Είναι γνωστό πως το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι αρκετό να γεμίσουμε το στομάχι μας με ό,τι βρούμε μπροστά μας, βέβαια. Οι επιλογές που κάνουμε για το πρωινό μας είναι σημαντικές. Και, για να είμαστε πιο σίγουροι, αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε τις παρακάτω συμβουλές από διατροφολόγους…

Δώστε ένα ενδιαφέρον twist στις φρυγανιές

Μια φρυγανισμένη φέτα ψωμί ολικής άλεσης μπορεί να μεταμορφωθεί σε τέλειο πρωινό, αν τη συνοδεύσουμε με κάτι σωστό. Πειραματιστείτε με διαφορετικές γαρνιτούρες, από cottage cheese, μια μπανάνα με κανέλα, ή ένα αυγό. Ο συνδυασμός των σύνθετων υδατανθράκων με την πρωτεΐνη θα σας κρατήσει χορτασμένους για ώρες.

Βρώμη, βρώμη, βρώμη

Ειδικά για τις κρύες μέρες που έρχονται, δεν υπάρχει καλύτερο από μια ζεστή κούπα με βρώμη για να μας χορτάσει και να μας γεμίσει ενέργεια. Προσθέστε λιναρόσπορο για λίγα πολύτιμα ωμέγα-3 και κάποιο φρούτο, όπως φράουλες ή blueberries.

Βάφλες, αλλά… υγιεινές

Μπορείτε να απολαύσετε μια βάφλα ολικής άλεσης και να την συνδυάσετε με κάποιο φρούτο και cottage cheese. Το cottage cheese περιέχει πολύ καλές ποσότητες πρωτεΐνης με σχετικά χαμηλές θερμίδες και λιπαρά.

Το άλλο βούτυρο

Αν θέλετε ένα πρωινό που να συνδυάζει φυτικές ίνες και πρωτεΐνη, χωρίς να είναι υπερβολικά γλυκό, τότε η λύση είναι τα βούτυρα από καρπούς. Το βούτυρο αμυγδάλου και το φυστικοβούτυρο είναι τέλειες επιλογές και μπορείτε να τα απολαύσετε σε μια φέτα ψωμί ολικής ή μαζί με ένα μήλο.

Αγαπήστε το γιαούρτι

Για ένα πρωινό που δεν χρειάζεται σχεδόν καθόλου ετοιμασία, το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα γιαούρτι με χαμηλά ή 0% λιπαρά, μια κουταλιά της σούπας ανάλατους ξηρούς καρπούς (όπως αμύγδαλα, καρύδια ή κάσιους) και μια λιωμένη μπανάνα. Ο συνδυασμός πρωτεΐνης, φυτικών ινών και καλών λιπαρών είναι πάρα πολύ δυνατός και θα σας κρατήσει χορτασμένους μέχρι να έρθει η ώρα του μεσημεριανού.

Φτιάξτε ένα smoothie

Φροντίστε, για να είναι υγιεινό αλλά και light, το smoothie σας να περιέχει φυσιολογικές ποσότητες από τα υλικά. Μία καλή συνταγή είναι η εξής: Μία κούπα γάλα σόγιας, λίγα φύλλα baby σπανάκι, λίγο φυστικοβούτυρο, λιναρόσπορος και μερικές φέτες μάνγκο.

Όταν δεν νιώθετε και τόσο δημιουργικοί…

…μην ανησυχείτε. Μπορείτε να φάτε ένα mix-n-match πρωινό που θα σας προσφέρει όλα τα αναγκαία θρεπτικά συστατικά, χωρίς ιδιαίτερη σκέψη. Απλά αρπάξτε ένα φρέσκο φρούτο, βράστε ένα αυγό και φάτε μια φρυγανιά ολικής άλεσης.