ΑρχικήΔιατροφήΣωστή Διατροφή

Καλοκαιρινή διατροφή

Προβολή

Τέλεια καλοκαιρινά κοκτέιλ με λίγες θερμίδεςΤέλεια καλοκαιρινά κοκτέιλ με λίγες θερμίδες

Τα κοκτέιλ είναι από τις πιο αγαπημένες επιλογές για τις βραδινές, καλοκαιρινές μας εξόδους. Δείτε ποια σας προτείνουμε,

Πώς να μη χαλάσετε τη διατροφή σας στις διακοπέςΠώς να μη χαλάσετε τη διατροφή σας στις διακοπές

Συμβαίνει συχνά στις διακοπές, όλο και κάποιο λάθος να παραμονεύει… στο επόμενο πιάτο! Πώς δεν θα παχύνετε.

Τα καλύτερα και πιο υγιεινά σνακ για το καλοκαίριΤα καλύτερα και πιο υγιεινά σνακ για το καλοκαίρι

Φέτος το καλοκαίρι, είτε πάτε διακοπές είτε μια βόλτα στην παραλία, αυτά τα σούπερ υγιεινά σνακ θα γίνουν οι καλύτεροι φίλοι σας.

Διατροφή στον καύσωναΔιατροφή στον καύσωνα

Όταν η θερμοκρασία σκαρφαλώνει πολύ ψηλά, το σώμα μας έχει διαφορετικές απαιτήσεις σε υγρά αλλά και στερεά τρόφιμα, ώστε να καλύψει τις ανάγκες του.

Πώς η ζέστη επηρεάζει τη διατροφήΠώς η ζέστη επηρεάζει τη διατροφή

Τι αλλάζει στη διατροφή μας με την άνοδο της θερμοκρασίας; Τρόφιμα βοηθοί στη ζέστη.

10 σούπερ υγιεινά γεύματα σε 10 λεπτά10 σούπερ υγιεινά γεύματα σε 10 λεπτά

Αν σας πιέζει ο χρόνος, μα θέλετε να φάτε υγιεινά, δοκιμάστε μία από αυτές τις πολύ υγιεινές και πολύ, πολύ εύκολες συνταγές!

7 + 1 κανόνες για ασφαλή γεύματα το καλοκαίρι7 + 1 κανόνες για ασφαλή γεύματα το καλοκαίρι

Οι τροφικές δηλητηριάσεις μπορούν να αποφευχθούν σε μεγάλο ποσοστό εάν ακολουθεί κάποιος τους βασικούς κανόνες για την ασφάλεια των τροφίμων.

Υγιεινά σνακ για την παραλίαΥγιεινά σνακ για την παραλία

Πως μπορούμε να προσέχουμε την διατροφή μας και στην παραλία; Πολύ εύκολα, με αυτά τα υγιεινά σνακ!

9 τρόφιμα που μας προστατεύουν από τον ήλιο9 τρόφιμα που μας προστατεύουν από τον ήλιο

Ακτινοβολία VS ανοσοποιητικό. Πως μπορούμε να δημιουργήσουμε ασπίδα για τα ηλιακά εγκαύματα.

7 υγιεινές συνήθειες για τις διακοπές7 υγιεινές συνήθειες για τις διακοπές

Φεύγετε διακοπές, όμως μην αφήσετε στο σπίτι τις υγιεινές σας συνήθειες. Tips για να τις συνεχίσετε και δίπλα στη θάλασσα.

Τι να πάρω στην παραλία;Τι να πάρω στην παραλία;

Παράλληλα με τη φυσική δραστηριότητα που θα μας εξασφαλίσει το κολύμπι και οι υπόλοιπες αθλοπαιδιές στην θάλασσα πρέπει να έχουμε οργανώσει και την διατροφή μας.

Διατροφή στις διακοπές και σνακ παραλίαςΔιατροφή στις διακοπές και σνακ παραλίας

Η διατροφή έχει σημασία και στις διακοπές, είτε κάποιος ακολουθεί κάποιο πρόγραμμα διαχείρισης βάρους, είτε όχι.

Πώς θα αποφύγετε την αφυδάτωσηΠώς θα αποφύγετε την αφυδάτωση

Οι άνθρωποι δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς νερό περισσότερο από λίγες μέρες, ενώ χωρίς τροφή μπορούν να επιβιώσουν εβδομάδες ή μήνες. Η επίδραση του νερού σε μερικά από τα πιο σημαντικά μέρη του σώματος είναι η εξής:

Διατροφικές...διακοπές

Ένα ειδυλλιακό περιβάλλον που ολοκληρώνεται από το φαγητό στην ταβέρνα, το ξενύχτι στο beach bar με τις καταπληκτικές γεύσεις κοκτέιλ, τα υπέροχα και δελεαστικά σνακ της παραλίες και τους τεράστιους πρωινούς μπουφέδες… συνηθισμένες διατροφικές «διακοπές» που συνήθως μας φορτώνουν με περιττά κιλά στο τέλος του καλοκαιριού!

Η ευεξία στο… πιάτοΗ ευεξία στο… πιάτο

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική εποχή για να επαναπροσδιορίσουμε τη διατροφή μας και να απαλλαγούμε από συνήθειες που μας προσθέτουν βάρος και επιβαρύνουν την υγεία μας.

Κρατηθείτε σε φόρμα και στις διακοπέςΚρατηθείτε σε φόρμα και στις διακοπές

Αν θέλετε να φτάσετε στον προορισμό σας γεμάτοι ενέργεια και ζωντάνια και να νιώθετε το σώμα σας πιο 'σουλουπωμένο' και ανάλαφρο, τότε μάλλον πρέπει να ρίξετε μια ματιά στο πιάτο σας!

3 ‘δροσεροί’ καλοκαιρινοί μύθοι3 ‘δροσεροί’ καλοκαιρινοί μύθοι

Καλοκαίρι, η εποχή της ξενοιασιάς, της χαλάρωσης και της δροσερής… απόλαυσης. Τα δροσιστικά ροφήματα έχουν την τιμητική τους στη διατροφή. Τρεις από τους πιο δημοφιλείς μύθους της καλοκαιρινής διατροφής και όλη η αλήθεια γύρω από αυτούς.

Διατροφή για τον καύσωναΔιατροφή για τον καύσωνα

'Ακούγοντας' το σώμα μας, ας δούμε ποιες επιλογές έχουμε, για να περάσουμε τη δοκιμασία του καλοκαιριού 'αλώβητοι' φροντίζοντας να είμαστε πάντα σωστά ενυδατωμένοι.

Φαγητό, ποτό και διακοπές: υπάρχει όριο;

Συχνά μπερδεύουμε την ξενοιασιά των διακοπών με την έλλειψη ορίων, υπερκαταναλώνοντας φαγητό και ποτό, με αποτέλεσμα να παίρνουμε βάρος, απειλώντας την υγεία μας.

Και ο κολιός…τον Αύγουστο!Και ο κολιός…τον Αύγουστο!

Πέρα από ‘καλό λίπος’, βιταμίνες μέταλλα και ιχνοστοιχεία, τα ψάρια και θαλασσινά είναι και πολύτιμη πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας.

Πώς πρέπει να τρώτε στις καλοκαιρινές διακοπές για να διατηρήσετε το βάρος σαςΠώς πρέπει να τρώτε στις καλοκαιρινές διακοπές για να διατηρήσετε το βάρος σας

Πώς μπορούμε να χαρούμε τις αγαπημένες μας γεύσεις εκτός σπιτιού, χωρίς να πάρει την 'ανηφορική' πορεία το βάρος μας;

Η επαρκής ενυδάτωση ακόμα πιο απαραίτητη το καλοκαίριΗ επαρκής ενυδάτωση ακόμα πιο απαραίτητη το καλοκαίρι

Ενώ η επαρκής ενυδάτωση είναι ζωτικής σημασίας για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού μας, η ελλειπής ενημέρωση για το τι είναι ενυδάτωση και πώς επιτυγχάνεται οδηγεί τους ανθρώπους στο να μην αξιολογούν επαρκώς την πρόσληψη της απαραίτητης ποσότητας νερού.

Αποφύγετε τις διατροφικές παγίδες του καλοκαιριούΑποφύγετε τις διατροφικές παγίδες του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι στη χώρα μας είναι σίγουρα συνδυασμένο με βραδινή έξοδο για φαγητό, είτε είμαστε σε διακοπές, είτε μένουμε στην πόλη μας.

Διατροφή στον καύσωναΔιατροφή στον καύσωνα

Kαλό θα είναι να φροντίσουμε τους μηχανισμούς αντιμετώπισης της ακραίας ζέστης στο ίδιο μας το σώμα. Πώς; Μα με την αρχέγονη διαδικασία της θρέψης, δηλαδή της τροφής!

Διατροφικές επιλογές που μας δροσίζουνΔιατροφικές επιλογές που μας δροσίζουν

'Οταν δεν έχουμε τη διέξοδο της βουτιάς στα δροσερά νερά μιας θάλασσας, πρέπει να μάθουμε να δροσίζουμε το σώμα μας, έτσι ώστε να βιώνουμε τη ζεστή περίοδο, χωρίς προβλήματα, αλλά και με σχετική άνεση.

Προτεινόμενα σνακ για την παραλίαΠροτεινόμενα σνακ για την παραλία

Οι πρώτες εξορμήσεις στην παραλία έχουν ήδη ξεκινήσει. Πώς όμως πρέπει να ρυθμίζουμε τη διατροφή μας τις ημέρες εκείνες που σκοπεύουμε να περάσουμε τουλάχιστον πέντε ώρες στη θάλασσα;

Γαστρονομικές απολαύσεις το καλοκαίρι

Υιοθετήστε ένα υγιεινό μενού καθημερινής διατροφής και την καλοκαιρινή περίοδο και απολαύστε τον ήλιο, τις διακοπές και φυσικά γαστρονομικές… αλχημείες!

Διατροφή: Η ψυχολογία μας το καλοκαίρι

Η ψυχική μας ηρεμία σίγουρα δεν διασφαλίζεται με καμία στερητική προσπάθεια της τελευταίας στιγμής, γιατί πάντα θα υπάρχει κάποιο κιλό που πρέπει να χαθεί, λίγη παραπάνω κυτταρίτιδα και κάποια πρωτοεμφανιζόμενη ραγάδα.

Καλοκαιρινές ‘διατροφές’ για πάντα…

Το καλοκαίρι πρόβαλε δυναμικά και οι πολυπόθητες διακοπές ολοένα και πλησιάζουν για να χαρίσουν στιγμές ξεκούρασης, χαλάρωσης και ξενοιασιάς. Η θάλασσα πραγματική όαση, προσφέρει κύματα δροσιάς και απόλαυσης στον οργανισμό, ο οποίος βρίσκεται στο απόγειο της υγείας και ευεξίας.

Διατροφή για το καλοκαίρι

Μπορούμε φέτος το καλοκαίρι να θέσουμε τις βάσεις για καλύτερη διατροφή και περισσότερη κίνηση με άμεσο αποτέλεσμα στο βάρος αλλά και στη γενικότερη υγεία μας

Πόσο σημαντική είναι η ενδυνάμωση του οργανισμού πριν από τις διακοπές;

Οι διακοπές αποτελούν μια περίοδο χαλάρωσης και ξεκούρασης. Ιδιαίτερα τις καλοκαιρινές διακοπές λίγο πριν από την εξόρμηση στις παραλίες οι περισσότεροι άνθρωποι και κυρίως οι γυναίκες ακολουθούν κάποιο αυστηρό και στερητικό πρόγραμμα διατροφής προκειμένου να χάσουν κάποια περιττά κιλά και να εμφανιστούν χωρίς ατέλειες στην παραλία.

Καλοκαίρι: 'Ωρα για 'φρουτοθεραπεία' και 'σαλατοθεραπεία'

Από τώρα και για τις επόμενες εβδομάδες είναι μια καλή ευκαιρία να δώσουμε περισσότερη έμφαση στα φρούτα και τα λαχανικά και να τα προσαρμόσουμε απαραιτήτως στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.

Τα 'ναι' και τα 'όχι' της καλοκαιρινής διατροφής

Μικρά και συχνά γεύματα: Αν και τετριμμένη, αποτελεί σημαντική συμβουλή που θα σας βοηθήσει να ελέγχετε καλύτερα την όρεξή σας και να κάνετε καλύτερες διατροφικές επιλογές.

Το γιαούρτι στην καλοκαιρινή διατροφήΤο γιαούρτι στην καλοκαιρινή διατροφή

H κατανάλωση γιαουρτιού φαίνεται να συμβάλλει σημαντικά στην αύξηση του μέσου όρου ζωής, σύμφωνα με μελέτες. Θα λέγαμε, λοιπόν, ότι ο καθένας από εμάς έχει ανάγκη από ένα γιαούρτι την ημέρα, είτε σαν κολατσιό είτε σαν συμπλήρωμα του κυρίως γεύματος.

Το καλοκαίρι, ιδανική εποχή για μεσογειακή διατροφή

Το μοντέλο της Μεσογειακής Διατροφής έχει χαρακτηριστεί από επιστήμονες σε όλο τον κόσμο ένα από τα πιο ισορροπημένα και υγιεινά πρότυπα διατροφής, με πολλαπλά οφέλη για την υγεία.

Μύθοι και αλήθειες για την καλοκαιρινή διατροφή

Το καλοκαίρι είναι μία εποχή ξενοιασιάς, διακοπών και απολαύσεων, οπότε η διατροφή έχει την τιμητική της. Ποιοι είναι όμως οι δημοφιλείς μύθοι της καλοκαιρινής διατροφής και ποια είναι η αλήθεια πίσω από αυτούς;

Θερινό σινεμά: Μήπως παχαίνει;Θερινό σινεμά: Μήπως παχαίνει;

Η αγαπημένη καλοκαιρινή μας συνήθεια σπάνια δεν συνοδεύεται απο κάποιο φαγητό ή ποτό. Ας δούμε το διατροφικό προφίλ των επιλογών που έχουμε στον κινηματογράφο και κατά πόσο τελικά μας παχαίνουν.

Τρώγοντας στις διακοπές μας: τι πρέπει να προσέξουμε;

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το φαγητό έξω είναι για τους περισσότερους Έλληνες καθημερινή σχεδόν συνήθεια.

Διατροφή κατά τους θερινούς μήνες

Οι διατροφικές ανάγκες του ανθρώπινου οργανισμού διαφοροποιούνται αρκετά κατά τους θερινούς μήνες. Κύρια αιτία είναι οι αυξημένες θερμοκρασίες περιβάλλοντος, διαφορετικός τρόπος ζωής και διαφορετικές δραστηριότητες.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Στοματική υγιεινή: Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετεΣτοματική υγιεινή: Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετε

Ξέρετε πως πρέπει να βουρτσίζετε τα δόντια σας τακτικά, αλλά μήπως οι γνώσεις σας για την στοματική υγιεινή σταματούν εκεί;... Περισσότερα »

Ποιους καλύπτουν και πώς αυτοαξιολογούνται οι ΤΟΜΥΠοιους καλύπτουν και πώς αυτοαξιολογούνται οι ΤΟΜΥ

Πιλοτικά θα λειτουργήσουν τους πρώτους 11 μήνες οι Τοπικές Ομάδες Υγείας, οι οποίες θα περάσουν σε επόμενο στάδιο χρηματοδότησης, έπειτα από αυτο - αξιολόγηση.... Περισσότερα »

Πώς να καταλάβετε αν κάποιος αγαπημένος σας είναι εθισμένοςΠώς να καταλάβετε αν κάποιος αγαπημένος σας είναι εθισμένος

Οι εθισμοί καταστρέφουν τους ανθρώπους, και τις σχέσεις τους. Πώς θα καταλάβετε αν κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο έχει εθισμό, και τι μπορείτε να κάνετε;... Περισσότερα »

Τα καλύτερα σνακ για να ρίξουμε τη χοληστερόληΤα καλύτερα σνακ για να ρίξουμε τη χοληστερόλη

Αν τα επίπεδα χοληστερόλης σας είναι αυξημένα, μπορείτε να τα ελαττώσετε με τα παρακάτω υγιεινά και πεντανόστιμα σνακ…... Περισσότερα »

Video - Ημερίδα με θέμα ‘Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII’

Στην Ημερίδα με θέμα «Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII» που διοργανώθηκε για έβδομη συνεχόμενη χρονιά από το Ηπατολογικό Τμήμα του ΥΓΕΙΑ, συμμετείχαν έμπειροι ομιλητές, με σημαντικό διαγνωστικό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

pay_eopyy_doc
Πληρώνετε ως ασφαλισμένοι συμβεβλημένο γιατρό του ΕΟΠΥΥ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Δεν υπάρχει τίποτα δυσκολότερο απ’ το να προσπαθείς να είσαι ευτυχισμένος, αν είχες τραυματικά παιδικά χρόνια…
Ένας απλός καφές για εσάς και ένα γλυκό για τα παιδιά μπορούν να γίνουν... παραμυθένια!
Για να μην κάνετε κάθε μέρα τον διαιτητή, δείτε πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τις επικές διαφωνίες τους με αποτελεσματικότητα.
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης