ΑρχικήΔιατροφήΠρόληψη Ασθενειών

Πρόληψη του κρυολογήματος και των ιώσεων

Προβολή

Η σωστή διατροφή για καλύτερο ανοσοποιητικόΗ σωστή διατροφή για καλύτερο ανοσοποιητικό

Με τις κατάλληλες αλλαγές στη διατροφή σας μπορείτε να ενισχύσετε τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και να θωρακίσετε τον οργανισμό σας κατά των ιώσεων.

Ιώσεις: Αντιμετώπιση από τα πρώτα συμπτώματαΙώσεις: Αντιμετώπιση από τα πρώτα συμπτώματα

Πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε ιώσεις και κρυολογήματα με τη διατροφή, όταν εμφανιστούν τα πρώτα συμπτώματα.

Βότανα στη μάχη κατά του κρυολογήματοςΒότανα στη μάχη κατά του κρυολογήματος

Ποιες φυτικές ουσίες και βότανα δρουν αποτελεσματικά στα ενοχλητικά συμπτώματα της γρίπης και του κοινού κρυολογήματος.

Τρόφιμα - ′ασπίδες′ κατά των ιώσεων Τρόφιμα - ′ασπίδες′ κατά των ιώσεων

Καλύτερη επένδυση για την ενίσχυση της ανοσίας αποτελεί μια ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία τροφών, καθώς η έλλειψη απαραίτητων θρεπτικών συστατικών εμποδίζει το ανοσοποιητικό σύστημα να φτάσει στο μέγιστο της απόδοσής του.

7 τρόφιμα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα7 τρόφιμα που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα

Επειδή η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία, ενισχύοντας τη φυσική άμυνα του οργανισμού μας μέσω σωστών διατροφικών επιλογών μπορούμε να αντεπεξέλθουμε καλύτερα στις ‘απειλές’ του χειμώνα.

Φρούτα: ′Ασπίδα′ κατά των ιώσεωνΦρούτα: ′Ασπίδα′ κατά των ιώσεων

Τα φρούτα δεν είναι απαραίτητα μόνο για την πρόληψη χρόνιων ασθενειών, αντίθετα μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ σημαντικό όπλο στην καθημερινότητά μας ιδιαίτερα τώρα το χειμώνα ενάντια στα κρυολογήματα!

Ποιες τροφές ενισχύουν την άμυνα του οργανισμούΠοιες τροφές ενισχύουν την άμυνα του οργανισμού

Επειδή η πρόληψη είναι η καλύτερη θεραπεία, ενισχύοντας τη φυσική άμυνα του οργανισμού μας μέσω σωστών διατροφικών επιλογών μπορούμε να αντεπεξέλθουμε καλύτερα στις 'απειλές' του χειμώνα.

Ποιες τροφές προστατεύουν από το κρυολόγημα και τη γρίπη

Μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή υψηλής περιεκτικότητας σε φρούτα, λαχανικά, ολικής αλέσεως και σιτηρά, και χαμηλής περιεκτικότητας σε απλά σάκχαρα και λιπαρά, βοηθά να ενισχύσεται το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Η παχυσαρκία παράγοντας κινδύνου για εμφάνιση ίωσης

Η παχυσαρκία μπορεί να περιορίζει τη δυνατότητα του ανθρωπίνου σώματος να αναπτύξει ανοσία στους ιούς influenza, ειδικότερα στις δευτερεύουσες λοιμώξεις, εμποδίζοντας το ανοσολογικό σύστημα να θυμάται πώς αντιμετώπισε την πρώτη λοίμωξη, σύμφωνα με μελέτη του πανεπιστημίου της North Carolina.

5 συμβουλές για να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα5 συμβουλές για να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να θωρακίσετε το ανοσοποιητικό σας σύστημα.

Διατροφή κατά των ιώσεωνΔιατροφή κατά των ιώσεων

Ένα υγιές και δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα είναι αυτό που προστατεύει και θωρακίζει τον ανθρώπινο οργανισμό από τις ιικές απειλές.

Ποια διατροφή προστατεύει από τις ιώσειςΠοια διατροφή προστατεύει από τις ιώσεις

Ένα υγιές και δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα είναι αυτό που προστατεύει και θωρακίζει τον ανθρώπινο οργανισμό από τις ιικές απειλές.

Θωρακιστείτε διατροφικά ενάντια στη νέα γρίπη

Το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε, πέρα από το να φροντίζουμε την υγεία μας και να τηρούμε τους κανόνες υγιεινής, είναι να προσθέσουμε ορισμένες τροφές στο διαιτολόγιό μας οι οποίες θα θωρακίσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα ενάντια στη νέα αυτή μορφή γρίπης.

Θωρακίστε τον οργανισμό σας από τη νέα γρίπη

Ένα πολύ σημαντικό πρώτο βήμα για να προστατευτούμε από μία τέτοια νόσο είναι να 'οχυρώσουμε' τον οργανισμό μας όσο το δυνατόν καλύτερα, πάντα με σύμμαχο τη σωστή διατροφή.

Η πρόπολη ως φυσικό αντιμικροβιακό

Με μια πιο ενδελεχή ματιά σε μια κυψέλη, εύκολα θα διαπιστώναμε πως οι μέλισσες χρησιμοποιούν μια ιδιαίτερη ουσία υπό μορφή επικάλυψης, σαν γενική μορφή προστασίας. Η ουσία αυτή λέγεται πρόπολη.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Μεταβολισμός και απώλεια βάρους: Όσα πρέπει να γνωρίζετεΜεταβολισμός και απώλεια βάρους: Όσα πρέπει να γνωρίζετε

Πολλές φορές χρησιμοποιούμε τον μεταβολισμό μας σαν δικαιολογία, όταν δεν καταφέρνουμε να χάσουμε κιλά. Πώς ακριβώς λειτουργεί όμως;... Περισσότερα »

Τα πιο συνηθισμένα παιδικά τραύματα και πώς αντιμετωπίζονταιΤα πιο συνηθισμένα παιδικά τραύματα και πώς αντιμετωπίζονται

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα συμβάντα που μπορεί να τραυματίσουν συναισθηματικά ένα παιδί; Ποια είναι τα σημάδια και πώς θα τα διαχειριστούμε.... Περισσότερα »

Μικρά ''δωράκια'' για τον εαυτό μας και την υγεία μαςΜικρά ''δωράκια'' για τον εαυτό μας και την υγεία μας

Μερικές φορές, το να κάνουμε ένα μικρό δωράκι στον εαυτό μας μπορεί να βελτιώσει και την υγεία μας…... Περισσότερα »

Οφέλη της yoga που στηρίζει και η επιστήμηΟφέλη της yoga που στηρίζει και η επιστήμη

Από την καταπολέμηση της αυπνίας έως και...την προαγωγή στη δουλειά, δείτε πώς σας ωφελεί η αρχαία πρακτική.... Περισσότερα »

Video - Κέντρο Αθλητικών Κακώσεων και Υγείας της Γυναίκας

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα δημιουργήθηκε στο Νοσοκομείο ΜΗΤΕΡΑ ένα εξειδικευμένο αθλητιατρικό κέντρο αναφοράς αποκλειστικά για γυναίκες. Από επαγγελματίες αθλήτριες έως μητέρες μετά τον τοκετό που ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

forget_often
Συλλαμβάνετε τον εαυτό σας να ξεχνάει συχνά;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
«Ξέρω τι θα σκεφτείτε: “Έχει έτοιμο σπίτι, δεν χρειάζεται να πληρώσει ξενοδοχείο και παραπονιέται κι από πάνω;”. Ναι, γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όταν κάνεις διακοπές στο χωριό του άντρα σου.»
Φοβάται το σκοτάδι και ζητάει να κοιμηθεί στο κρεβάτι σας; Δοκιμάστε τους παρακάτω τρόπους για να το βοηθήσετε να το ξεπεράσει.
Σγουρά, σπαστά ή ίσια μαλλιά; Όποιος και αν είναι ο τύπος μαλλιών σας, έχουμε βρει τα κατάλληλα κουρέματα που θα σας αφαιρέσουν… χρόνια!
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης