Ας μην γελιόμαστε, όλοι θα θέλαμε να ενισχύσουμε τον μεταβολισμό μας. Και ξέρουμε ότι μπορούμε να το πετύχουμε με την άσκηση, αλλά υπάρχουν και ορισμένες τροφές που μπορούν να μας βοηθήσουν σε αυτό. Συνεπώς, ας δούμε μια μικρή και πολύ χρήσιμη λίστα με εκείνες τις τροφές που θα κάνουν τον οργανισμό μας να καίει φυσικά περισσότερο λίπος…

Ασπράδι αυγού

Το ασπράδι του αυγού περιέχει πολύτιμα αμινοξέα που δραστηριοποιούν τον μεταβολισμό, καθώς και πρωτεΐνη και βιταμίνη D.

Άλιπο κρέας

Το άλιπο κρέας, όπως το στήθος από κοτόπουλο αλλά και μερικά κομμάτια κόκκινου κρέατος, περιέχει μεγάλες ποσότητες σιδήρου. Η έλλειψη σιδήρου επιβραδύνει τον μεταβολισμό μας, και αυτός είναι ακόμα ένας λόγος να φροντίζουμε να προσλαμβάνουμε πάντα αρκετό από αυτό το αναγκαίο μέταλλο.

Φακές

Και για όσους δεν καταναλώνουν κρέας, η καλύτερη φυτική πηγή σιδήρου είναι αυτό το μικρό, αλλά θαυματουργό όσπριο.

Νερό

Ναι, καλά διαβάσατε. Ακόμα ένας σημαντικός λόγος να πίνουμε νερό είναι πως αν ο οργανισμός μας είναι έστω και λίγο αφυδατωμένος, η δράση του μεταβολισμού μας επιβραδύνεται. Και, για μια επιπλέον συμβουλή, πίνετε το νερό σας κρύο, ώστε ο οργανισμός σας να ξοδέψει έξτρα θερμίδες για να το ζεστάνει.

Πιπεριές τσίλι

Περιέχουν την ουσία καψαϊκίνη, ένα χημικό που ενισχύει τον μεταβολισμό. Επιπλέον, αυτές οι πιπεριές περιέχουν πολύ μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C.

Καφές

Μια μελέτη αποκάλυψε πως η μεταβολική δραστηριότητα των ατόμων που έπιναν καφέ (όχι όμως decaf) ήταν 16% πιο έντονη. Ακόμα ένας λόγος που λατρεύουμε την πρωινή μας κούπα. Ανάλογη δράση φαίνεται να έχει και το πράσινο τσάι, λόγω φυτικών ουσιών που περιέχει.

Γάλα

Αρκετές είναι οι μελέτες που έχουν δείξει πως η κατανάλωση ασβεστίου μπορεί να βοηθά τον οργανισμό να καίει το λίπος πιο αποτελεσματικά. Και ποια είναι καλύτερη πηγή ασβεστίου, αν όχι μία κούπα low-fat γάλα;

Δημητριακά ολικής άλεσης

Μας βοηθούν πάρα πολύ, καθώς ο οργανισμός μας χρειάζεται να καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια για να τα διασπάσει σε σχέση με τις επεξεργασμένες τους μορφές.