ΑρχικήΔιατροφήΤρόφιμα & Ροφήματα

Γλυκαντικές ύλες

Προβολή

Ζάχαρη: Πόσο πρέπει να την περιορίσουμεΖάχαρη: Πόσο πρέπει να την περιορίσουμε

Με βάση τις νέες κατευθύνσεις που δημοσιοποίησε ο Π.Ο.Υ. θα πρέπει να περιορίσουμε την κατανάλωση ζάχαρης στο 10% των θερμίδων που προσλαμβάνουμε καθημερινά.

Ζάχαρη: Περιορίστε τη για να έχετε καλύτερη ποιότητα ζωήςΖάχαρη: Περιορίστε τη για να έχετε καλύτερη ποιότητα ζωής

Μείωση της κατανάλωσης ζάχαρης βοηθά στην πρόληψη των χρόνιων νοσημάτων που συνδέονται με την κακή διατροφή, όπως ο διαβήτης. Πόσο καταστροφική είναι η ζάχαρη.

8 tips για να κόψετε τη ζάχαρη8 tips για να κόψετε τη ζάχαρη

Αγαπάτε τη ζάχαρη και θέλετε να κόψετε τη συνήθεια; Δείτε συμβουλές για να πείτε ‘’αντίο’’ στη ζάχαρη και τα γλυκά.

4 πράγματα που δεν γνωρίζατε για το μέλι4 πράγματα που δεν γνωρίζατε για το μέλι

Το μέλι εκτός από την ωραία γεύση που έχει βοηθά στο βήχα, στην επούλωση των πληγών, στη σμηγματορροϊκή δερματίτιδα, ενώ μας γεμίζει και ενέργεια. Δείτε αναλυτικά 4 οφέλη του στην υγεία.

Οι ιδιότητες της ζάχαρης που δεν γνωρίζατεΟι ιδιότητες της ζάχαρης που δεν γνωρίζατε

Αν αγαπάτε το χρυσαφένιο χρώμα στο ψημένο ψωμί, τον ''όγκο'' στα κέικ και τα μπισκότα που παρασκευάζετε και την απαλή υφή στο παγωτό σας, μάθετε ότι οι παραπάνω ιδιότητες οφείλονται - σε μεγάλο βαθμό - στην παρουσία της ζάχαρης! Τι συμβαίνει λοιπόν όταν θέλετε να την αντικαταστήσετε;

Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων επιβεβαιώνει: Ασφαλής η ασπαρτάμηΗ Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων επιβεβαιώνει: Ασφαλής η ασπαρτάμη

Η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων επαληθεύει όλες τις προηγούμενες αξιολογήσεις και επιβεβαιώνει ότι η ασπαρτάμη είναι ασφαλής για τους καταναλωτές στα σημερινά επίπεδα κατανάλωσης.

Τα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρουςΤα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά μπορούν να βοηθήσουν στην απώλεια βάρους

Τα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά δεν προκαλούν παχυσαρκία, σύμφωνα με νέα μελέτη που παρουσιάστηκε στο 20ο Παγκόσμιο Συνέδριο Διατροφής.

Γλυκαντικές ύλες: μια ασφαλής λύση για την παχυσαρκία και το σακχαρώδη διαβήτη;Γλυκαντικές ύλες: μια ασφαλής λύση για την παχυσαρκία και το σακχαρώδη διαβήτη;

Tις τελευταίες δεκαετίες η σύγχρονη βιομηχανία, σε συνδυασμό με την έρευνα της επιστήμης κατάφερε να συνδυάσει την απόλαυση με λιγότερες ενοχές και πιο ήπιες επιπτώσεις στα ζάχαρα αίματος. Αυτό έγινε εφικτό με πολλές πλέον ύλες, που μπορούν να αντικαταστήσουν τη ζάχαρη.

Προτιμάμε μέλι ή ζάχαρη;Προτιμάμε μέλι ή ζάχαρη;

Στα μάτια των περισσότερων καταναλωτών το μέλι αποτελεί την πιο υγιεινή εναλλακτική επιλογή της κρυσταλλικής ζάχαρης. Τι μας έχει δείξει όμως η επιστήμη; Όντως το μέλι συνιστά την πιο υγιεινή επιλογή;

Ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες;Ζάχαρη ή γλυκαντικές ουσίες;

Όλο και περισσότεροι επιστήμονες υγείας συστήνουν στις μέρες μας να αντικατασταθεί η ζάχαρη με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες. Είναι όμως οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες μια καλή εναλλακτική λύση;

Γλυκοζίτες στεβιόλης: Mια νέα γλυκαντική ύλη φυσικής προέλευσης για περισσότερες γλυκές επιλογές

Το νέο γλυκαντικό από στέβια έχει ήδη τραβήξει την προσοχή, όχι μόνο της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών, αλλά και, κυρίως, των ανθρώπων που αναζητούν περισσότερες διατροφικές επιλογές με λιγότερες θερμίδες.

Στέβια: Γλυκό χωρίς ενοχές

Από τον κήπο απευθείας στην.. κουζίνα μας μεταφέρεται η στέβια, αποτελώντας την must εναλλακτική προκειμένου να απολαύσει κανείς τη γλυκιά γεύση χωρίς περιττές θερμίδες.

Τα πρόσθετα σάκχαρα κατακλύζουν τη σύγχρονη διατροφήΤα πρόσθετα σάκχαρα κατακλύζουν τη σύγχρονη διατροφή

Οι περισσότερες 'καταδικαστικές' μελέτες για τα πρόσθετα σάκχαρα, αφορούν, όπως ειπώθηκε, τη φρουκτόζη και ειδικά το σιρόπι από καλαμπόκι υψηλό σε φρουκτόζη.

Μέλι: ‘ο χρυσός’ του θησαυρού της διατροφής

Το μέλι περιέχει μια πλειάδα θρεπτικών συστατικών με θετικά οφέλη για την υγεία.

Τεχνητές γλυκαντικές ύλες

Οι τεχνητές γλυκαντικές ουσίες προσδίδουν στα τρόφιμα και τα ποτά γλυκιά γεύση, αντίστοιχη με εκείνη της ζάχαρης, ωστόσο παρέχουν ελάχιστες θερμίδες και δεν επηρεάζουν τα επίπεδα γλυκόζης και ινσουλίνης στο αίμα.

Ζάχαρη και χαμόγελο πάνε μαζί;

Κάποτε θα απαντούσαμε εύκολα ‘όχι’, θεωρώντας ότι η ζάχαρη είναι ο κύριος ένοχος για την τερηδόνα, που... ασχημαίνει το χαμόγελό μας. Φαίνεται, όμως, ότι η απάντηση δεν είναι τόσο απλή...

Μέλι: Σύμμαχος στο αδυνάτισμα

Μια από τις τροφές που συγκεντρώνει ιδιαίτερο επιστημονικό ενδιαφέρον, κυρίως λόγω των θρεπτικών συστατικών του, είναι το μέλι. Το μέλι είναι μια φυσική γλυκαντική τροφή που παρουσιάζει έντονη αντιοξειδωτική, αντιμικροβιακή και κυτταροπροστατευτική δράση.

Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Στοματική υγιεινή: Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετεΣτοματική υγιεινή: Τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετε

Ξέρετε πως πρέπει να βουρτσίζετε τα δόντια σας τακτικά, αλλά μήπως οι γνώσεις σας για την στοματική υγιεινή σταματούν εκεί;... Περισσότερα »

Ποιους καλύπτουν και πώς αυτοαξιολογούνται οι ΤΟΜΥΠοιους καλύπτουν και πώς αυτοαξιολογούνται οι ΤΟΜΥ

Πιλοτικά θα λειτουργήσουν τους πρώτους 11 μήνες οι Τοπικές Ομάδες Υγείας, οι οποίες θα περάσουν σε επόμενο στάδιο χρηματοδότησης, έπειτα από αυτο - αξιολόγηση.... Περισσότερα »

Πώς να καταλάβετε αν κάποιος αγαπημένος σας είναι εθισμένοςΠώς να καταλάβετε αν κάποιος αγαπημένος σας είναι εθισμένος

Οι εθισμοί καταστρέφουν τους ανθρώπους, και τις σχέσεις τους. Πώς θα καταλάβετε αν κάποιο αγαπημένο σας πρόσωπο έχει εθισμό, και τι μπορείτε να κάνετε;... Περισσότερα »

Τα καλύτερα σνακ για να ρίξουμε τη χοληστερόληΤα καλύτερα σνακ για να ρίξουμε τη χοληστερόλη

Αν τα επίπεδα χοληστερόλης σας είναι αυξημένα, μπορείτε να τα ελαττώσετε με τα παρακάτω υγιεινά και πεντανόστιμα σνακ…... Περισσότερα »

Video - Ημερίδα με θέμα ‘Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII’

Στην Ημερίδα με θέμα «Νεότερες εξελίξεις στα Νοσήματα του Ήπατος VII» που διοργανώθηκε για έβδομη συνεχόμενη χρονιά από το Ηπατολογικό Τμήμα του ΥΓΕΙΑ, συμμετείχαν έμπειροι ομιλητές, με σημαντικό διαγνωστικό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

pay_eopyy_doc
Πληρώνετε ως ασφαλισμένοι συμβεβλημένο γιατρό του ΕΟΠΥΥ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Δεν υπάρχει τίποτα δυσκολότερο απ’ το να προσπαθείς να είσαι ευτυχισμένος, αν είχες τραυματικά παιδικά χρόνια…
Ένας απλός καφές για εσάς και ένα γλυκό για τα παιδιά μπορούν να γίνουν... παραμυθένια!
Για να μην κάνετε κάθε μέρα τον διαιτητή, δείτε πώς μπορείτε να διαχειριστείτε τις επικές διαφωνίες τους με αποτελεσματικότητα.
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης