Το καλοκαίρι είναι συνυφασμένο με τα κοκτέιλ. Κοκτέιλ σε κήπους, σε ταράτσες, με θέα την πόλη… Πολλές φορές, όμως, δεν προσέχουμε τι βάζουμε σε ένα κοκτέιλ, και καταλήγουμε να καταναλώνουμε πάρα πολλές περιττές θερμίδες. Και όταν λέμε πολλές, το εννοούμε· μια “γερή” Μαργαρίτα μπορεί να αγγίξει και τις 800!

Την επόμενη φορά που θα βγείτε για κοκτέιλ, λοιπόν – ή που θα τα φτιάξετε μόνοι σας – γιατί δεν δοκιμάζετε τα παρακάτω υλικά;

Κόκκινο κρασί

Το κόκκινο κρασί είναι καλό για εμάς, περιέχει αντιοξειδωτικά και χαμηλότερες θερμίδες σε σχέση με άλλα ποτά. Συνεπώς, χρησιμοποιήστε το ως βάση για να φτιάξετε μια γλυκιά και δροσερή σανγκρία!

Χυμός ροδιού

Έχουμε μιλήσει αρκετές φορές για τα οφέλη που έχει αυτός ο χυμός, και η ιδιαίτερή του γεύση δένει τέλεια μέσα σε ένα κοκτέιλ. Περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά, με αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση. Ταιριάζει πάρα πολύ με διάφανα ποτά, όπως η βότκα ή το τζιν.

Πράσινο τσάι

Άλλο ένα συστατικό με πολύ λίγες θερμίδες, πολλά αντιοξειδωτικά και ήπια γεύση που δένει τέλεια. Οι ουσίες που περιέχονται στο πράσινο τσάι προστατεύουν από το Αλτσχάιμερ, καταπολεμώντας τις ελεύθερες ρίζες στον εγκέφαλο, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουν την όρασή μας. Αυτό θα χρειαστεί λίγη προετοιμασία, αλλά αξίζει τον κόπο: βάλτε τα φύλλα τσαγιού στην βότκα από το προηγούμενο βράδυ, και την επόμενη μέρα σερβίρετε.

Νερό καρύδας

Αντί να χρησιμοποιήσετε κάποιο αναψυκτικό, που είναι γεμάτο ζάχαρη, προτιμήστε νερό καρύδας, που είναι γλυκό, αλλά χαμηλό σε θερμίδες και περιέχει κάλιο και ασβέστιο. Την ίδια στιγμή, εφόσον είναι νερό, σταματάει σε κάποιο βαθμό την αφυδάτωση που μπορεί να προκαλέσει το αλκοόλ.

Μούρα

Χρειάζεται να μιλήσουμε περισσότερο για το πόσο ωφέλιμα είναι τα μούρα για τον οργανισμό μας; Δεν είμαστε σίγουροι ότι έχει μείνει κάτι ακόμα να πούμε, εκτός από το ότι λατρεύουμε την ιδέα να τα αναμείξουμε στα κοκτέιλ μας, για να τα κάνουμε γλυκά με φυσικό τρόπο. Ο χυμός τους μπορεί να χρησιμοποιηθεί με κάποια αλκοολούχα βάση, αλλά μπορούμε και να τα προσθέσουμε φρέσκα μέσα στην σανγκρία μας.

Να θυμάστε ότι όταν φτιάχνετε κοκτέιλ, ίσως είναι καλύτερο να χρησιμοποιείτε “λευκά” ποτά, όπως βότκα και τζιν. Ενώ η διαφορά τους στις θερμίδες δεν είναι πολύ μεγάλη σε σχέση με το ρούμι και το ουίσκι, η γεύση τους δένει πιο εύκολα με αυτά τα φυσικά συστατικά, και δεν χρειάζεται να προσθέσετε τεχνητές, έντονες γεύσεις, όπως αναψυκτικά.