ΑρχικήΔιατροφήΤρόφιμα & Ροφήματα

Ξηροί καρποί

Προβολή

Κάστανα: 6 τρόποι να τα απολαύσετεΚάστανα: 6 τρόποι να τα απολαύσετε

Περιστασιακή χειμερινή λιχουδιά ή μήπως κάτι περισσότερο; Δείτε τους λόγους που τα κάστανα πρέπει να αποτελούν κομμάτι της διατροφής μας.

8 ξηροί καρποί που οφείλουμε να βάλουμε στη διατροφή μας8 ξηροί καρποί που οφείλουμε να βάλουμε στη διατροφή μας

Οι ξηροί καρποί είναι διατροφικοί… τιτάνες, αλλά δεν τους εντάσσουμε αρκετά στη διατροφή μας. Ας δούμε τους οκτώ πιο υγιεινούς και τις θερμίδες που περιέχουν.

Ταχίνι: Πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και… θερμίδεςΤαχίνι: Πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και… θερμίδες

Το ταχίνι είναι πολύτιμο τρόφιμο για όσους νηστεύουν-και όχι μόνο. Ποια είναι η θρεπτική του αξία, πώς ωφελεί την υγεία και πώς το καταναλώνουμε;

Πείτε 'ναι' στους ξηρούς καρπούςΠείτε 'ναι' στους ξηρούς καρπούς

Οι ξηροί καρποί δεν είναι μόνο γευστικοί, αλλά φαίνεται πως μπορούν να σας παρέχουν και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Τρόποι κατανάλωσης.

Οι ευεργετικές ιδιότητες του σουσαμιούΟι ευεργετικές ιδιότητες του σουσαμιού

Το σουσάμι και τα προϊόντα του (χαλβάς, ταχίνι, σησαμέλαιο) περιέχουν συστατικά που μειώνουν τη χοληστερόλη και την πίεση του αίματος.

Kάστανο: Γλυκός καρπός με θρεπτική αξίαKάστανο: Γλυκός καρπός με θρεπτική αξία

Σε αντίθεση με άλλους ξηρούς καρπούς, τα κάστανα περιέχουν πολύ μικρές ποσότητες λιπαρών και ελαίων και έχουν υψηλή ποσότητα σύνθετων υδατανθράκων. Δείτε και 2 εύκολες συνταγές.

Καρύδι: ένα θρεπτικό ‘λειτουργικό’ τρόφιμοΚαρύδι: ένα θρεπτικό ‘λειτουργικό’ τρόφιμο

To καρύδι, αποτελεί μια πολύ θρεπτική επιλογή στο καθημερινό μας πιάτο. Σε ποιες παθήσεις έχει ευεργετική επίδραση.

Αμύγδαλα: H υγιεινή επιλογή

Tα αμύγδαλα αποτελούν το πιο πυκνό σε θρεπτικά συστατικά είδος ξηρών καρπών. Μια μερίδα (περίπου 20 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 2 χούφτες) είναι άριστη πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, καλή πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών και προσφέρουν κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και πολυακόρεστα λιπαρά.

Αμύγδαλα: Προστατεύουν την καρδιά σαςΑμύγδαλα: Προστατεύουν την καρδιά σας

Tα αμύγδαλα, αποτελούν σημαντική πηγή βιταμίνης Ε, μιας λιποδιαλυτής βιταμίνης που έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση προστατεύοντας τον οργανισμό μας από πολλές εκφυλιστικές ασθένειες.

Καρύδια: πλούσια σε πρωτεΐνες

Τα καρύδια αποτελούν μία από τις καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο και αντιοξειδωτικά συστατικά.

Ξηροί καρποί: Πλούσιοι σε βιταμίνες και μέταλλα

Εκτός από την ιδανική σύσταση των ξηρών καρπών σε καλής ποιότητας λιπαρά και φλαβονοειδή, άλλο ένα στοιχείο που τα καθιστά πολύτιμα για τη διατροφή μας είναι η υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες και μέταλλα.

Η διατροφική αξία των ξηρών καρπών

Οι ξηροί καρποί μπορούν πραγματικά να αποτελέσουν μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, εάν καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες.

Οι ξηροί καρποί στο μικροσκόπιο

Το μοντέλο της Μεσογειακής Διατροφής, τα οφέλη υγείας του οποίου είναι πια αδιαμφισβήτητα, προτείνει τους ξηρούς καρπούς ως μέρος του εβδομαδιαίου διατροφικού μας πλάνου και τα θεωρεί ως θαυμάσια εναλλακτική ενδιάμεσου γεύματος.

Κελυφωτά φιστίκια κατά της εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων!

Για πολλούς είναι ένα απλό συνοδευτικό για το ποτό τους. Για άλλους ένα σνακ μπροστά στην τηλεόραση. Αυτό όμως που είναι σίγουρο είναι ότι θα πρέπει για όλους να αποτελούν ένα συστατικό μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

Ταχίνι: Εύγευστο και θρεπτικό

Τρόφιμο το οποίο συγκαταλέγεται στη λίστα των πιο υγιεινών και θρεπτικών επιλογών, με ικανοποιητική θερμιδική απόδοση αλλά ταυτόχρονα με μεγάλη διατροφική αξία και ευεργετική δράση.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;

Η υπερφαγία δεν μας εμποδίζει μόνο να χάσουμε κιλά, αλλά μας βάζει σε κίνδυνο για σοβαρές επιπλοκές. Πώς θα την ελέγξουμε;... Περισσότερα »

Το παιδί μου φοβάται το σκοτάδι: Τι να κάνω;Το παιδί μου φοβάται το σκοτάδι: Τι να κάνω;

Τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το παιδί σας να σταματήσει να φοβάται και να συνεχίσει να κοιμάται στο κρεβάτι του;... Περισσότερα »

Κόντρα Ξανθού – Πολάκη για τον ΕΟΠΥΥ;Κόντρα Ξανθού – Πολάκη για τον ΕΟΠΥΥ;

Κρίσιμη παραμένει η απάντηση στο ερώτημα εάν ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας είχε ενημερωθεί για την παρέμβαση του πολιτικού του προϊσταμένου στο θέμα ελέγχου ... Περισσότερα »

Ιγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπισηΙγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπιση

Υπάρχουν προδιαθεσικοί παράγοντες; Ποια μέτρα πρόληψης πρέπει να πάρετε για να προστατεύσετε το παιδί σας; ... Περισσότερα »

Video - Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τα εμβόλια

Mία μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία ξεκίνησε στη χώρα μας με βασικό μήνυμα ‘Εμβολιάζομαι – Θωρακίζομαι’, με σκοπό την αφύπνιση του κοινού για την αξία του εμβολιασμού. Η ενημερωτική καμπάνια τελεί υπό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Μήπως η πρακτική των timeouts τραυματίζει ψυχικά τα παιδιά και δεν έχει το αποτέλεσμα που περιμένει ο γονιός;
«Υπάρχουν κάποια ψέματα που λένε όλοι οι γονείς. Υπάρχουν πράγματα που είπαμε ότι δεν θα κάνουμε ποτέ… και μετά, τα κάνουμε. Υπάρχουν μύθοι σχετικά με τη μητρότητα.»
Δίνοντας… νέα πνοή στον καναπέ σας, θα ανανεώσετε όλο το σαλόνι σας. Πάρτε ιδέες, λοιπόν και πιάστε δουλειά!
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης