Αν θέλετε γλυκό σνακ χωρίς πολλή ζάχαρη ή αν πάσχετε από διαβήτη δείτε ποια φρούτα έχουν χαμηλή περιεκτικότητα ζάχαρης.

Λεμόνια και λαιμ

Υψηλά σε βιταμίνη C, είναι αρκετά πικρά. Δεν περιέχουν πολύ ζάχαρη και είναι τέλεια ιδέα να τα προσθέσετε σε ένα ποτήρι νερό για τη μείωση της όρεξης. Ένα λεμόνι ή λαιμ έχει 1 ή 2 γραμμάρια ζάχαρης.

Σμέουρα

Τα rasberries, με μόνο 5 γρ. ζάχαρη ανά φλιτζάνι και πολλές ίνες που μας χορταίνουν είναι ένα υπέροχο φρούτο.

Φράουλες

Είναι χαμηλές σε σάκχαρα, ενώ η γεύση τους είναι γλυκιά και νόστιμη. Ένα φλιτζάνι έχει περίπου 7 γραμμάρια ζάχαρης και 100% της συνιστώμενης καθημερινής πρόσληψης βιταμίνης C.

Βατόμουρα

Έχουν και αυτά 7 γραμμάρια ζάχαρης ανά φλιτζάνι. Δεν χρειάζεται να αισθάνεστε ένοχοι όταν τα τρώτε ως σνακ καθώς είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες.

Ακτινίδια

Είναι πλούσια σε βιταμίνη C και χαμηλά σε σάκχαρα. Ένα ακτινίδιο περιέχει 6 γραμμάρια σακχάρων.

Γκρέιπφρουτ

Ακόμα ένα εσπεριδοειδές φρούτο. Ενώ δεν είναι τόσο γλυκό όσο το σταφύλι μπορεί να αποτελέσει ωραίο συστατικό του πρωινού και περιέχονται μόνο 9 γραμμάρια ζάχαρης ανα μισό γκρέιπφρουτ μεσαίου μεγέθους.

Αβοκάντο

Ενώ δεν είναι ακριβώς το πρώτο που έρχεται στο μυαλό μας όταν σκεφτόμαστε τα φρούτα είναι φρούτο και χαμηλό σε ζάχαρη. Ένα αβοκάντο έχει περίπου 1 γρ. ζάχαρη.

Καρπούζι

Έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Ένα φλιτζάνι με κυβάκια καρπουζιού έχει λιγότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης. Επίσης το συγκεκριμένο φρούτο αποτελεί καλή πηγή σιδήρου.

Πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια είναι ακόμα ένας σπουδαίος τρόπος να ευχαριστηθείτε γλυκό σνακ χωρίς όλες τις θερμίδες και τη ζάχαρη, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν την πρόσληψη βιταμίνης C . Ένα πορτοκάλι έχει περίπου 12 γρ. ζάχαρης και λιγότερες από 70 θερμίδες.

Ροδάκινα

Μπορούν να είναι απίστευτα γλυκά αλλά με λιγότερα από 13 γρ. ζάχαρης σε μεσαίου μεγέθους φρούτο μπορούν να θεωρηθούν χαμηλά σε περιεκτικότητα ζάχαρης.