ΑρχικήΔιατροφήΥγιεινή Μαγειρική

Κρέατα

Προβολή

Κεφτεδάκια: Υγιεινές συνταγέςΚεφτεδάκια: Υγιεινές συνταγές

Τέσσερις υγιεινές συνταγές για κεφτεδάκια. Επειδή οι ένοχες απολαύσεις πρέπει να χάνουν την ενοχή τους κάποια στιγμή!

  • 5 συμβουλές για πιο υγιεινά burger
    Πέντε εύκολοι τρόποι να κάνετε τα burger σας όχι μόνο πιο νόστιμα, αλλά και πολύ πιο υγιεινά!
  • Κοτόπουλο γεμιστό με σπανάκι
    Μια συνταγή που συνδυάζει την πρωτεΐνη του κοτόπουλου και τη δύναμη του σπανακιού. Περιέχει 365 θερμίδες ανά μερίδα.
  • Σουβλάκι κοτόπουλου και ρύζι με ντομάτα
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, γιαούρτι, κορίανδρο, κύμινο, σκόρδο, ντομάτες, ρύζι, κρεμμύδι, αμύγδαλα και αρακά.
  • Μοσχάρι Bulgogi
    Τοποθετήστε τα κομμάτια μοσχαριού σε ένα πιάτο. Αναμείξτε τη σως σόγιας, τη ζάχαρη, το κρεμμύδι, τη σκόνη σκόρδου και το πιπέρι σε ένα μπολ.
  • Ψαρονέφρι ναπολιτέν
    Θα χρειαστείτε ψαρονέφρι, πράσινες ελιές, ντομάτες, κρασί, δεντρολίβανο, σκόρδο και κρέμα γάλακτος.
  • Σουτζουκάκια σμυρνέικα
    Σουτζουκάκια: μία γευστική και θρεπτική επιλογή, που όμως δεν συστήνεται για συχνή κατανάλωση.
  • Μοσχάρι φιλέτο στον ατμό
    Θα χρειαστείτε μοσχάρι φιλέτο, τζίντζερ, πολύχρωμες πιπεριές, κρεμμύδι, καρότο και πράσο.
  • Γαλοπούλα με γέμιση κάστανου
    Μέσα σε 3 έως 4 ώρες το Χριστουγεννιάτικο πιάτο θα είναι έτοιμο!
  • Ψαρονέφρι με bourbon
    Ανεμείξτε τη σως σόγιας με το bourbon, την καστανή ζάχαρη και το σκόρδο. Περιχύστε το ψαρονέφρι και τοπθετείστε στο ψυγείο για 2 ώρες περίπου. Προθερμάνετε το φούρνο στους 180ο C και βάλτε το ψαρονέφρι στο φούρνο.
  • Φιλέτο μοσχαριού με μανιτάρια σε κρασί
    Το γευστικό συνδυασμό κρέατος και μανιταριών συμπληρώνει το ροζέ κρασί. Η κάθε μερίδα περιέχει 381 θερμίδες.
  • Φιλέτο μοσχαριού με μπρόκολο και ρύζι
    Θα χρειαστείτε άπαχο φιλέτο μοσχαριού, καλαμποκάλευρο, ελαιόλαδο, σέληνο, κρεμμύδι, σκόρδο, μπρόκολο και ρύζι.
  • Κοτόπουλο με σως μελιού
    Η συνταγή είναι για 4 μερίδες και η μια μερίδα περιέχει 390 θερμίδες.
  • Μοσχάρι Barbecue
    Σε ένα μεγάλο μπωλ αναμείξτε την κέτσαπ, τη barbecue sauce, την καστανή ζάχαρη, το κόκκινο κρασί, τη μουστάρδα και τη Worcestershire sauce και κατόπιν προσθέστε το αλάτι, το πιπέρι και το σκόρδο.
  • Πολυνησιακό κοτόπουλο σε 20 λεπτά
    Τοποθετείστε τα φιλέτα κοτόπουλου σε αντικολλητικό σκεύος για 15 λεπτά και 5 λεπτά πριν τα φιλέτα είναι έτοιμα προσθέστε το μείγμα φρούτων στο αντικολλητικό σκεύος.
  • Καταΐφι κοτόπουλου με βασιλικό
    Βράστε το φύλλο καταϊφιού σε αλατισμένο νερό για 8-10 λεπτά. Σε αντικολλητικό σκεύος σωτάρετε το κρεμμύδι και το σκόρδο με το ελαιόλαδο. Στη συνέχεια προσθέστε τη ντομάτα, το κοτόπουλο, τον βασιλικό, το αλάτι και το πιπέρι.
  • Γιουβέτσι με κοτόπουλο
    Τα σκούρα μέρη του κρέατος του κοτόπουλου είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη Β2, ενώ τα ανοιχτόχρωμα είναι άριστες πηγές νιασίνης.
  • Φρικασέ με φινόκιο
    Ο συνδυασμός μυρωδικών χόρτων και βολβών με το κρέας, εξυπηρετεί πέρα από την αρμονία γεύσης και την παροχή πολύτιμων φυτοπροστατευτικών ουσιών στο πιάτο μας, ικανές να 'εξισορροπήσουν' τα όποια 'μεμπτά' μας προσφέρει το κρέας.
  • Μπιφτέκια σόγιας στον ατμό
    Τα μπιφτέκια με σόγια αποτελούν μια συνταγή ενδεδειγμένη για τον περιορισμό του ουρικού οξέως.
  • Χοιρινό με πράσα
    Παρατηρείται μεγάλη ποικιλία συνταγών, οι οποίες συνδυάζουν κατανάλωση κρέατος και λαχανικών, στην ελληνική συνταγογραφία και μία από αυτές είναι και αυτή.
  • Χοιρινό με κάστανα
    Ιδιαίτερος γευστικός συνδυασμός καθώς η ελαφρώς γλυκιά γεύση του κάστανου δεν «παντρεύεται» επιτυχώς σε όλους τους ουρανίσκους. Δεν παύει όμως η σημερινή μας συνταγή να αποτελεί ένα ξεχωριστό πιάτο με μοναδική θρεπτική αξία.
  • Μαρουλοντολμάδες
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;Πώς θα σταματήσω την υπερφαγία;

Η υπερφαγία δεν μας εμποδίζει μόνο να χάσουμε κιλά, αλλά μας βάζει σε κίνδυνο για σοβαρές επιπλοκές. Πώς θα την ελέγξουμε;... Περισσότερα »

Το παιδί μου φοβάται το σκοτάδι: Τι να κάνω;Το παιδί μου φοβάται το σκοτάδι: Τι να κάνω;

Τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε το παιδί σας να σταματήσει να φοβάται και να συνεχίσει να κοιμάται στο κρεβάτι του;... Περισσότερα »

Πολλαπλή σκλήρυνση: Πώς θα ανακουφιστείτε από τους πόνους Πολλαπλή σκλήρυνση: Πώς θα ανακουφιστείτε από τους πόνους

Οι ασθενείς που πάσχουν από τη νευρολογική νόσο αντιμετωπίζουν πόνους—πώς θα ανακουφιστούν, όμως;... Περισσότερα »

Ιγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπισηΙγμορίτιδα στα παιδιά: Διάγνωση και αντιμετώπιση

Υπάρχουν προδιαθεσικοί παράγοντες; Ποια μέτρα πρόληψης πρέπει να πάρετε για να προστατεύσετε το παιδί σας; ... Περισσότερα »

Video - Μεγάλη εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού για τα εμβόλια

Mία μεγάλη ενημερωτική εκστρατεία ξεκίνησε στη χώρα μας με βασικό μήνυμα ‘Εμβολιάζομαι – Θωρακίζομαι’, με σκοπό την αφύπνιση του κοινού για την αξία του εμβολιασμού. Η ενημερωτική καμπάνια τελεί υπό ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

long_before_pap_test
Πόσο καιρό έχετε να κάνετε τεστ - Παπ;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Μήπως η πρακτική των timeouts τραυματίζει ψυχικά τα παιδιά και δεν έχει το αποτέλεσμα που περιμένει ο γονιός;
«Υπάρχουν κάποια ψέματα που λένε όλοι οι γονείς. Υπάρχουν πράγματα που είπαμε ότι δεν θα κάνουμε ποτέ… και μετά, τα κάνουμε. Υπάρχουν μύθοι σχετικά με τη μητρότητα.»
Δίνοντας… νέα πνοή στον καναπέ σας, θα ανανεώσετε όλο το σαλόνι σας. Πάρτε ιδέες, λοιπόν και πιάστε δουλειά!
© iatronet.gr 1999-2017  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης