ΑρχικήΔιατροφήΣωστή Διατροφή

Συμβουλές και μυστικά

Προβολή

Πώς προετοιμάζουμε ένα ασφαλές γεύμαΠώς προετοιμάζουμε ένα ασφαλές γεύμα

Πόνος στην κοιλιά, ναυτία, εμετός και διάρροια μετά την κατανάλωση τροφής είναι τα πιο κοινά συμπτώματα των τροφιμογενών νοσημάτων. Πώς μπορούμε να τα προλάβουμε;

Οι καλύτερες τροφές για την ''ώριμη ηλικία''Οι καλύτερες τροφές για την ''ώριμη ηλικία''

Όσο περνούν τα χρόνια, οι ανάγκες του οργανισμού αλλάζουν—όπως και οι ανάγκες από τη διατροφή. Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για μια γυναίκα που… μεγαλώνει;

Ποιες τροφές ανεβάζουν την τεστοστερόνηΠοιες τροφές ανεβάζουν την τεστοστερόνη

Αν χρειάζεστε μια επιπλέον δόση τεστοστερόνης, τα παρακάτω τρόφιμα μπορούν να σας βοηθήσουν να την αυξήσετε.

Βραδινό τσιμπολόγημα: Βρείτε τα όπλα σας…Βραδινό τσιμπολόγημα: Βρείτε τα όπλα σας…

Το βραδινό τσιμπολόγημα για πολλούς ανθρώπους είναι αναγκαίο κακό. Πώς μπορείς να το σταματήσεις;

Πανέξυπνα κόλπα για φρέσκα φρούτα και λαχανικάΠανέξυπνα κόλπα για φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Αν βαρεθήκατε να πετάτε στα σκουπίδια φρούτα και λαχανικά που δεν προλάβατε να φάτε προτού χαλάσουν, οι παρακάτω συμβουλές θα σας σώσουν!

Πώς να διατηρήσουμε τα θρεπτικά συστατικά στο φαγητό που αποθηκεύουμεΠώς να διατηρήσουμε τα θρεπτικά συστατικά στο φαγητό που αποθηκεύουμε

Μερικές έξυπνες συμβουλές για να μη χαλάσει το φαγητό σας, αλλά και για να επεκτείνετε τη ζωή του στο ψυγείο.

Πώς να κόψετε την ζάχαρη σε 30 μέρεςΠώς να κόψετε την ζάχαρη σε 30 μέρες

Θέλετε να κόψετε την ζάχαρη; Τότε θα χρειαστείτε υπομονή, επιμονή… και τις παρακάτω χρήσιμες συμβουλές!

Βιαστικό και μηχανικό φαγητό: Πώς μας παχαίνει;Βιαστικό και μηχανικό φαγητό: Πώς μας παχαίνει;

Οι άνθρωποι που τρώνε πολύ γρήγορα το φαγητό τους διατρέχουν σχεδόν διπλάσιο κίνδυνο - από ό,τι όσοι τρώνε αργά - να είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.

Πώς να διώξουμε εντελώς το άγχος από τη μαγειρικήΠώς να διώξουμε εντελώς το άγχος από τη μαγειρική

Μέσα σε όλες τις καθημερινές μας ευθύνες, το μαγείρεμα μπορεί να μας φορτώσει με ακόμα περισσότερο άγχος που δεν μπορούμε να διαχειριστούμε. Συμβουλές που μπορεί να βοηθήσουν.

10 διατροφικές αλλαγές για να ζήσω περισσότερο10 διατροφικές αλλαγές για να ζήσω περισσότερο

Ποια τρόφιμα μπορούμε να ενσωματώσουμε στη διατροφή μας για να προσθέσουμε χρόνια στη ζωή μας;

4 νόστιμες συνταγές ενάντια στις φλεγμονές4 νόστιμες συνταγές ενάντια στις φλεγμονές

Οι φλεγμονές περνούν πολλές φορές απαρατήρητες, αλλά είναι η αιτία ποικίλων προβλημάτων. Ας δούμε μερικές συνταγές που μας βοηθούν να τις καταπολεμήσουμε.

Τροφές που μας "φουσκώνουν"Τροφές που μας "φουσκώνουν"

Πώς μπορούμε να διακρίνουμε ποιες τροφές μας "φουσκώνουν"; Ποια τρόφιμα είναι οι συνήθεις ύποπτοι για το δυσάρεστο συναίσθημα.

Τρώτε αργά και απολαυστικάΤρώτε αργά και απολαυστικά

Η προσεκτική κατανάλωση της τροφής είναι στενά συνδεδεμένη με την πέψη, άρα και με το μεταβολισμό μας. Πώς πρέπει να τρώμε;

Πώς να μαγειρεύετε για ένανΠώς να μαγειρεύετε για έναν

Αν μένετε μόνοι, δείτε απλές συμβουλές μαγειρικής για ένα άτομο. Πώς θα ξεφύγετε από τη ρουτίνα και θα μαγειρεύετε έξυπνα και οικονομικά ετοιμάζοντας ισορροπημένα γεύματα διασκεδάζοντας.

