Ένα καλό, υγιεινό πρωινό είναι το καλύτερο ξεκίνημα της ημέρας για όλους μας, αλλά ειδικά για τους ασθενείς που πάσχουν από διαβήτη, και πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην διατροφή τους. Υπάρχουν αναρίθμητες έρευνες που επιβεβαιώνουν τον πολύ σημαντικό ρόλο του πρωινού στην ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, όπως και στο χάσιμο περιττών κιλών.

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας για κάθε διαβητικό είναι το πόσους υδατάνθρακες “επιτρέπεται” να καταναλώσει μέσα στην ημέρα και σε κάθε επιμέρους γεύμα. Αυτή είναι μία τιμή που, με την βοήθεια του γιατρού σας, μπορείτε να μάθετε, με αποτέλεσμα να οργανώνετε καλύτερα τα γεύματά σας. Και, σε ό,τι αφορά το πρωινό, αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές σας για ενέργεια που διαρκεί χωρίς όμως να μας βαραίνει.

Αυγά

Τα απλά, βραστά αυγά είναι ίσως από τις καλύτερες (και πιο γρήγορες) επιλογές για το πρωινό μας. Πόσο μάλλον, εφόσον ένα βραστό αυγό αντέχει αρκετές μέρες στο ψυγείο, μπορούμε να γλυτώσουμε χρόνο από το πρωί, και να έχουμε έτοιμα βρασμένα. Και μην ανησυχείτε για την χοληστερόλη—όλο και περισσότερες μελέτες έχουν επιβεβαιώσει ότι η κατανάλωση 6 ή λιγότερων αυγών μέσα στην εβδομάδα δεν επηρεάζει τις τιμές της.

Βρώμη

Η βρώμη είναι ακόμα ένα αγαπημένο μας πρωινό, καθώς μας προσφέρει άφθονες φυτικές ίνες, και μάλιστα φαίνεται πως μπορεί, σε ορισμένα άτομα, να μειώσει την ανοχή στην ινσουλίνη. Προσθέστε φρέσκα μούρα, ξηρούς καρπούς, λιναρόσπορο ή γιαούρτι στην βρώμη σας, για να την κάνετε ακόμα πιο χορταστική και θρεπτική.

Γιαούρτι

Το low-fat ή 0% γιαούρτι με μερικά φρέσκα φρούτα είναι ο πιο γρήγορος τρόπος να γεμίσουμε ενέργεια το πρωί. Το γιαούρτι είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης και ασβεστίου, ενώ όταν είναι στραγγιστό, είναι ακόμα πιο ελαφρύ. Και εφόσον μπορούμε να το αγοράσουμε σε μικρά κυπελάκια, μπορούμε να ελέγξουμε καλύτερα τις μερίδες μας. Μια καλή εναλλακτική του γιαουρτιού είναι το εξίσου χαμηλό σε λιπαρά cottage cheese.

Ομελέτα

Ναι, το ξέρουμε ότι μιλήσαμε ήδη για αυγά, αλλά οι ομελέτες αξίζουν μια δική τους θέση, καθώς είναι από τις λίγες επιλογές μας για πρωινό που μπορούμε να αξιοποιήσουμε λαχανικά—και θα πούμε ένα μεγάλο ναι στα περισσότερα λαχανικά, σε όποιο γεύμα κι αν μπορέσουμε να τα ενσωματώσουμε.