Ότι τρώμε μας βοηθά να έχουμε ενέργεια ή μας την αφαιρεί. Δείτε ποιες είναι οι καλύτερες και ποιες οι χειρότερες τροφές στη διατήρηση της ενέργειας σε υψηλά επίπεδα.

Ντόνατς, οι μεγάλοι κλέφτες

Τα ντόνατς είναι από τους χειρότερους ενόχους που απομυζούν την ενέργεια.

Μεγάλος υπονομευτής το ψωμί

Όπως τα γλυκά, οι επεξεργασμένοι υδατάνθρακες ενισχύουν το σάκχαρο αίματος γρήγορα, για άμεση ενέργεια. Ωστόσο μάς αφήνουν να αισθανόμαστε νύστα. Δοκιμάστε ψωμί ολικής άλεσης, καθώς περιέχει περισσότερες ίνες από το λευκό ψωμί.

Σπανάκι: Μέτρια ώθηση

Λάβετε τις βιταμίνες B που θα τροφοδοτήσουν το μεταβολισμό και τα αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα κύτταρα.

Φασόλια:  Μέτρια ενίσχυση

Όλες οι ίνες στα φασόλια επιβραδύνουν την πέψη και σας προκαλούν κορεσμό.

Μεγάλη ώθηση: γιαούρτι

Πρωτεΐνες με υδατάνθρακες και λιπαρά σάς δίνουν διαρκή ώθηση.

Κινόα: Μεγάλη ενίσχυση

Δίνοντας ώθηση ενεργειακά, το κινόα είναι πλούσιο σε ίνες, έχει υγιεινά λιπαρά και αποτελεί ολοκληρωμένη πρωτεΐνη.