ΑρχικήΔιατροφήΣωστή Διατροφή

Νηστεία

Προβολή

Η διατροφή της νηστείας είναι πάντα υγιεινή;Η διατροφή της νηστείας είναι πάντα υγιεινή;

Η νηστεία αποτελεί μία πολύ καλή ευκαιρία αποτοξίνωσης, ανανέωσης του οργανισμού και βελτίωσης της υγείας, εφόσον περιλαμβάνει τις ακόλουθες συστάσεις.

Σαρακοστή: Πώς επηρεάζει η νηστεία την υγεία μαςΣαρακοστή: Πώς επηρεάζει η νηστεία την υγεία μας

Τα σαρακοστιανά έχουν τα θετικά και τα αρνητικά συν τους. Ποιους κινδύνους κρύβουν.

Τι να προσέχουμε όταν νηστεύουμε;Τι να προσέχουμε όταν νηστεύουμε;

Η νηστεία της Σαρακοστής είναι βασισμένη κυρίως σε τρόφιμα φυτικής προέλευσης, όπως φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, όσπρια και θαλασσινά. Τι προσέχουμε για τον σίδηρο και το ασβέστιο;

Η διατροφική αξία και οι θερμίδες των γευμάτων της ΣαρακοστήςΗ διατροφική αξία και οι θερμίδες των γευμάτων της Σαρακοστής

Η νηστεία της Σαρακοστής είναι ευκαιρία για αποτοξίνωση και…λιγότερες θερμίδες. Δείτε τα πώς και..τα γιατί.

Χαλβάς: ένα νηστίσιμο γλυκό που συμπληρώνει τη διατροφήΧαλβάς: ένα νηστίσιμο γλυκό που συμπληρώνει τη διατροφή

O χαλβάς, απόγονος του σησαμιού, αποτελεί ένα ιδιαίτερα υγιεινό γλυκό. Συγκεκριμένα δε, για την περίοδο της νηστείας, ο χαλβάς μπορεί στο πλαίσιο μίας ισορροπημένης διατροφής, να συμβάλλει στην πρόσληψη θρεπτικών ουσιών.

Ψωμί: Ο πρωταγωνιστής της Νηστείας

Κατά τη διάρκεια της νηστείας λόγω του αποκλεισμού ορισμένων ομάδων τροφίμων όπως το κρέας και τα γαλακτοκομικά, το ψωμί αποκτά ιδιαίτερη θέση στην καθημερινή μας διατροφή με σκοπό να μας χορτάσει.

Κρεοφαγία και Σαρακοστιανή νηστείαΚρεοφαγία και Σαρακοστιανή νηστεία

Η θρησκευτική νηστεία αποτελεί μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για αποτοξίνωση του οργανισμού και αποκατάσταση σοβαρών παθολογικών προβλημάτων, που έχουν διογκωθεί τα τελευταία χρόνια, λόγω της εγκατάλειψης της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής και της κατάχρησης του κρέατος.

Οι ευεργετικές ιδιότητες της νηστείαςΟι ευεργετικές ιδιότητες της νηστείας

Όλο και περισσότερες μελέτες τα τελευταία χρόνια έρχονται να υποστηρίξουν τις ευεργετικές επιπτώσεις αυτού του διαφορετικού τρόπου διατροφής στην υγεία.

Η νηστεία…με παχαίνει!Η νηστεία…με παχαίνει!

Πολλοί παραπονιούνται πως κατά τη διάρκεια της νηστείας...παχαίνουν, παρόλο που θεωρητικά η περίοδος αυτή είναι συνώνυμη του περιορισμού και της στέρησης διαφόρων τροφών. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Νηστέψτε… κάνει καλό! Νηστέψτε… κάνει καλό!

Το μεγαλύτερο ίσως πλεονέκτημα της νηστείας είναι η μεγάλη κατανάλωση φρούτων και λαχανικών, που συμβάλλει στην αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών και μικροστοιχείων με αντιοξειδωτική δράση, όπως είναι οι βιταμίνες Α, C και Ε.

Χαλβάς και ταχίνι: Οι πρωταγωνιστές της νηστείαςΧαλβάς και ταχίνι: Οι πρωταγωνιστές της νηστείας

Ένα από τα τρόφιμα που λαμβάνει πρωταγωνιστικό ρόλο στη διατροφή μας την περίοδο της νηστείας είναι το ταχίνι. Παράγεται με ειδική επεξεργασία από τους σπόρους σουσαμιού και η διατροφική του αξία είναι πολύ σημαντική.

Νηστεία και διατροφή: Τι να προσέξετε!

Όταν η διάρκεια της νηστείας είναι μόνο μία εβδομάδα τότε ο κίνδυνος διατροφικών ελλείψεων είναι μικρός.

Αποχή από το κρέας και υγεία

Συγκριτικές μελέτες ανάμεσα σε πληθυσμούς που ακολουθούν παραδοσιακά μοντέλα διατροφής ή κατά βάση χορτοφαγικές δίαιτες και πληθυσμούς που καταναλώνουν κόκκινο κρέας σε καθημερινή βάση ανέδειξαν ότι οι ‘κρεοφάγοι’ έχουν υψηλότερη χοληστερόλη.

Τα νηστίσιμα στο...μικροσκόπιο!

Βάλαμε στο μικροσκόπιο κάποια από τα πιο αγαπημένα και δημοφιλή νηστίσιμα για να σας αποκαλύψουμε τι μυστικά μπορεί να κρύβει το σαρακοστιανό τραπέζι και στη συνέχεια σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα.

Σαρακοστιανή διατροφή

Η αποχή για κάποιο χρονικό διάστημα από την κατανάλωση τροφίμων ζωικής προέλευσης, όπως το κρέας και τα γαλακτοκομικά, μπορεί να συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της υγείας μας.

Ποια είναι τα οφέλη της νηστείας

Ενεργειακά (θερμιδικά), η διατροφή κατά τη διάρκεια της νηστείας δεν φαίνεται να έχει διαφορές με τη διατροφή σε περίοδο μη νηστείας.

Πώς να καλύψετε τις ανάγκες σας σε πρωτεΐνη την περίοδο της νηστείας

Μπορούμε να αντικαταστήσουμε τη ζωϊκή πρωτεΐνη; Υπάρχουν φυτικές τροφές στις οποίες μπορούμε να βρούμε πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας;

Σαρακοστή: ‘Νηστίσιμα’ οφέλη και συμβουλές

Η νηστεία μπορεί να έχει ευεργετικές δράσεις και για την υγεία μας.

Καθαρή Δευτέρα: προσοχή στις διατροφικές παγίδες

Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας φέρνει στο μυαλό όλων μας πλήθος εδεσμάτων, πολλά από τα οποία τον υπόλοιπο χρόνο θεωρούνται απαγορευμένα, ενώ την ημέρα αυτή υπάρχει πάντα το άλλοθι της παράδοσης για την, χωρίς τύψεις, κατανάλωσή τους.

Νηστεία Λαδιού

Η εξοικονόμηση θερμίδων από την αποχή αυτή μπορεί να είναι πραγματικά μεγάλη, ιδιαιτέρως σε άτομα που χρησιμοποιούν μεγάλες ποσότητες λαδιού στο μαγείρεμα και στην παρασκευή σαλατών.

Νηστεία και Απώλεια Βάρους

Η νηστεία χρησιμοποιείται συχνά σαν εργαλείο για την επίτευξη μιας απώλειας βάρους κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής. Ωστόσο, δεν είναι λίγοι αυτοί που παρά την αποχή από την κατανάλωση κρέατος, γαλακτοκομικών και λαδιού δεν καταφέρνουν να χάσουν βάρος.

Νηστεία Γαλακτοκομικών

Η αποχή από την κατανάλωση γαλακτοκομικών συνηθίζεται είτε καθόλη τη διάρκεια της σαρακοστής, ή σε κάποιες εβδομάδες της. Το πλεονέκτημα αυτής της διατροφής, έγκειται κυρίως στη μειωμένη πρόσληψη λιπαρών οξέων και χοληστερόλης από την αποφυγή κατανάλωσης τυριών.

Τα πλεονεκτήματα της νηστείας κρέατος

Αδιαμφισβήτητα, η αποχή από την κατανάλωση κρέατος και άλλων ζωικών προϊόντων φέρει σημαντικά πλεονεκτήματα. Καταρχήν, η μειωμένη πρόσληψη κορεσμένων λιπαρών και χοληστερόλης είναι δεδομένη, με αποτέλεσμα οι δύο αυτοί παράγοντες κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων και διαφόρων μορφών καρκίνου σχεδόν να εκλείπουν από τη διατροφή μας.

Πόσο ωφέλιμη είναι η Νηστεία;

Τις μέρες αυτές, άλλος για περισσότερο χρόνο (σαράντα μέρες), άλλος για λιγότερο, νηστεύουμε, τηρώντας τις θρησκευτικές μας παραδόσεις.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Κινόα: Ποια είναι τα οφέλη της;Κινόα: Ποια είναι τα οφέλη της;

Πώς ωφελεί η κινόα τον οργανισμό και με ποιον τρόπο μαγειρεύεται;... Περισσότερα »

Απολαύστε το καλοκαίρι με νέα εικόνα σώματοςΑπολαύστε το καλοκαίρι με νέα εικόνα σώματος

Πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε τους θερινούς μήνες για να βελτιώσουμε την εικόνα του σώματός μας;... Περισσότερα »

Κοινωνική φοβία: Οι πιο χρήσιμες συμβουλέςΚοινωνική φοβία: Οι πιο χρήσιμες συμβουλές

Θέλετε να ασχοληθείτε με κάποιο sport; Από ποδόσφαιρο και μπάσκετ, μέχρι κολύμβηση και χορό, εμείς θα σας πούμε ποια θα είναι τα οφέλη…... Περισσότερα »

Ανεβασμένη χοληστερόλη: Τι να φάω έξω;Ανεβασμένη χοληστερόλη: Τι να φάω έξω;

Επειδή το φαγητό έξω μπορεί να μας δημιουργήσει αρκετά προβλήματα αν ακολουθούμε συγκεκριμένη διατροφή…... Περισσότερα »

Video - Βοήθεια σε περισσότερες από 40.000 μετακινούμενες γυναίκες και βρέφη

Η εφαρμογή του προγράμματος 'Μητέρα και Παιδί' ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς πέτυχε να προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες σε περισσότερες από 40.000 μετακινούμενες γυναίκες και βρέφη προστατεύοντας την υγεία ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

forget_often
Συλλαμβάνετε τον εαυτό σας να ξεχνάει συχνά;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Το γράμμα αυτής της μαμάς είναι αφιερωμένο σε όλους εκείνους τους γονείς (και είναι πολλοί) που δέχονται τα επικριτικά βλέμματα των αγνώστων όταν το παιδί τους ξεσπά.
Καφές και χαλάρωση για εσάς, παιχνίδι και ξεγνοιασιά για τα παιδιά. Θέλετε κάτι άλλο για να ευχαριστηθείτε την επόμενη οικογενειακή σας έξοδο;
Όταν δύο παιδιά μοιράζονται το ίδιο δωμάτιο, θα πρέπει να είστε διπλά ευρηματικοί για να κερδίσετε χώρο και να... αποφύγετε τους καβγάδες.
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης