Η διατροφολόγος Joy Bayer δίνει τις 5 σημαντικότερες προβλέψεις της για τις τάσεις της υγιεινής διατροφής.

Οι υψηλοί υδατάνθρακες γίνονται χαμηλοί

Ενώ οι χαμηλοί υδατάνθρακες δεν είναι απαραίτητα επαναστατική ιδέα, το καινούριο είναι το πώς προσεγγίζουν οι άνθρωποι την ιδέα. Σκεφτείτε τις τροφές που τρώμε για να ανακουφιστούμε, όπως την πίτσα ή τα ζυμαρικά στην πιο υγιεινή εκδοχή τους, αναβαθμισμένες με λαχανικά όπως το κουνουπίδι.

Αντίο διαιτητικά τρόφιμα- καλωσήρθαν οι αληθινές τροφές

Υπάρχει άνοδος της δημοφιλίας της κατανάλωσης καθαρών τροφών με την τάση να αυξάνεται.

Η μητέρα φύση προσεγγίζει την τελειότητα και δεν χρειάζεται μεγάλη βοήθεια, δήλωσε η Bayer. Τα διαιτητικά τρόφιμα, που συχνά είναι πολύ κατεργασμένα και ‘’φορτωμένα’’ με τεχνητά γλυκαντικά και άλλα ύποπτα υλικά φαίνεται να χάνουν την ελκυστικότητά τους.

Τώρα, οι άνθρωποι γεμίζουν το πιάτο τους με τροφές όπως λαχανικά, φρούτα, ξηρούς καρπούς, σπόρους, προϊόντα ολικής άλεσης και άπαχη πρωτεΐνη.

Συστατικά επιλεγμένα μετά από σκέψη

Υπάρχει ολόκληρο κίνημα προς τις οργανικές τροφές, τοπικών πηγών και επιλογής κρέατος και λαχανικών που αναπτύσσονται με ‘’ανθρώπινους’’ τρόπους.

Σύμφωνα με την ειδικό, σιγά σιγά ενδιαφερόμαστε όχι μόνο για τη γεύση της τροφής και για τη θετική της επίδραση στον οργανισμό μας αλλά και για το αν είναι κακή για τον πλανήτη και όσους εμπλέκονται στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου τροφίμου.

Ασυνήθιστα τρόφιμα κάνουν την εμφάνισή τους

Σίγουρα, γνωστά προϊόντα όπως το μπρόκολο και τα καρότα ή τα μήλα και τα πορτοκάλια είναι θρεπτικά, αλλά εξωτικά προϊόντα καταφθάνουν στα πιάτα των ανθρώπων. Η αλλαγή είναι διασκεδαστική, νόστιμη και θα διασφαλίσει ότι το μπολ μας δεν θα είναι βαρετό, σημειώνει η ειδικός.

Με αυτό τον τρόπο επιλέγουμε όλες τις φυτοθρεπτικές ουσίες που σε διάφορα χρωματιστά φρούτα και λαχανικά.

Η ώρα των σνακ

Όχι, δεν επιλέγουμε ντόνατς με τον πρωινό καφέ μας ή μάφιν το απόγευμα.
Πρέπει να επιλέγουμε έξυπνα σνακ. Σνακ με κατάλληλες θερμίδες, δηλαδή λιγότερες από 200, και παρασκευασμένα με τις σωστές θρεπτικέ ουσίες.

Επιλέγουμε ίνες και/ ή πρωτεΐνες, με μπόνους τα υγιεινά λιπαρά.

Τα συγκεκριμένα θρεπτικά σνακ δεν θα βοηθήσουν μόνο στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου αλλά θα βοηθήσουν τα επίπεδα ενέργειας να ανέβουν.

 

Πηγές: Ξένος τύπος.