Παρακάτω αναφέρονται ορισμένοι πρακτικοί και εύκολα εφαρμόσιμοι τρόποι, προκειμένου να τρέφεται το παιδί σας με περισσότερες φυτικές ίνες.

  • Όταν προσφέρετε στο παιδί σας ψωμί, αυτό να είναι ολικής άλεσης ή πολύσπορο.
  • Όταν φτιάχνετε στο παιδί σας τοστ, αυτό να έχει 2 φέτες μαύρο ψωμί του τοστ ή ψωμί του τοστ ολικής άλεσης. Αν δεν έχει συνηθίσει τη γεύση του καστανού και αρνείται να το φάει, τότε μπορείτε να κάνετε το τοστ με μια φέτα άσπρο ψωμί και μια φέτα μαύρο ψωμί ή ψωμί ολικής άλεσης.
  • Χρησιμοποιείτε στο μαγείρεμα αλεύρι ολικής άλεσης αντί για λευκό ή μισό μισό.
  • Προσπαθείστε να προσφέρετε στο παιδί σας καθημερινά μια ποικιλία από φρούτα και λαχανικά, είτε στα κύρια γεύματά του είτε ως σνακ μεταξύ των γευμάτων. Τα φρούτα και τα λαχανικά διαφέρουν αρκετά μεταξύ τους όσο αφορά την ποσότητα φυτικών ινών που περιέχουν. Ο συνδυσμός τους όμως παρέχει στο παιδί μια ικανοποιητική ποσότητα φυτικών ινών, βιταμινών, μετάλλων και ιχνοστοιχείων.
  • Προσφέρετε στο παιδί σας καστανό ρύζι. Χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να βράσει, αλλά γίνεται πιο σπυρωτό και είναι πιο νόστιμο.
  • Προσφέρετε στο παιδί σας για πρωινό δημητριακά ολικής άλεσης, τα οποία είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αποφύγετε αυστηρά αυτά που έχουν σοκολάτα και μεγάλη ποσότητα ζάχαρης.
  • Προσφέρετε τουλάχιστον 1 φορά την εβδομάδα όσπρια στο παιδί σας. Τα όσπρια πέρα από διάφορα άλλα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν (σίδηρο, ασβέστιο, φυλλικό οξύ, βιταμίνες), είναι εξαιρετικά πλούσια σε φυτικές ίνες.
  • Πείστε το παιδί σας να τρώει αρκετές πατάτες. Επειδή οι περισσότερες φυτικές ίνες βρίσκονται στη φλούδα της πατάτας, προσπαθήστε να τις ψήνετε ή τα τις βράζετε χωρίς να την αφαιρείτε.