ΑρχικήΔιατροφήΘρεπτικές Ουσίες

Βιταμίνες και μέταλλα

Προβολή

Μαγνήσιο: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία μας;Μαγνήσιο: Ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία μας;

Γιατί είναι άραγε τόσο σημαντικό το μαγνήσιο για τον οργανισμό μας; Δείτε την αξία του.

Βιοτίνη: Τι είναι και σε ποιες τροφές τη βρίσκουμε;Βιοτίνη: Τι είναι και σε ποιες τροφές τη βρίσκουμε;

Αν τα επίπεδα βιοτίνης στον οργανισμό μας είναι επαρκή, τότε θα δούμε πως τα μαλλιά, τα νύχια και η επιδερμίδα μας βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση.

Ελλείψεις θρεπτικών συστατικών: Πώς να τις αντιμετωπίσετεΕλλείψεις θρεπτικών συστατικών: Πώς να τις αντιμετωπίσετε

Ποιες είναι οι πιο κοινές ελλείψεις σε θρεπτικές ουσίες που εμφανίζονται και με ποιους… νόστιμους τρόπους θα τις αναπληρώσουμε;

5 συμπτώματα έλλειψης βιταμινών5 συμπτώματα έλλειψης βιταμινών

Αν παρατηρήσετε κάποιο από τα παρακάτω συμπτώματα, ίσως πάσχετε από έλλειψη βιταμίνης. Πώς θα διορθώσετε την κατάσταση;

Τα άγνωστα μέταλλα που χρειαζόμαστεΤα άγνωστα μέταλλα που χρειαζόμαστε

Ποια είναι εκείνα τα μέταλλα για τα οποία δεν μιλάμε συχνά, αλλά ο οργανισμός μας έχει ανάγκη;

Ποιες είναι οι αναγκαίες βιταμίνες για τα παιδιά;Ποιες είναι οι αναγκαίες βιταμίνες για τα παιδιά;

Ποιες είναι οι πιο σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα που πρέπει να λαμβάνει το παιδί σας από τη διατροφή του;

Βιταμίνη D: Τι προκαλεί η έλλειψή της;Βιταμίνη D: Τι προκαλεί η έλλειψή της;

Η βιταμίνη D είναι ένας πολύτιμος σύμμαχος υγείας για όλες τις ηλικίες. Ποια προβλήματα υγείας μπορεί να προκαλέσει η έλλειψή της;

Βιταμίνη Β: Ποιες ιδιότητες έχειΒιταμίνη Β: Ποιες ιδιότητες έχει

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το πολύ σημαντικό σύμπλεγμα των βιταμινών Β. Τα οφέλη στον οργανισμό.

Ψευδάργυρος: Το μέταλλο της ζωήςΨευδάργυρος: Το μέταλλο της ζωής

Ο ψευδάργυρος πλέον θεωρείται από τα σημαντικότερα μέταλλα για τον οργανισμό μας. Γιατί όμως είναι τόσο πολύτιμος;

Τα 7 θαύματα των αντιοξειδωτικώνΤα 7 θαύματα των αντιοξειδωτικών

Γιατί τα αντιοξειδωτικά είναι τόσο απαραίτητα συστατικά για τον οργανισμό μας; Ας ρίξουμε μια ματιά στη σημαντική τους δράση.

Τα top τρόφιμα με βιταμίνη Β5Τα top τρόφιμα με βιταμίνη Β5

Πού μας βοηθά η βιταμίνη Β5 και ποιες είναι οι τροφές με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αυτήν;

Μύθοι και αλήθειες για τις βιταμίνεςΜύθοι και αλήθειες για τις βιταμίνες

Όσα πρέπει να γνωρίζετε- και αυτά που πρέπει να ξεχάσετε- για τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία.

Βιταμίνη Β12: Γιατί είναι πολύτιμηΒιταμίνη Β12: Γιατί είναι πολύτιμη

Η ‘’βιταμίνη της ενέργειας’’ είναι σημαντική για ένα υγιές νευρικό και ανοσοποιητικό σύστημα. Η έλλειψή της μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα στον οργανισμό μας. Ποια είναι αυτά;

Μύθοι και αλήθειες για τη βιταμίνη CΜύθοι και αλήθειες για τη βιταμίνη C

Ακούμε αρκετά, γνωρίζουμε όμως τα πάντα για την πολύτιμη και απαραίτητη βιταμίνη C; Ας δούμε μερικές αλήθειες και ας καταρρίψουμε μερικούς μύθους!

Τα οφέλη της βιταμίνης ΕΤα οφέλη της βιταμίνης Ε

Πολύτιμο αντιοξειδωτικό, που βοηθάει το σώμα μας από μέσα και από έξω… Ας διαβάσουμε τα οφέλη της βιταμίνης Ε.

Μαγγάνιο: Το… άγνωστο ιχνοστοιχείοΜαγγάνιο: Το… άγνωστο ιχνοστοιχείο

Το μαγγάνιο είναι ένα από τα λιγότερο γνωστά ιχνοστοιχεία – ας δούμε γιατί το χρειαζόμαστε στη διατροφή μας και πού μπορούμε να το βρούμε.

Σελήνιο: Πρέπει να παίρνω συμπλήρωμα;Σελήνιο: Πρέπει να παίρνω συμπλήρωμα;

Ποιες είναι οι ιδιότητες του σεληνίου; Χρειάζεται να παίρνω σελήνιο σε χάπια και τι γίνεται με την υπερπρόσληψη του ιχνοστοιχείου;

Μαγνήσιο: Γιατί είναι απαραίτητο στη διατροφή μαςΜαγνήσιο: Γιατί είναι απαραίτητο στη διατροφή μας

Σε ποιες τροφές βρίσκουμε το μαγνήσιο; Τι προκαλεί η έλλειψή του στον οργανισμό; Ποιος ο ρόλος του στην ημικρανία, στον διαβήτη και στη λειτουργία της καρδιάς.

Βιταμίνη D: 9 τρόποι για επαρκή πρόσληψηΒιταμίνη D: 9 τρόποι για επαρκή πρόσληψη

Αν δεν περνάτε αρκετό χρόνο στον ήλιο ή αν το σώμα σας έχει πρόβλημα με την απορρόφηση της βιταμίνης D μπορεί να εμφανίζετε έλλειψη. Ακολουθούν 9 τρόποι, από τροφές έως την ηλιοθεραπεία, για να εξασφαλίσετε επαρκή πρόσληψη.

Πόσο σελήνιο χρειάζομαι;Πόσο σελήνιο χρειάζομαι;

Τι κάνει αυτό το ιχνοστοιχείο; Πόσο σημαντικό είναι για τη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας του συκωτιού, για την αντιοξειδωτική προστασία όλων των κυττάρων του σώματος και τη διατήρηση της υγείας της καρδιάς;

Φαγητά με σίδηρο - που θα βρείτε το τονωτικό του αίματος;Φαγητά με σίδηρο - που θα βρείτε το τονωτικό του αίματος;

Ανακαλύψτε όλες τις τροφές που περιλαμβάνουν σίδηρο και ποιες τροφές συμβάλουν στην απορρόφηση του από τον οργανισμό.

7 απαραίτητες ουσίες που μπορεί να μη λαμβάνετε επαρκώς7 απαραίτητες ουσίες που μπορεί να μη λαμβάνετε επαρκώς

Μήπως έχετε έλλειψη σε κάλιο, μαγνήσιο, ασβέστιο ή βιταμίνη C; Δείτε τις ουσίες που πιθανόν σας λείπουν και τις διατροφικές πηγές τους.

Ψευδάργυρος: Ένα ‘’πολύτιμο μέταλλο’’ για το σώμα μαςΨευδάργυρος: Ένα ‘’πολύτιμο μέταλλο’’ για το σώμα μας

Πόσο ψευδάργυρο χρειάζεται ο οργανισμός μας και ποιες παθήσεις δημιουργεί η έλλειψή του;

Αντιοξειδωτικά: Η προστασία των κυττάρων στο... πιάτο σαςΑντιοξειδωτικά: Η προστασία των κυττάρων στο... πιάτο σας

Βιταμίνες και φλαβονοειδή αποτελούν θρεπτικά συστατικά που μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης διάφορων νόσων, μέσω της αντιοξειδωτικής -και όχι μόνο- δράσης τους. Ας τα γνωρίσουμε.

Κάλιο: Ποιες τροφές το περιέχουνΚάλιο: Ποιες τροφές το περιέχουν

Πόσο κάλιο χρειάζεται να έχει ο οργανισμός μας, σε ποιες λειτουργίες είναι χρήσιμο και τι παθήσεις δημιουργεί η έλλειψή του;

Μάθετε τα πάντα για το μαγνήσιοΜάθετε τα πάντα για το μαγνήσιο

Ένα μεταλλικό στοιχείο που εμπλέκεται στην παραγωγή ενέργειας, προάγει την οστική υγεία και είναι απαραίτητο στις νευρικές λειτουργίες του οργανισμού είναι το μαγνήσιο. Συμμετέχει σε περισσότερες από 350 βιοχημικές αντιδράσεις που λαμβάνουν χώρα καθημερινά στο σώμα και είναι σημαντικό να γνωρίζετε περισσότερα γι’ αυτό.

Βιταμίνες: O ρόλος τους στη ζωή μαςΒιταμίνες: O ρόλος τους στη ζωή μας

Οι βιταμίνες είναι απαραίτητες για την κανονική ανάπτυξη και τη διατήρηση του οργανισμού μας. Ποιες είναι ιδιότητές τους, με ποια τρόφιμα τις προσλαμβάνουμε και ποιες είναι οι ιδανικές ποσότητες που χρειαζόμαστε;

Χειμώνας και βιταμίνη DΧειμώνας και βιταμίνη D

Η βιταμίνη D είναι ένα πολύτιμο συστατικό της διατροφής μας και έχει πολλαπλούς ρόλους στον οργανισμό.

Εμπλουτισμένα τρόφιμα: Πόσο ωφελούν την καρδιάΕμπλουτισμένα τρόφιμα: Πόσο ωφελούν την καρδιά

Τα τελευταία χρόνια, λειτουργικά τρόφιμα με ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία της καρδιάς γίνονται όλο και πιο διαδεδομένα στην αγορά. Τα περισσότερα από αυτά αφορούν μαργαρίνες, γαλακτοκομικά και δημητριακά με φυτικές στερόλες και στανόλες.

Βιταμίνη D: H σημασία του μέτρουΒιταμίνη D: H σημασία του μέτρου

Η μοναδικότητα της βιταμίνης αυτής είναι στο ότι υπάρχει σε φυσική μορφή μόνο σε μερικές τροφές, αλλά κατά βάσει μπορεί να συντεθεί στο σώμα μετά την έκθεση του δέρματος στις υπεριώδεις ακτίνες του ηλιακού φωτός.

Βιταμίνη D: η φύση βοηθάει (πάλι) την υγεία μαςΒιταμίνη D: η φύση βοηθάει (πάλι) την υγεία μας

Ο ρόλος της βιταμίνης D στον οργανισμό σήμερα θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικός, με τρόπο δράσης παρόμοιο με εκείνο των ορμονών.

Ο ρόλος του καλίου στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης Ο ρόλος του καλίου στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης

Επιδημιολογικές μελέτες έχουν αποδείξει την αντιστρόφως ανάλογη σχέση μεταξύ της πρόσληψης καλίου και της αρτηριακής πίεσης.

5 SOS βιταμίνες για μετά τα 50!5 SOS βιταμίνες για μετά τα 50!

Οι βιταμίνες αποτελούν το σύμμαχό μας στη διατήρηση της ενεργητικότητας. Ας δούμε αναλυτικά τι προσφέρει καθεμία και ποιες είναι αυτές που συμβάλλουν στην πρόληψη της γήρανσης.

Μέταλλα και διατροφικές πηγές

Ποιες είναι οι κύριες διατροφικές πηγές μετάλλων;

Ο ρόλος της βιταμίνης D

Η βιταμίνη D είναι ένα θρεπτικό συστατικό τόσο σημαντικό όσο και το ασβέστιο για τη σκελετική υγεία.

Οι ανάγκες των αθλητών σε βιταμίνες

Το ταλέντο, η εντατική και αποτελεσματική προπόνηση είναι αναμφισβήτητα από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για τη δημιουργία ενός κορυφαίου αθλητή.

Οι βιταμίνες

Οι βιταμίνες είναι βασικές οργανικές ουσίες που χρειάζονται σε μικρές ποσότητες στον ανθρώπινο οργανισμό για να γίνουν ειδικές μεταβολικές διεργασίες.

Οι κυριότερες αιτίες που οδηγούν σε έλλειψη βιταμινών

Ποιοι παράγοντες οδηγούν σε έλλειψη βιταμινών;

Μέταλλα & ιχνοστοιχεία

Τα μέταλλα και τα ιχνοστοιχεία απαντώνται ελεύθερα στην φύση, κυρίως σε νερά ποταμών, λιμνών, ωκεανών και στην επιφάνεια της γης.

Πίνακας Βιταμινών

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Λιπαρά στη διατροφή: Οι μεγαλύτεροι μύθοιΛιπαρά στη διατροφή: Οι μεγαλύτεροι μύθοι

Ήρθε η ώρα να σταματήσουμε να βλέπουμε τα λιπαρά με κακό μάτι. Ή, μάλλον, ήρθε η ώρα να μάθουμε να ξεχωρίζουμε τα ωφέλιμα από τα ανθυγιεινά.... Περισσότερα »

Καρκίνος του μαστού: Πώς θα προλάβετε την επανεμφάνισή τουΚαρκίνος του μαστού: Πώς θα προλάβετε την επανεμφάνισή του

Αν έχετε διαγνωστεί στο παρελθόν, πώς θα ελαττώσετε τον κίνδυνο υποτροπής της νόσου;... Περισσότερα »

Τι αλλάζει από την 1η Νοεμβρίου στην αιμοδοσίαΤι αλλάζει από την 1η Νοεμβρίου στην αιμοδοσία

Ηλεκτρονική ταυτότητα θα παρέχεται στους εθελοντές, ενώ οι σύλλογοί τους θα οργανώνουν καμπάνιες μόνο σε συνεννόηση με το ΕΚΕΑ.... Περισσότερα »

Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;

Η υπερφαγία δεν μας εμποδίζει μόνο να χάσουμε κιλά, αλλά μας βάζει σε κίνδυνο για σοβαρές επιπλοκές. Πώς θα την ελέγξουμε;... Περισσότερα »

Video - Σκλήρυνση κατά πλάκας

Εξειδικευμένες υπηρεσίες διάγνωσης, θεραπείας και παρακολούθησης των πασχόντων από Πολλαπλή Σκλήρυνση (γνωστή ως Σκλήρυνση κατά Πλάκας) και άλλα Απομυελινωτικά Νοσήματα του Κεντρικού Νευρικού Συστήματος, ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Μαξιλάρες, κουνουπιέρες, φωτάκια, πουφ, φαναράκια... Οι πιο «χουχουλιάρικες» ιδέες για μια γωνίτσα που θα κάνει το παιδί να λατρέψει το διάβασμα!
Κάποιοι πιστεύουν πως όταν μπει ένα τρίτο πρόσωπο σε μια σχέση, ο χωρισμός είναι μονόδρομος. Κάποιοι άλλοι, όμως, αποφασίζουν να παλέψουν παρά τις δυσκολίες.
Τα οφέλη του είναι πολλαπλά, όμως δεν θέλετε να φάτε άλλο γιαούρτι με φρούτα και μέλι. Εδώ θα βρείτε 7 γευστικές και πρωτότυπες εναλλακτικές για πώς να το απολαύσετε.
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης