ΑρχικήΔιατροφήΥγιεινή Μαγειρική

Λαχανικά

Προβολή

Ρυζομπιφτέκια. Η συνταγή ''στο μικροσκόπιο'' του διαιτολόγουΡυζομπιφτέκια. Η συνταγή ''στο μικροσκόπιο'' του διαιτολόγου

Η συνταγή που σας προτείνουμε αποτελεί ένα εναλλακτικό πιάτο, που θα σας ενθουσιάσει, όχι μόνο λόγω της θρεπτικής του αξίας, αλλά και της γεύσης του!

  • Τα πιο τέλεια burgers λαχανικών
    Τέλειες συνταγές για να φτιάξετε τα δικά σας μπιφτέκια λαχανικών στο σπίτι… Επειδή τα burgers δεν χρειάζεται να είναι ένοχη απόλαυση!
  • Τέλειες συνταγές με κολοκύθα
    Εκμεταλλευθείτε τις γεύσεις του φθινοπώρου στο έπακρο με αυτές τις υπέροχες και υγιεινές συνταγές με κολοκύθα!
  • Έξυπνες συνταγές με ντομάτα
    Αν θέλετε να συμπεριλάβετε περισσότερες ντομάτες στη διατροφή σας, οι παρακάτω συνταγές- από σάντουτιτς έως σούπες- σίγουρα θα σας βοηθήσουν.
  • Πατάτες και κουνουπίδι με φρέσκια ντομάτα και κανέλα
    Η κανέλα κάνει τη διαφορά, στη συνταγή που συνδυάζει το κουνουπίδι με τις πατάτες και μια πινελιά από ντομάτα.
  • Πουρές καρότων με μυρωδικά
    Ίνες και αντιοξειδωτικά (β-καροτένιο) που εμπεριέχονται στα καρότα, η light κρέμα 0%, καθώς και τα μονοακόρεστα και Ω3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα φουντούκια, βοηθούν στην καταπολέμηση της χοληστερίνης και στη μείωση κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.
  • Κολοκύθια γεμιστά
    Εξαιρετική συνταγή για προσεγμένη διατροφή, μιας και τα κολοκύθια είναι θρεπτικά χωρίς να έχουν πολλές θερμίδες. Σκεφτείτε πως 1 κιλό βραστά κολοκυθάκια έχουν περίπου 160 θερμίδες!
  • Μελιτζάνες στο φούρνο
    Η σημερινή συνταγή είναι μία πολύ γευστική επιλογή για κύριο πιάτο. Συνεισφέρει μία μερίδα λαχανικών, από τις 5 φρέσκων φρούτων και λαχανικών που πρέπει να καταναλώνουμε ημερησίως, από τις μελιτζάνες και τις ντομάτες, οι οποίες είναι προϊόντα εποχής.
  • Πουρές πατάτας με σπανάκι
    Βράστε τις πατάτες σε αλατισμένο νερό. Σε ένα αντικολλητικό σκεύος τοποθετήστε το ελαιόλαδο. Πρώτα ρίξτε τις πιπεριές και μετά από 3 λεπτά προσθέστε το αλεύρι, λίγο αλάτι και λίγο πιπέρι.
  • Πατάτες και κουνουπίδι με φρέσκια ντομάτα και κανέλλα
    Θα χρειαστείτε πατάτες, 800 γρ. κουνουπίδι, χυμό από 2 λεμόνια, 4γρ. κανέλλα τριμμένη και 200 ml χυμό ντομάτας.
  • Ψητά λαχανικά με τυρί
    Ψήστε προσεκτικά και τον ανανά τον οποίο μετά προσθέτετε στα άλλα λαχανικά.Ψήστε τα τέλος για 20-25 λεπτά ώσπου να ροδίσουν.
  • Γιαπωνέζικα κολοκύθια με κρεμμύδι
    Σε αντικολλητικό σκεύος ρίξτε το ελαιόλαδο μαζί με τα κρεμμύδια και μόλις τό ελαιόλαδο κάψει τοποθετείστε τα κολοκύθια. Μετά από 2-3 λεπτά προσθέστε την teriyaki sauce, το σουσάμι και τη σόγια. Αφήστε όλα τα συστατικά για 6-7 λεπτά μέχρι να είναι έτοιμα τα κολοκύθια. Κατόπιν προσθέστε μαύρο πιπέρι και σερβίρετε.
  • Σπαγγέτι από κολοκύθια και καρότα με σόγια
    Μια πρωτότυπη και γευστική συνταγή για σπαγγέτι, χωρίς τη χρήση ζυμαρικού ως είθισται…Τα καρότα που αποτελούν βασική πρώτη ύλη της δημιουργίας του Σεφ, είναι μια πολύ καλή πηγή β-καροτένιου.
  • Κρεμμύδια γεμιστά με Cottage και παρμεζάνα
    Καθαρίστε προσεκτικά τα κρεμμύδια και βάλτε τα να βράσουν σε ελαφρώς αλατισμένο νερό. Αφαιρέστε τα πριν μαλακώσουν. Αδεάστε το εσωτερικό τους με ένα κουταλάκι.
  • Μανιτάρια πορτομπέλο στο φούρνο
    Η εν λόγω συνταγή αποτελεί μια ιδιαίτερα γευστική και ολιγοθερμιδική πρόταση, που θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε κάθε πλάνο δίαιτας για τον έλεγχο του βάρους.
  • Λαχανικά σχάρας με κατίκι
    Αλείψτε τα λαχανικάμε 2 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο και ψήστε τα μέχρι να μαλακώσουν. Χτυπάτε τις 5 κουταλιές σούπας ελαιόλαδο με το δύσμο, το βασιλικό και το σκόρδο με μίξερ. Μόλις τα λαχανικά είναι έτοιμα προσθέστε το κατίκι και περιχύστε με το μείγμα που φτιάξατε με το μίξερ.
  • Μπρόκολο με αμύγδαλα
    Ο Γιάννης Γκελντής παρουσιάζει εδώ μια καταπληκτική επινόηση που λόγω της περιεκτικότητάς της σε ελαιόλαδο, μπρόκολο και αμύγδαλο, θα την χαρακτηρίζαμε ως 'ασπίδα' έναντι του ενδεχομένου εμφάνισης καρκίνου του μαστού.
  • Πιτάκια με μελιτζάνα και μοτσαρέλα
    Στη συνταγή αυτή, πρωταγωνιστεί η εξαιρετική μελιτζάνα, με το χαρακτηριστικό χρώμα που οφείλεται σε μια ομάδα ουσιών, τις ανθοκυανίνες. Οι ουσίες αυτές, αποτελούν υδατοδιαλυτές χρωστικές και στο φυτό έχουν την αποστολή να προστατεύουν τους καρπούς του από την επίδραση της ακτινοβολίας UV.
  • Νηστίσιμο μπέργκερ λαχανικών
    Σε αντικολλητικό σκεύος τοποθετείστε τα αλεσμένα φασόλια, το βασιλικό, το βρασμένο ρύζι, τη βρώμη, τα δημητριακά βρώμης και αφήστε τα μέχρι να ξεραθούν...
  • Ταχινόσουπα με λαχανικά
    Η νηστίσιμη πρότασή μας αποτελεί ένα εξαιρετικό πιάτο τόσο για το μεσημεριανό όσο και για το βραδινό μας γεύμα. Το γεγονός οτι δεν στερείται γεύσης οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά του σε λιπαρά.
  • Λαχανοντολμάδες
    Οι λαχανοντολμάδες με κιμά, φαγητό που συνήθως μαγειρεύουμε τον χειμώνα, είναι ένα ισορροπημένο γεύμα, τόσο από την άποψη των υδατανθράκων, πρωτεϊνών και λιπών, όσο κι από εκείνη των βιταμινών. Αποτελεί κύριο γεύμα του διαιτολογίου μας.
  • Φοντύ Λαχανικών
    Το συγκεκριμένο φοντύ αποτελεί μια άκρως ισορροπημένη πρόταση διατροφής και μια θαυμάσια ευκαιρία για 'σύναξη' της παρέας. Στο πρωτότυπο αυτό φοντύ, πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν τα σταυρανθή λαχανικά, μπρόκολο και κουνουπίδι.
  • Ψητές πιπεριές Φλωρίνης
    Οι πιπεριές Φλωρίνης αποτελούν μια εύγευστη και ολιγοθερμιδική επιλογή, πλούσια σε βιταμίνες C, Α, Κ και Ε. Θερμίδες ανα μερίδα: περίπου 150 Kcal, Χρόνος προετοιμασίας: 15’ , Χρόνος μαγειρέματος: 15’ .
  • Αυγά με σπανάκι
    Ένα γεύμα για όσους θέλουν να αντικαταστήσουν τα αυγά μάτια ή ομελέτα και τους αρέσει να δοκιμάζουν νέους συνδυασμούς γεύσεων.
  • Σπανάκι σουφλέ
    Πρόκειται για μία πολύ καλή εναλλακτική λύση για όσους δεν αγαπούν το σπανάκι, αλλά θα ήθελαν να επωφεληθούν από τις ευεργετικές ιδιότητες που έχει ως τρόφιμο.
  • Αγκινάρες αλά πολίτα
  • Κολοκυθοκεφτέδες
  • Κουκιά φρέσκα
  • Κροκέτες κουνουπίδι με σκορδαλιά
  • Μελιτζάνες γεμιστές στο φούρνο
  • Μελιτζάνες και πιπεριές με φέτα
  • Μελιτζάνες με σάλτσα
  • Μπριάμ (Τουρλού)
  • Ντομάτες και κολοκύθια αυγολέμονο γεμιστά
  • Ντοματοκεφτέδες
  • Ντοματόσουπα κρύα
  • Πατάτες φούρνου
  • Ρεβύθια στο φούρνο
  • Ρεβυθοκεφτέδες (5-6 άτομα)
  • Ρεβυθοκεφτέδες Σάμου
  • Ρολλά λαχανικών
  • Σουβλάκια λαχανικών
  • Σούπα μανιταριών
  • Τηγανιτά κολοκυθάκια
  • Φάβα
  • Φασόλια φούρνου
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Ανταγωνιστική κολύμβηση σε πισίνα: Προδιαθεσικός παράγοντας για την ανάπτυξη άσθματος;Ανταγωνιστική κολύμβηση σε πισίνα: Προδιαθεσικός παράγοντας για την ανάπτυξη άσθματος;

Ποια μη φαρμακευτική παρέμβαση προτείνεται ως συμπληρωματική στρατηγική διαχείρισής του;... Περισσότερα »

Καταπόνηση των ματιών: Συμβουλές πρόληψηςΚαταπόνηση των ματιών: Συμβουλές πρόληψης

Η καταπόνηση των ματιών είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι χρήστες υπολογιστών, και ανάλογες είναι οι περιπτώσεις των παιδιών.... Περισσότερα »

Μύθοι και αλήθειες για την απώλεια βάρουςΜύθοι και αλήθειες για την απώλεια βάρους

Η αυστηρή δίαιτα επιταχύνει το μεταβολισμό; Λύνουμε τις απορίες σας για το χάσιμο κιλών.... Περισσότερα »

Oφέλη του αυγού στην υγείαOφέλη του αυγού στην υγεία

Περιέχει βιταμίνες, μέταλλα, αμινοξέα, πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας, σελήνιο, φώσφορο, χολίνη, βιταμίνη Β12 και αντιοξειδωτικά. Πού μας ωφελούν.... Περισσότερα »

Video - Όλο και πιο επιτακτική η ανάγκη στρατηγικών μείωσης της βλάβης από το κάπνισμα

Λαμβάνοντας υπόψιν τη μεγάλη επίπτωση του καπνίσματος στην δημόσια υγεία αλλά και το γεγονός ότι, σύμφωνα με εκτιμήσεις, ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι παγκοσμίως θα συνεχίζουν να καπνίζουν έως το 2025, ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

taxes_health_benefits
Οι φόροι και οι εισφορές που πληρώνετε, σάς επιστρέφονται επαρκώς με παροχές στην Υγεία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Η υπογονιμότητα πέρα απ’ το θέμα «παιδί» , μπορεί να απειλήσει και τη σχέση του ζευγαριού. Καταλάβετε τον κίνδυνο και ενεργήστε πριν είναι αργά.
Είναι μια από τις πιο όμορφες περιόδους στη ζωή μιας γυναίκας, όμως, οι 9 μήνες της εγκυμοσύνης σίγουρα δεν είναι στρωμένοι με ροδοπέταλα.
Υπάρχουν φορές νιώθουμε σαν να μην έχουμε κοιμηθεί. Μπορεί να πάσχουμε από κάποια διαταραχή ύπνου, όμως, υπάρχουν και κάποιες συνήθειες που πρέπει να κόψουμε αν θέλουμε να ξυπνάμε ξεκούραστοι.
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης