ χωρίς κορύφωση είναι μισή απόλαυση. Αν δυσκολεύεστε να φτάσετε μέχρι το... τέλος, δείτε τι σας εμποδίζει.
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης