ΑρχικήΔιατροφήΠρόληψη Ασθενειών

Πρόληψη στα καρδιαγγειακά νοσήματα

Προβολή

Οι χειρότερες τροφές για την καρδιά μαςΟι χειρότερες τροφές για την καρδιά μας

Ποιες είναι τα τρόφιμα που μπορούν να καταστρέψουν την υγεία της καρδιάς μας δημιουργώντας φλεγμονές;

Δημοφιλείς δίαιτες: Πώς επηρεάζουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου;Δημοφιλείς δίαιτες: Πώς επηρεάζουν τον κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου;

Ο κίνδυνος να υποστούμ ένα εγκεφαλικό επηρεάζεται άμεσα από τη διατροφή μας. Πώς όμως τον επηρεάζουν μερικές από τις πιο διάσημες δίαιτες;

Οι πιο σημαντικές τροφές για την υγεία της καρδιάς μαςΟι πιο σημαντικές τροφές για την υγεία της καρδιάς μας

Υπάρχουν ορισμένες ομάδες τροφών που φροντίζουν και προστατεύουν την καρδιά μας από διάφορες παθήσεις… Ποιες είναι αυτές;

Μαύρη σοκολάτα: Τα οφέλη της για την υγεία της καρδιάςΜαύρη σοκολάτα: Τα οφέλη της για την υγεία της καρδιάς

Είναι γνωστό ότι η σκούρα σοκολάτα, σε μικρές δόσεις έχει σημαντικά οφέλη.Πώς αγαπά την καρδιά μας; 

Ποια είναι τα καλύτερα superfoods για την καρδιάΠοια είναι τα καλύτερα superfoods για την καρδιά

Ποιες είναι οι πιο υγιεινές σούπερ-τροφές για να προστατεύσουμε την υγεία της καρδιάς μας;

Διατροφικές αλλαγές για πιο υγιή καρδιάΔιατροφικές αλλαγές για πιο υγιή καρδιά

Τι αλλαγές μπορούμε να κάνουμε στη διατροφή μας για να προστατεύσουμε την υγεία της καρδιάς μας; Έξυπνες προτάσεις.

Τρόφιμα για την καρδιά: Μύθοι και αλήθειεςΤρόφιμα για την καρδιά: Μύθοι και αλήθειες

Υπάρχουν πράγματι τρόφιμα που προφυλάσσουν την υγεία της καρδιάς μας; Ας δούμε μερικούς μύθους, αλλά και μερικές χρήσιμες αλήθειες.

7 τροφές για υγιή καρδιά7 τροφές για υγιή καρδιά

Για να έχετε δυνατή καρδιά, προσπαθήστε να περιλάβετε τα παρακάτω 7 τρόφιμα στη διατροφή σας.

Τροφές που κάνουν καλό στην καρδιάΤροφές που κάνουν καλό στην καρδιά

Μυρωδικά, καφές, πορτοκάλια, καρότα, γιαούρτι, καρύδια και άλλες τροφές που αγαπούν την καρδιά μας και ξέρουν να της το δείχνουν.

Τρόφιμα θησαυρός για τα αιμοφόρα αγγείαΤρόφιμα θησαυρός για τα αιμοφόρα αγγεία

Ποιες τροφές μπορούν να ωφελήσουν τα αιμοφόρα αγγεία; Οι χρυσοί κανόνες της διατροφής για τους 'βοηθούς' της καρδιάς.

Διατροφικές συμβουλές για υγιή καρδιάΔιατροφικές συμβουλές για υγιή καρδιά

Η κατανάλωση των σωστών τροφών συντελεί στη διατήρηση της καλής λειτουργίας της καρδιάς. Ακολουθούν συμβουλές που θα σας βοηθήσουν στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς.

Πώς αυξάνεται η χοληστερίνη HDL

Ποιοι φυσικοί τρόποι βοηθούν στην αύξηση της χοληστερίνης HDL; 'Αρθρο του Καθηγητή Δ. Κρεμαστινού στο ΙΑΤΡΟΝΕΤ.

Ο ρόλος της διατροφής στις καρδιοπάθειες

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση περισσότεροι από 1,5 εκατομμύρια θάνατοι οφείλονται σε καρδιαγγειακά προβλήματα. Ποιος είναι ο ρόλος της διατροφής στις καρδιοπάθειες.

Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά

Τα ευρήματα ολοένα και περισσοτέρων ερευνών έρχονται να επιβεβαιώσουν αυτό που ήξεραν καλά οι παλιοί Κρητικοί που τηρούσαν ευλαβικά την παραδοσιακή μεσογειακή διατροφή, παρουσιάζοντας έτσι εκείνη την εποχή (δεκαετία του ΄70) τις πιο ‘γερές’ καρδιές σε όλο τον κόσμο.

Πώς θα μειώσετε τα τριγλυκερίδια

Για να μειώσετε τα επίπεδα τριγλυκεριδίων πρέπει να δώσετε έμφαση στη διατροφή σας και γενικότερα στον τρόπο ζωής σας.

Πώς θα μειώσετε την πρόσληψη αλατιού

Η υπέρταση είναι κληρονομική. Γι αυτό εάν υπάρχει ιατρικό ιστορικό στην οικογένειά σας, θα πρέπει να περιορίσετε το αλάτι στο καθημερινό σας διατροφολόγιο. Δεν είναι όλοι οι άνθρωπο ευαίσθητοι στο αλάτι, και ίσως τα νεφρά σας να μην έχουν πρόβλημα να αντιμετωπίσουν την πρόσληψη αλατιού.

Σόγια και καρδιά

Πρόσφατες επιστημονικές μέλετες έδειξαν ότι σε άτομα που πρόσθεσαν την πρωτεΐνη σόγιας στη διατροφή τους, τα επίπεδα της ολικής και της κακής LDL χοληστερόλης μειώθηκαν.

Διατροφή: το μεγάλο όπλο κατά των καρδιοπαθειών

Εύλογα θα αναρωτηθεί κάποιος για το βαρυσήμαντο του όρου 'πόλεμος' που χρησιμοποιείται στον τίτλο, αλλά πέρα από τη μεταφορική του έννοια μπορούμε να αποδώσουμε και μία δόση αλήθειας αν αναλογιστούμε ότι στην Ευρωπαϊκή Ένωση περισσότεροι από 1.5 εκατομμύρια θάνατοι οφείλονται σε καρδιοαγγειακά προβλήματα.

Σκόρδο: Σύμμαχος κατά του καρκίνου και των καρδιαγγειακών νόσων

Οι θετικές επιδράσεις φαίνεται να επικεντρώνονται στη μείωση της ολικής και της LDL χοληστερόλης, καθώς επίσης και των τριγλυκεριδίων.

Γάλα και αρτηριακή πίεση

Ορισμένα πεπτίδια του γάλακτος μπορεί να συμβάλουν στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και συνεπώς στη μείωση του κινδύνου για καρδιαγγειακά νοσήματα, σύμφωνα με τα αποτελέσματα μίας πρόσφατης μετα-ανάλυσης από την Κίνα.

Το πράσινο τσάι ωφελεί το ενδοθήλιο

Γενικά, η κατανάλωση πρασινου τσαγιού έχει συσχετισθεί με μειωμένο κίνδυνο νοσηρότητας και θνησιμότητας από καρδιαγγειακά νοσήματα. Η πιθανή ευεργετική επίδραση αποδίδεται στα φλαβονοειδή του τσαγιού, τις γνωστές κατεχίνες.

Ο ρόλος της διατροφής στην αρτηριακή υπέρταση

Η αρτηριακή υπέρταση αποτελεί μία από τις πιο ευρέως διαδεδομένες χρόνιες παθήσεις τόσο στον Ελλαδικό χώρο, όσο και παγκοσμίως. Παρά τον υψηλό επιπολασμό της, η αρτηριακή υπέρταση δεν αντιμετωπίζεται και δε ρυθμίζεται κατάλληλα από την πλειοψηφία των πασχόντων.

Κατανάλωση αβγών και κίνδυνος εμφάνισης καρδιακής ανεπάρκειας

Τα αβγά εκτός από τα 200 mgr χοληστερόλης ανά τεμάχιο που περιέχουν, διαθέτουν και μια πληθώρα άλλων θρεπτικών συστατικών, όπως βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα, φυλικό οξύ, πρωτεΐνες, μονοακόρεστα λιπαρά οξέα και χολίνη που έχει ευεργετικές ιδιότητες στη μνήμη και τη λειτουργία του εγκεφάλου.

Βιταμίνη Ε, συνένζυμο Q10 και καρδιαγγειακή υγεία

Η βιταμίνη Ε και το συνένζυμο Q10 αποτελούν αντιοξειδωτικά στοιχεία με έντονη προστατευτική δράση.

Οι νέες οδηγίες για την πρόληψη της στεφανιαίας νόσου

Πολύ πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Καρδιολογική Εταιρεία σε συνεργασία με εκπροσώπους από άλλες εννιά επιστημονικές εταιρείες, διαμόρφωσαν τις νέες οδηγίες για την πρόληψη των καρδιαγγειακών παθήσεων.

Σωστή διατροφή για τα οστά και την καρδιά

Η ποιότητα του σκελετού μας καθορίζεται από πολλούς παράγοντες οι οποίοι αλληλεπιδρούν μεταξύ τους. Οι παράγοντες αυτοί είναι η κληρονομικότητα (τα γονίδια), η φυλή, το φύλο, το σωματικό βάρος, οι ορμόνες, η σωματική δραστηριότητα και η διατροφή.

Οι καινούριες υγιεινοδιαιτητικές οδηγίες για την πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων στις γυναίκες

Το καινούριο στοιχείο στις ανανεωμένες κατευθύνσεις είναι πως αυτές πλέον εστιάζουν στον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου σε όλη τη διάρκεια ζωής της γυναίκας (με ηλικία μεγαλύτερη των 20 ετών) και όχι μόνο στο μικρό χρονικό διάστημα μετά την εμμηνόπαυση.

Γαλακτοκομικά προϊόντα στην πρόληψη ασθενειών

Τακτική κατανάλωση γάλακτος μπορεί να οδηγήσει σε μείωση του κινδύνου εμφράγματος και εγκεφαλικών επεισοδίων.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Τι πρέπει να αποφύγεις να πεις σε κάποιον με ψυχική ασθένειαΤι πρέπει να αποφύγεις να πεις σε κάποιον με ψυχική ασθένεια

Είναι δύσκολο να γνωρίζεις τι είναι πιο σωστό να πεις σε ένα άτομο που πάσχει από κάποια ψυχική ασθένεια. Τι πρέπει να αποφύγεις και ποιες εναλλακτικές ... Περισσότερα »

Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19Νευρική Ανορεξία και το γονίδιο TBX19

Η εκδήλωση της νευρικής ανορεξίας στους άντρες είναι πιο σπάνια, περίπου 1 περιστατικό άντρα για κάθε 10 γυναίκες. ... Περισσότερα »

Ρίγανη: Ποια είναι η φαρμακευτική της χρήσηΡίγανη: Ποια είναι η φαρμακευτική της χρήση

Τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού δροσιστείτε με τις συνταγές μας για παγωτό ή frozen yogurt.... Περισσότερα »

Δίαιτα keto: Αυτά είναι τα συμπληρώματα που χρειάζεσαιΔίαιτα keto: Αυτά είναι τα συμπληρώματα που χρειάζεσαι

Μία τέτοια διατροφή περιορίζει πάρα πολύ τις βρώσιμες επιλογές και τα συμπληρώματα πλέον είναι απαραίτητα. Ειδικά για κάποιον που γυμνάζεται και χρειάζεται ... Περισσότερα »

Video - Γυναικολογικοί Καρκίνοι και αντιμετώπισή τους

Αντιμετώπιση γυναικολογικών καρκίνων λαπαροσκοπικά ή με ρομποτική υποβοηθούμενη λαπαροσκόπηση Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε ΕΔΩ.... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

taxes_health_benefits
Οι φόροι και οι εισφορές που πληρώνετε, σάς επιστρέφονται επαρκώς με παροχές στην Υγεία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Δεν μιλάμε για το Μαρία και το Κώστας ούτε για το Φαίδρα και το Απόλλωνας, αλλά για ονόματα που μπορεί να μην έχετε ακούσει ποτέ στη ζωή σας, αν δεν κατάγεστε απ’ αυτά τα μέρη!
Η βιταμίνη που χρειάζεστε για έναν υγιή οργανισμό είναι η Β-12. Εσείς έχετε αρκετή; Μάθετε γιατί είναι απαραίτητη.
Είμαστε εξοικειωμένοι με τον όρο «σχιζοφρένεια» όσον αφορά τους ενήλικες, τι γίνεται όμως με την παιδική σχιζοφρένεια; Ενημερωθείτε για τα συμπτώματά της και αναγνωρίστε τα σημάδια.
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης