Η σοκολάτα είναι η αγαπημένη απόλαυση των γυναικών. Τόσο αγαπημένη που πολλές φορές ανάγεται σε 'αμαρτία' ειδικά όταν μία γυναίκα προσπαθεί να χάσει μερικά κιλά.

Κι όμως η σοκολάτα είναι ένα τρόφιμο που μπορεί να συνδυαστεί σε ένα διατροφικό πρόγραμμα απώλειας κιλών.

Ποια είναι τα οφέλη της σοκολάτας και γιατί ολοένα και περισσότεροι επιστήμονες διατροφολόγοι την εντάσσουν στα διατροφικά τους προγράμματα;

Μεγάλη ανάγκη για σοκολάτα παρατηρείται στις γυναίκες λίγο πριν από την έμμηνο ρύση και αυτό γιατί σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες η περιεκτικότητα της σοκολάτας σε μαγνήσιο, μειώνει την ένταση που νιώθουν οι γυναίκες τις συγκεκριμένες ημέρες του κύκλου τους.

Σε ισορροπημένα διατροφικά προγράμματα η σοκολάτα δεν αποφεύγεται. Αντίθετα προτείνεται ανεπιφύλαχτα, αρκεί η κατανάλωση να αφορά στη μαύρη σοκολάτα. Το ασβέστιο, το μαγνήσιο και το κάλιο, περιέχονται σε μεγαλύτερες ποσότητες στη σοκολάτα υγείας, τα οποία συμβάλλουν στην πρόληψη της υπέρτασης και τη μείωση της αρτηριακής πίεσης.

Εκτός των άλλων, η μαύρη σοκολάτα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, που βοηθούν πολύ τον οργανισμό και το ανοσοποιητικό σύστημα.

Μία μικρή κατανάλωση μαύρης σοκολάτας, σε ποσότητες 15 - 30 γρ. δύο έως τρεις φορές την εβδομάδα δεν φαίνεται να έχει καμία αρνητική επίδραση στην απώλεια κιλών, αντιθέτως μπορεί να φέρει κάποια πλεονεκτήματα. Και αυτό γιατί η σοκολάτα εντάσσεται στις τροφές που προσδίδουν ενέργεια στον ανθρώπινο οργανισμό.