Ίσως ο κυριότερος λόγος που οι περισσότερες απόπειρες να ακολουθήσουμε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή αποτυγχάνουν είναι επειδή… είναι απλά δύσκολο. Μερικές φορές βάζουμε τόσους περιορισμούς στον εαυτό μας, που το να εξακολουθούμε να κάνουμε τις σωστές επιλογές φαίνεται ακατόρθωτο.

Κι όμως, δεν είναι. Και έχουμε τις κατάλληλες συμβουλές για να μην χάσετε τον μπούσουλα.

Σταματήστε τις δίαιτες

Ναι, καλά διαβάσατε. Το να ακολουθείτε μια αυστηρή δίαιτα που βασίζεται στους περιορισμούς και όχι στο να νιώθετε εσείς καλά και να τρέφεστε υγιεινά και ισορροπημένα δεν πρόκειται ποτέ να έχει καλό αποτέλεσμα. Παν μέτρον άριστον, και θα δείτε πως η υγιεινή ζωή είναι πολύ πιο εύκολη από ό,τι είχατε φανταστεί.

Ξεκινήστε να… σνομπάρετε

Σίγουρα, δεν είναι και ό,τι καλύτερο για την κοινωνική σας ζωή, αλλά είμαστε σίγουροι πως οι φίλοι σας θα το καταλάβουν. Όποτε βγαίνετε έξω, ή πηγαίνετε σε κάποιο πάρτι, λογικά θα υπάρχει φαγητό, και οι περισσότερες επιλογές είναι ανθυγιεινές. Εσείς πρέπει να επιλέξετε την καλύτερη για εσάς.

Μικρότερες μερίδες

Οι περισσότερες μερίδες εστιατορίου είναι πολύ μεγαλύτερες από την κανονική μερίδα, οπότε καταναλώστε προσεκτικά. Επίσης, όταν μαγειρεύετε στο σπίτι, αρχίστε να χρησιμοποιείτε μικρότερα πιάτα. Και, προφανώς, αρχίστε να τρώτε πιο αργά, ώστε να δώσετε στον οργανισμό σας αρκετό χρόνο για να σας ενημερώσει ότι χορτάσατε.

Ετοιμάστε το φαγητό σας

Αξιοποιήστε τις Κυριακές σας για να φτιάξετε αρκετά γεύματα για την εβδομάδα, ώστε να τα έχετε έτοιμα. Είναι τέλεια ιδέα να φέρνετε φαγητό από το σπίτι στην δουλειά, καθώς αν παραγγείλετε, οι πιθανότητες να πάρετε κάτι ανθυγιεινό μεγαλώνουν.