Το καλοκαίρι δεν υπάρχει κάτι πιο δροσιστικό και νόστιμο για τις βραδινές μας εξόδους από ένα κοκτέιλ, αλλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί…

Τα κοκτέιλ είναι από τις καλύτερες και πιο αγαπημένες επιλογές για τις βραδινές, καλοκαιρινές μας εξόδους. Και όμως, τα περισσότερα κοκτέιλ περιέχουν τεράστιο αριθμό κενών θερμίδων, ζάχαρη, σιρόπια και κάθε είδους επεξεργασμένο και ανθυγιεινό συστατικό.

Δείτε τα κοκτέιλ που έχουμε να σας προτείνουμε παρακάτω, που μπορείτε να τα απολαύσετε χωρίς πολλές ενοχές—αλλά και χωρίς να το παρακάνετε, προφανώς…

Βότκα σόδα

Απλούστατο, δροσερό και καθόλου φορτωμένο. Φροντίστε να είναι όντως με σόδα, καθώς το τόνικ περιέχει θερμίδες. Η βότκα είναι από τα πιο light αλκοολούχα ποτά—από άποψη θερμίδων τουλάχιστον.

Μοχίτο με blueberries

Αντί να βάλετε ζάχαρη στο μοχίτο σας, λιώστε μερικά blueberries με μέντα, και αναμείξτε τα με ένα σφηνάκι ρούμι και ανθρακούχο νερό. Θα έχετε ένα μοχίτο με πολύ πιο ενδιαφέρουσα γεύση από το κανονικό (και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλα φρούτα, όπως το καρπούζι) και τις μισές θερμίδες!

Cosmopolitan με Shochu

Tο Cosmopolitan κανονικά είναι απαγορευτικό, μιας και κουβαλάει κάτι λιγότερο από 250 Αν, όμως, αντικαταστήσουμε την βότκα με shochu, ένα Ιαπωνικό ποτό με ωραία γεύση και  πολύ λιγότερες θερμίδες, φτιάχνουμε ένα κοκτέιλ που δεν μας προσφέρει ούτε 100.

Ρούμι-κόλα (διαίτης)

Το ρούμι-κόλα είναι από τα πιο δημοφιλή και λατρεμένα κοκτέιλ. Και αν χρησιμοποιήσουμε κόλα διαίτης, μπορούμε να μειώσουμε σημαντικά τις θερμίδες. Αλλά και πάλι, δεν προτείνουμε παραπάνω από ένα ποτήρι, καθώς ακόμα και τα αναψυκτικά διαίτης πρέπει να καταναλώνονται σπάνια.

Κρασί με σόδα

Ναι, ακούγεται περίεργο σαν ιδέα, αλλά το αποτέλεσμα θα σας εκπλήξει. Δουλεύει εξαιρετικά με το ροζέ κρασί και γλυτώνετε πρακτικά τις μισές από τις – αντικειμενικά, ήδη σχετικά χαμηλές – θερμίδες του κρασιού.

Μαρτίνι (176 θερμίδες)

Το κλασικό ποτό του Τζέιμς Μποντ είναι ένα μείγμα βερμούτ και τζιν. Όταν το ζητάτε dry, υπάρχει λιγότερο βερμούτ και περισσότερο τζιν. Και, προαιρετικά, η ελιά.