Όλοι το έχουμε πάθει. Κάθε φορά, στο μεγάλο πασχαλινό τραπέζι, το παρακάνουμε, τρώμε περισσότερο απ’ ό,τι χρειάζεται, και μετά βλέπουμε τα κιλά των διακοπών να συσσωρεύονται. Κι επειδή θέλουμε να τα αποφεύγουμε αυτά, οι παρακάτω συμβουλές θα μας βοηθήσουν να μην πάρουμε γραμμάριο αυτές τις γιορτές, χωρίς να χάσουμε απόλαυση…

Όχι στα μεγάλα γεύματα

Βήμα πρώτο, τρώμε μόνο όταν πεινάμε, και όχι επειδή απλά το φαγητό υπάρχει εκεί. Βήμα δεύτερο, φροντίζουμε η μερίδα στο πιάτο μας να είναι μικρή και όση ακριβώς την χρειαζόμαστε. Μπορεί να υπάρχει πολύ φαγητό διαθέσιμο, αλλά δεν είναι ανάγκη να το απολαύσουμε όλο μαζί.

Τρώμε ελαφρά κατόπιν

Μετά το… αμαρτωλό (για το στομάχι) διήμερο της Ανάστασης, μια καλή ιδέα θα ήταν να περιορίσουμε τις θερμίδες για δύο με τρεις ημέρες, και να εστιάσουμε σε υγιεινές, ελαφριές τροφές. Για παράδειγμα, ένα αυγό για πρωινό και ένα μικρό δείπνο με ψάρι και λαχανικά είναι ό,τι πρέπει για να επανέλθει ο οργανισμός μας μετά από τις κραιπάλες.

Τρώμε φαγητά με χαμηλές θερμίδες

Ναι, είναι δύσκολο να βρούμε κάτι με πραγματικά χαμηλές θερμίδες στο πασχαλινό τραπέζι, αλλά συνήθως πάντα υπάρχει κάποια σούπα και σαλάτα. Και αν γεμίσουμε το πιάτο μας με σαλάτα, απολαύσουμε και μια γερή μερίδα σούπας, θα χρειαστούμε λιγότερο κρέας.

Δεν σταματάμε να κινούμαστε

Μπορεί το γυμναστήριο να είναι κλειστό για λίγες μέρες, αλλά μπορούμε να γυμναστούμε και στο σπίτι. Κάντε μερικές ασκήσεις με το βάρος του σώματος το πρωί, και δοκιμάστε μετά το φαγητό να βγείτε για έναν σύντομο περίπατο. Θα σας χαλαρώσει, και θα βοηθήσει και την διαδικασία της χώνευσης.

Λέμε όχι στα γλυκά

Σοκολατένια αυγά και κουνελάκια, τσουρέκια παραδοσιακά, τσουρέκια με σοκολάτα και κάθε είδους γλυκό θα βρίσκεται σε αφθονία στο σπίτι. Εμείς αποφασίζουμε να πούμε όχι… στην ποσότητα. Επειδή προφανώς δεν μπορούμε να μην φάμε γλυκό. Θα το απολαύσουμε όμως με μέτρο.