Διατροφή για τόνωση του ανοσοποιητικούΔιατροφή για τόνωση του ανοσοποιητικού

Καθώς το φθινόπωρο είναι εποχή ιώσεων, πρέπει να τρώμε σωστά και ισορροπημένα για να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Ποιες τροφές περιλαμβάνει αυτή η...''αμυντική'' διατροφή;

Τροφές για να νιώθουμε χορτάτοιΤροφές για να νιώθουμε χορτάτοι

Ποιες τροφές μας βοηθούν να αισθανθούμε χορτάτοι και να καταναλώνουμε λιγότερο φαγητό στη συνέχεια;

Διατροφή για ασφαλές μαύρισμαΔιατροφή για ασφαλές μαύρισμα

Το ωραίο και κυρίως ασφαλές μαύρισμα μπορεί να επιτευχθεί με τη σωστή χρήση και εφαρμογή αντιηλιακής προστασίας με κρέμες, που δε θα πρέπει ποτέ να ξεχνάμε και να υποτιμάμε. Ποιος είναι ο ρόλος της διατροφής.

Εύκολοι τρόποι να αγαπήσετε τα φρούτα και τα λαχανικάΕύκολοι τρόποι να αγαπήσετε τα φρούτα και τα λαχανικά

Αυτές οι δύο ομάδες τροφίμων είναι ιδιαίτερα πλούσιες σε φυτικές ίνες, ενισχύοντας έτσι το αίσθημα του κορεσμού και συμβάλλοντας στην ομαλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος.

10 τροφές για τον αθλητή10 τροφές για τον αθλητή

Μπορεί ως αθλητές να στοχεύετε σε χαμηλά ποσοστά σωματικού λίπους και να αποφεύγετε επισταμένως κάθε γλυκό πειρασμό, ωστόσο η κατανάλωση σοκολάτας και ειδικότερα μαύρης φαίνεται να έχει πολλά οφέλη.

Διατροφικά tips για δέρμα που ακτινοβολείΔιατροφικά tips για δέρμα που ακτινοβολεί

Για υγιές δέρμα, δερματολόγοι αναφέρουν τις παρακάτω συμβουλές για να τις συμπεριλάβετε στο πρόγραμμα διατροφής και φροντίδας του δέρματος.

Συμβουλές για υγιεινό 'πρόχειρο φαγητό'Συμβουλές για υγιεινό 'πρόχειρο φαγητό'

Απλές συμβουλές για καλύτερη ποιότητα και λιγότερες θερμίδες στο fast food που επιλέγετε.

10 συμβουλές για καλύτερη διατροφή στο γραφείο10 συμβουλές για καλύτερη διατροφή στο γραφείο

Είναι εύκολο να ακολουθήσεις διατροφικές συμβουλές στην ηρεμία του σπιτιού σου, αλλά όταν περνάς 12 ώρες την ημέρα στο γραφείο, το να συνεχίσεις να διατρέφεσαι υγιεινά είναι ένα μεγάλο καθημερινό στοίχημα. Πώς θα τα καταφέρετε;

8 μυστικά για να κρατηθείτε σε φόρμα8 μυστικά για να κρατηθείτε σε φόρμα

Βάζοντας την άσκηση στη ζωή σας, εκτός από έναν υποτυπώδη εξοπλισμό όπως άνετα παπούτσια και ρούχα, είναι απαραίτητο να φροντίσετε και τον 'διατροφικό σας εξοπλισμό' για να μπορέσετε να αντεπεξέλθετε στις νέες σας σωματικές ανάγκες!

Τα 7 βήματα της μακροβιότηταςΤα 7 βήματα της μακροβιότητας

Ποιος θα μπορούσε να φανταστεί πως μπορούμε να εξασφαλίσουμε τη νεότητά μας προσέχοντας την ποιότητα της διατροφής μας και μάλιστα από νεαρή ακόμη ηλικία.

Αυξήστε την εργασιακή σας επίδοση σε 10’Αυξήστε την εργασιακή σας επίδοση σε 10’

Μπορεί το δεκάλεπτο διάλειμμα στη δουλειά να μη συγκρίνεται με ένα δεκαήμερο αδείας, παρόλα αυτά θα σας προμηθεύσει με την ενέργεια που χρειάζεστε προκειμένου να εργαστείτε αποτελεσματικά.

7 υγιεινές συμβουλές για την καθημερινή σας διατροφή

Επιλέγοντας τρόφιμα από όλες τις ομάδες τροφίμων σε ικανοποιητική ποσότητα για τον οργανισμό σας, εξασφαλίζετε ευεξία, ζωντάνια και καλύτερη εμφάνιση.

6 συμβουλές για διατροφή στην άθληση

Γνωρίζοντας πλέον καλά ότι η σύσταση της διατροφής και το καθημερινό διαιτολόγιο παίζουν βασικό ρόλο στην υγεία, φυσική κατάσταση και απόδοση ενός αθλούμενου ή αθλητή, παρακάτω σας παραθέτουμε 6 βασικές διατροφικές αρχές για όλους όσους επιλέγουν να έχουν αυξημένη φυσική δραστηριότητα:

Διατροφή για όνειρα…γλυκά!

Ποια διατροφή πρέπει να ακολουθούμε για να έχουμε καλό ύπνο;

Διακόψατε το κάπνισμα; 5 συμβουλές για να μην πάρετε κιλά!

Αν διακόψατε το κάπνισμα, για να αποφύγετε την αύξηση βάρους, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές:

Οι κρυμμένες θερμίδες του ‘junk food’ και πώς να τις γλιτώσετε!

Ενώ όλοι γνωρίζουν ότι το φαγητό απέξω ‘είναι ανθυγιεινό’, λίγοι είναι που συνειδητοποιούν σε τι βαθμό. Ακόμα και μια φαινομενικά αθώα σαλάτα μπορεί να μεταμορφωθεί σε ‘βόμβα’ θερμίδων και λίπους όταν περιέχει σως, κρουτόν, τυρί, και αλλαντικά.

Διατροφή και ελεύθερη κατάδυση

Στο παρόν άρθρο θα προσπαθήσουμε να ανασκοπήσουμε τα υπάρχοντα επιστημονικά δεδομένα που αφορούν στην ιδανική διατροφή πριν την ελεύθερη κατάδυση, κατά τη διάρκειά της και αμέσως μετά τη λήξη της.

Η διατροφή στην ελεύθερη κατάδυση

Η διατροφή αποτελεί έναν πολύ σημαντικό παράγοντα, που θα επηρεάσει τις επιδόσεις μας στην ελεύθερη κατάδυση. Ειδικές δίαιτες και προγράμματα προπόνησης θα μας φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, πάντα βέβαια με την βοήθεια προπονητών και γιατρών.

Τι σχέση μπορεί να έχει η θερμοκρασία του φαγητού με την ποσότητα που τρώμε;Τι σχέση μπορεί να έχει η θερμοκρασία του φαγητού με την ποσότητα που τρώμε;

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ η τροφή που καταναλώνουμε συνάρτηση πόσων παραγόντων είναι ? Σίγουρα η διάθεση μας και η όρεξη αποτελούν τους κύριους άξονες που μας ωθούν στο φαγητό.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Ποιες τροφές καταπολεμούν το στρεςΠοιες τροφές καταπολεμούν το στρες

Όταν αισθανόμαστε ότι το άγχος μας αρχίζει να βγαίνει εκτός ελέγχου, αυτές οι τροφές θα μας βοηθήσουν.... Περισσότερα »

Επίσχεση την Παρασκευή από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥΕπίσχεση την Παρασκευή από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ

Οι ασφαλισμένοι δεν θα καλύπτονται μέσω του Οργανισμού, αλλά θα πρέπει να πληρώνουν οι ίδιοι το κόστος της επίσκεψης ή της εξέτασης και να διεκδικούν ... Περισσότερα »

Μήπως γυμνάζεστε υπερβολικά;Μήπως γυμνάζεστε υπερβολικά;

Μήπως το έχετε παρακάνει με την άσκηση; Τα (πολύ κακά) αποτελέσματα θα αρχίσουν σύντομα να εμφανίζονται…... Περισσότερα »

Τι να μην κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλάΤι να μην κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά

Δεν έχουν σημασία μόνο αυτά που πρέπει να κάνουμε. Αυτά που πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο.... Περισσότερα »

Video - Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τα εμβόλια

Mία μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία ξεκίνησε στη χώρα μας με βασικό μήνυμα ‘Εμβολιάζομαι – Θωρακίζομαι’, με σκοπό την αφύπνιση του κοινού για την αξία του εμβολιασμού. Η ενημερωτική καμπάνια τελεί υπό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
«Εγώ το ζω σαν γονιός. Είμαι η μητέρα ενός παιδιού που δεν θέλει να συμβιβαστεί με τον ρόλο που έχει το φύλο του.»
Για όνειρα γλυκά αλλά και… καθαρά, δείτε πώς πρέπει να πλύνετε βήμα-βήμα τα μαξιλάρια σας ανάλογα με το υλικό τους.
Περνάτε ήδη καλά στο σεξ, όμως γιατί να μην περάσετε ακόμα καλύτερα; Αυτά τα 6 κόλπα εγγυώνται σίγουρη απόλαυση…
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης