Ορεκτικό μπορεί να γίνει το κάθε τι. Αλλά υπάρχουν ορισμένες επιλογές που είναι πιο δημοφιλείς, ειδικά όταν τρώμε έξω. Ποιες είναι αυτές, και γιατί πρέπει να τις αποφεύγουμε; Εναλλακτικά, ποια είναι εκείνα τα ορεκτικά που πρέπει να βάλουμε στην ζωή μας;

Όχι στα onion rings

Υπάρχουν στις περισσότερες αλυσίδες fast food, και είναι πεντανόστιμα. Και, επίσης, φορτωμένα με σχεδόν 2.000 θερμίδες ανά μερίδα. Συγγνώμη, αλλά όχι.

Ναι στα καλαμάκια λαχανικών

Όχι μόνο στην κλασική εναλλακτική, με το καλαμάκι μανιτάρι. Μπορείτε να περάσετε σε ξυλάκι ό,τι λαχανικό θέλετε, και να τα ψήσετε για λίγο στο γκριλ. Εκπληκτική γεύση, πολύ λιγότερες θερμίδες, και πολλά θρεπτικά συστατικά.

Ναι στην σαλάτα με σπανάκι

Μια απλή σαλάτα που θα βρούμε σε πολλά εστιατόρια. Σπανάκι, άλλα πράσινα λαχανικά, ίσως ξηροί καρποί ή κάποιο εσπεριδοειδές για αντίθεση, και ένα γλυκόξινο dressing—όχι κρεμώδες, όμως. Αυτή η σαλάτα μπορεί να ξεκινήσει από τις 80 θερμίδες.

Όχι στις τηγανιτές πατάτες

Και όχι στις τηγανιτές πατάτες με τυρί και μπέικον, και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Μια μεγάλη μερίδα πατάτες μπορεί να μας προσφέρει μέχρι και 2.000 θερμίδες.

Όχι στα mini burgers

Το γεγονός ότι είναι μικρά δεν σημαίνει πως δεν έχουν θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά. Τρία μικροσκοπικά burgers μπορεί να σας στοιχίσουν μέχρι και 1.300 θερμίδες.

Ναι στα καλαμάκια κρέατος

Αντικειμενικά, το καλαμάκι με κρέας δεν είναι κάτι κακό. Ειδικά αν γνωρίζουμε ότι το κρέας είναι άπαχο, ένα καλαμάκι κοτόπουλο ή μοσχάρι μπορεί να είναι από τα καλύτερα ορεκτικά. Αρκεί να μην είναι τυλιγμένο μέσα σε μια πίτα, με πατάτες και κάθε είδους παχυντική σως.

Ναι στα γεμιστά μανιτάρια

Μικρό και πεντανόστιμο σνακ. Μπορείτε να γεμίσετε τα μανιτάρια με κάθε είδους υγιεινή γέμιση, αλλά ακόμα κι αν επιλέξετε κάποιο τυρί, το μικρό μέγεθος της μερίδας δεν θα σας στοιχίσει ιδιαίτερα σε θερμίδες.

Όχι στα τηγανιτά καλαμαράκια

Από τα πιο αγαπημένα και νόστιμα ορεκτικά που μπορούμε να πάρουμε σε μια ταβέρνα, και από τα χειρότερα. Η μέση μερίδα περιέχει 900 θερμίδες, και πολύ αλάτι και λιπαρά.

Ναι στην σούπα λαχανικών

Επιλέξτε μια σούπα με βάση ζωμό, και όχι κρέμα, για να περιορίσετε τις θερμίδες και τα λιπαρά. Η σούπα ως ορεκτικό, μπορεί να πιάσει αρκετό χώρο στο στομάχι μας, με αποτέλεσμα να καταναλώσουμε λιγότερες θερμίδες από το κυρίως πιάτο.