ΑρχικήΔιατροφήΤρόφιμα & Ροφήματα

Ξηροί καρποί

Προβολή

Καρύδια: Τι προσφέρουν στον οργανισμό μας;Καρύδια: Τι προσφέρουν στον οργανισμό μας;

Αναλύουμε την αξία των συγκεκριμένων ξηρών καρπών και τα οφέλη που έχουν στην υγεία μας.

Κάσιους: Γιατί πρέπει να τα αγαπήσουμε;Κάσιους: Γιατί πρέπει να τα αγαπήσουμε;

Πόσο υγιεινός είναι ο συγκεκριμένος καρπός και γιατί πρέπει να τον εντάξουμε στην καθημερινότητά μας;

Κάστανα: 6 τρόποι να τα απολαύσετεΚάστανα: 6 τρόποι να τα απολαύσετε

Περιστασιακή χειμερινή λιχουδιά ή μήπως κάτι περισσότερο; Δείτε τους λόγους που τα κάστανα πρέπει να αποτελούν κομμάτι της διατροφής μας.

8 ξηροί καρποί που οφείλουμε να βάλουμε στη διατροφή μας8 ξηροί καρποί που οφείλουμε να βάλουμε στη διατροφή μας

Οι ξηροί καρποί είναι διατροφικοί… τιτάνες, αλλά δεν τους εντάσσουμε αρκετά στη διατροφή μας. Ας δούμε τους οκτώ πιο υγιεινούς και τις θερμίδες που περιέχουν.

Ταχίνι: Πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και… θερμίδεςΤαχίνι: Πολύτιμα θρεπτικά συστατικά και… θερμίδες

Το ταχίνι είναι πολύτιμο τρόφιμο για όσους νηστεύουν-και όχι μόνο. Ποια είναι η θρεπτική του αξία, πώς ωφελεί την υγεία και πώς το καταναλώνουμε;

Πείτε 'ναι' στους ξηρούς καρπούςΠείτε 'ναι' στους ξηρούς καρπούς

Οι ξηροί καρποί δεν είναι μόνο γευστικοί, αλλά φαίνεται πως μπορούν να σας παρέχουν και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Τρόποι κατανάλωσης.

Οι ευεργετικές ιδιότητες του σουσαμιούΟι ευεργετικές ιδιότητες του σουσαμιού

Το σουσάμι και τα προϊόντα του (χαλβάς, ταχίνι, σησαμέλαιο) περιέχουν συστατικά που μειώνουν τη χοληστερόλη και την πίεση του αίματος.

Kάστανο: Γλυκός καρπός με θρεπτική αξίαKάστανο: Γλυκός καρπός με θρεπτική αξία

Σε αντίθεση με άλλους ξηρούς καρπούς, τα κάστανα περιέχουν πολύ μικρές ποσότητες λιπαρών και ελαίων και έχουν υψηλή ποσότητα σύνθετων υδατανθράκων. Δείτε και 2 εύκολες συνταγές.

Καρύδι: ένα θρεπτικό ‘λειτουργικό’ τρόφιμοΚαρύδι: ένα θρεπτικό ‘λειτουργικό’ τρόφιμο

To καρύδι, αποτελεί μια πολύ θρεπτική επιλογή στο καθημερινό μας πιάτο. Σε ποιες παθήσεις έχει ευεργετική επίδραση.

Αμύγδαλα: H υγιεινή επιλογή

Tα αμύγδαλα αποτελούν το πιο πυκνό σε θρεπτικά συστατικά είδος ξηρών καρπών. Μια μερίδα (περίπου 20 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 2 χούφτες) είναι άριστη πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, καλή πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών και προσφέρουν κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο και πολυακόρεστα λιπαρά.

Αμύγδαλα: Προστατεύουν την καρδιά σαςΑμύγδαλα: Προστατεύουν την καρδιά σας

Tα αμύγδαλα, αποτελούν σημαντική πηγή βιταμίνης Ε, μιας λιποδιαλυτής βιταμίνης που έχει σημαντική αντιοξειδωτική δράση προστατεύοντας τον οργανισμό μας από πολλές εκφυλιστικές ασθένειες.

Καρύδια: πλούσια σε πρωτεΐνες

Τα καρύδια αποτελούν μία από τις καλύτερες φυτικές πηγές πρωτεΐνης. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μαγνήσιο και αντιοξειδωτικά συστατικά.

Ξηροί καρποί: Πλούσιοι σε βιταμίνες και μέταλλα

Εκτός από την ιδανική σύσταση των ξηρών καρπών σε καλής ποιότητας λιπαρά και φλαβονοειδή, άλλο ένα στοιχείο που τα καθιστά πολύτιμα για τη διατροφή μας είναι η υψηλή περιεκτικότητά τους σε βιταμίνες και μέταλλα.

Η διατροφική αξία των ξηρών καρπών

Οι ξηροί καρποί μπορούν πραγματικά να αποτελέσουν μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής, εάν καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες.

Οι ξηροί καρποί στο μικροσκόπιο

Το μοντέλο της Μεσογειακής Διατροφής, τα οφέλη υγείας του οποίου είναι πια αδιαμφισβήτητα, προτείνει τους ξηρούς καρπούς ως μέρος του εβδομαδιαίου διατροφικού μας πλάνου και τα θεωρεί ως θαυμάσια εναλλακτική ενδιάμεσου γεύματος.

Κελυφωτά φιστίκια κατά της εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων!

Για πολλούς είναι ένα απλό συνοδευτικό για το ποτό τους. Για άλλους ένα σνακ μπροστά στην τηλεόραση. Αυτό όμως που είναι σίγουρο είναι ότι θα πρέπει για όλους να αποτελούν ένα συστατικό μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής.

Ταχίνι: Εύγευστο και θρεπτικό

Τρόφιμο το οποίο συγκαταλέγεται στη λίστα των πιο υγιεινών και θρεπτικών επιλογών, με ικανοποιητική θερμιδική απόδοση αλλά ταυτόχρονα με μεγάλη διατροφική αξία και ευεργετική δράση.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Μικρά ''δωράκια'' για τον εαυτό μας και την υγεία μαςΜικρά ''δωράκια'' για τον εαυτό μας και την υγεία μας

Μερικές φορές, το να κάνουμε ένα μικρό δωράκι στον εαυτό μας μπορεί να βελτιώσει και την υγεία μας…... Περισσότερα »

Ποια είναι τα οφέλη της βιταμίνης Β12;Ποια είναι τα οφέλη της βιταμίνης Β12;

Γιατί είναι τόσο σημαντική η βιταμίνη Β12; Πώς ωφελεί τον οργανισμό μας;... Περισσότερα »

Οφέλη της yoga που στηρίζει και η επιστήμηΟφέλη της yoga που στηρίζει και η επιστήμη

Από την καταπολέμηση της αυπνίας έως και...την προαγωγή στη δουλειά, δείτε πώς σας ωφελεί η αρχαία πρακτική.... Περισσότερα »

Ήλιος και υγεία: Όσα πρέπει να γνωρίζουμεΉλιος και υγεία: Όσα πρέπει να γνωρίζουμε

Ξέρουμε πως πρέπει να φοράμε αντηλιακό όταν βγαίνουμε έξω. Ξέρουμε όμως πώς ωφελεί ο ήλιος την υγεία μας;... Περισσότερα »

Video - Κέντρο Αθλητικών Κακώσεων και Υγείας της Γυναίκας

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα δημιουργήθηκε στο Νοσοκομείο ΜΗΤΕΡΑ ένα εξειδικευμένο αθλητιατρικό κέντρο αναφοράς αποκλειστικά για γυναίκες. Από επαγγελματίες αθλήτριες έως μητέρες μετά τον τοκετό που ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

forget_often
Συλλαμβάνετε τον εαυτό σας να ξεχνάει συχνά;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
«Ακόμη και μετά τον ερχομό της κόρης μου, νόμιζα ότι η σχέση μας δεν θα άλλαζε.» Μια αναγνώστρια γράφει ένα γράμμα στην κολλητή της εκφράζοντας τα παράπονά της.
Όταν ξεσπάει πόλεμος το πρώτο που θες να κάνεις είναι ν’ αρχίσεις να ουρλιάζεις και να φύγεις τρέχοντας. Μην το κάνεις! Αντιθέτως, ακολούθησε αυτά τα 4 βήματα.
Χρειάζεται λίγος χρόνος και ελάχιστα υλικά για να φτιάξετε τα πιο δροσερά σνακ με φρούτα αυτό το καλοκαίρι.
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης