ΑρχικήΔιατροφήΥγιεινή Μαγειρική

Μακαρόνια - Ρύζι

Προβολή

Υγιεινά ζυμαρικά: Διαφορετικοί τρόποι απόλαυσηςΥγιεινά ζυμαρικά: Διαφορετικοί τρόποι απόλαυσης

Πολλοί θεωρούν τα ζυμαρικά απαγορευμένη απόλαυση, λόγω των υδατανθράκων τους. Υπάρχουν, όμως, τρόποι να τα απολαύσουμε υγιεινά;

  • Ριζότο με λαχανικά
    Το ρύζι συνοδεύεται από πιπεριές, σκόρδο, αρακά, καλαμπόκι, ντομάτες και κρεμμύδι.
  • Ριζότο με καλαμπόκι και αρακά
    Σε μία κατσαρόλα ζεσταίνουμε το λάδι και σοτάρουμε το κρεμμύδι και τα σκόρδα ψιλοκομμένα, έως ότου χρυσίσουν. Προσθέτουμε το ρύζι, σοτάρουμε ελαφρά, ρίχνουμε το καλαμπόκι και τον αρακά και τα σοτάρουμε για 2-3 λεπτά, ανακατεύοντας συνεχώς με μία ξύλινη κουτάλα.
  • Μεσογειακά λιγκουίνι
    Θα χρειαστείτε κοτόπουλο, σκόρδο και γαρίδες. Επίσης αλεύρι, γάλα, λευκό κρασί και παρμεζάνα. Προσθέτουμε τις ντομάτες, το πιπέρι και τον βασιλικό.
  • Πένες με κοτόπουλο, μπρόκολο και χρωματιστές πιπεριές
    Πρόκειται για ένα γεύμα ελαφρύ και υγιεινό, καθώς περιέχει μια ποικιλία λαχανικών. Το κοτόπουλο αποτελεί μια άριστη πηγή πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, προσφέροντας παράλληλα μικρή ποσότητα λίπους και μάλιστα κορεσμένου.
  • Πλιγούρι και ρεβίθια με βινεγκρέτ λεμονιού
    Το συγκεκριμένο πιάτο έχει πλούσια υφή και άρωμα. Τυλίξτε το σε πίτα ολικής άλεσης ή σερβίρετέ το ως συνοδευτικό.
  • Χυλοπίτες με δυόσμο και χαλούμι
    Για τη συνταγή θα χρειαστείτε χυλοπίτες, ελαιόλαδο, χαλούμι, δυόσμο, κρεμμυδάκια, αλάτι και πιπέρι.
  • Ελληνικό ριζότο με κολοκυθάκια, ρίγανη και μαϊντανό
    Θα χρειαστείτε κολοκυθάκια, κρεμμύδια, μαϊντανό, ρίγανη, ελαιόλαδο, ρύζι γλασέ και αλάτι.
  • Ριζότο με ομελέτα
    Βράζετε το ρύζι, μαζί με τα καρότα και το μπρόκολο σε αλατισμένο νερό για περίπου 15 λεπτά.
  • Κοφτά μακαρόνια με πιπεριές
    Θα χρειαστείτε κοφτά ζυμαρικά, κόκκινες πιπεριές, σκόρδο, σέλινο, φρυγανιά, πεκρίνο, ελαιόλαδο, αλάτι και πιπέρι.
  • Σαλάτα με τορτελίνι και μπαλσάμικο
    Θα χρειαστείτε τορτελίνι, πράσινη σαλάτα, ελαιόλαδο, μπαλσάμικο, φέτες γαλοπούλα, κρεμμύδι, παρμεζάνα, αλάτι και πιπέρι.
  • Σπανακόρυζο νηστίσιμο
    Θα χρειαστείτε σπανάκι, κρεμμύδι, ρύζι, λεμόνι, άνηθο και λάδι.
  • Κους-κους με πράσινο τσάι, μαϊντανό και δυόσμο
    Σε μια κατσαρόλα βράζω το πράσινο τσάι με το αλάτι. Μόλις βράσει, αδειάζω μέσα το κους-κους. Βγάζω την κατσαρόλα από τη φωτιά, τη σκεπάζω με το καπάκι της και αφήνω το κους-κους εκτός φωτιάς να ψηθεί μόνο του σιγά-σιγά.
  • Ταλιατέλες με καλαμάρι και σκόρδο
    Σε μια κατσαρόλα ζεσταίνετε μπόλικο νερό, ρίχνετε μια κουταλιά ελαιόλαδο και βράζετε τα ζυμαρικά.
  • Πράσινα μακαρόνια
    Βράζετε το σπαγγέτι σε αλατισμένο νερό που κοχλάζει και το σουρώνετε. Ψιλοκόβετε τα λαχανικά και τα σοτάρετε στο λάδι.
  • Ριζότο με σαφράν και δεντρολίβανο
    Σε αντικολλητικό σκεύος τσιγαρίστε το κρεμμύδι με το ελαιόλαδο και προσθέστε το καλαμπόκι και τον αρακά σε μέτρια φωτιά για πέντε λεπτά. Στη συνέχεια, στο ίδιο σκεύος ρίξτε το ρύζι και το νερό. Προσθέστε τα υπόλοιπα συστατικά στο αντικολλητικό σκεύος και μείωστε τη θερμοκρασία. Αφήστε το ριζότο να μαγειρευτεί σε χαμηλή φωτιά για περίπου 20 λεπτά.
  • Βιδάκια με χωριάτικη
    Θα χρειαστείτε μακαρόνια βιδάκια, ντομάτες, κρεμμύδι, πιπεριά, αγγούρι, φέτα light, κάπαρη και ελαιόλαδο.
  • Σπαγγέτι Σικελίας
    Βράστε τα μακαρόνια σε αλατισμένο νερό για 8-10 λεπτά μαγειρεμένα al dente. Σε αντικολλητικό σκεύος κάψτε το ελαιόλαδο και προσθέστε το σκόρδο και τις αντζούγιες σε μέτρια φωτιά για 2-3 λεπτά.
  • Σπαγγέτι με λουκάνικο γαλοπούλας
    Βράστε τα μακαρόνια σε αλατισμένο νερό. Σε αντικολλητικό σκεύος ψήστε το λουκάνικο γαλοπούλας. Σε άλλο σκεύος τσιγαρίστε το κρεμμύδι και το σκόρδο με το ελαιόλαδο και στη συνέχεια τοποθετείστε τα κολοκύθια και τις πιπεριές.
  • Μακαρόνια με μοσχάρι και μανιτάρια
    Σε αντικολλητικό σκεύος σωτάρετε το κομμένο φιλέτο μοσχαριού με το κρεμμύδι και το σκόρδο και προσθέστε τη ρίγανη και αλάτι. Μετά από 10 λεπτά προσθέστε και τα μανιτάρια.
  • Σπαγγέτι με θαλασσινά και κρόκο Κοζάνης
    Πέρα από την ιδιαίτερη γεύση και το χαρακτηριστικό χρώμα, ο κρόκος Κοζάνης ή σαφράν (Crocus sativus L.), θεωρείται ένα φυτό με εξέχουσες αντιοξειδωτικές, αντιθρομβωτικές και αντικαρκινικές ιδιότητες.
  • Ριζότο με πιπεριές
    Βράστε το ζωμό λαχανικών με το κρεμμύδι και προσθέστε το ρύζι. Αφήνετε να βράσει μέχρι να απορροφηθεί πλήρως ο ζωμός λαχανικών.
  • Κανελόνια με σπανάκι και ανθότυρο
    Το σπανάκι αποτελεί εξαιρετική πηγή ζεαξανθίνης και λουτεΐνης, αντιοξειδωτικών ουσιών που παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην πρόληψη της εκφύλισης της ωχράς κηλίδας.
  • Γαριδοσαλάτα με πένες
    Ενα πιάτο που συνδυάζει τα ζυμαρικά με τα θαλασσινά. Η μερίδα έχει 285 θερμίδες.
  • Ριζότο με αγκινάρες και μαραθόριζα
    Μελέτη κορυφαίου Πανεπιστημίου της Γερμανίας παρουσιάζει τις ευεργετικές επιδράσεις της αγκινάρας, τόσο στη μείωση της χοληστερόλης όσο και στη βελτίωση των ηπατικών λειτουργιών.
  • Ρύζι με δενδρολίβανο και κάσιους
    Σε αντικολλητικό σκεύος σωτάρετε το ψιλοκομμένο κρεμμύδι με το ελαιόλαδο και προσθέστε τα μανιτάρια, πολύ λίγο αλάτι και πιπέρι. Μόλις τα μανιτάρια μαλακώσουν προσθέστε το δενδρολίβανο και αφήστε τα συστατικά για ένα λεπτό. Εν συνεχεία προσθέστε τα κάσιους και αφήστε τα για ένα λεπτό.
  • Ρύζι με τόνο
    Ένα φαγητό εύκολο και γρήγορο στην παρασκευή του, είναι η συγκεκριμένη μας πρόταση. Συστήνεται σε ανθρώπους που προσέχουν την διατροφή τους ή γυμνάζονται καθώς είναι πλούσιο σε πρωτείνη, σχετικά χαμηλό σε λιπαρά και η μερίδα αποδίδει μόλις 285 θερμίδες.
  • Μυδοπίλαφο
    Πρόκειται για ένα πλήρες γεύμα, το οποίο, αν συνοδευτεί με ένα φρούτο ως επιδόρπιο, γίνεται ισορροπημένο και ως προς τις αναλογίες του σε θρεπτικά συστατικά.
  • Μακαρόνια με χωριάτικη σαλάτα
  • Ρύζι μπασμάτι
  • Ρυζότο
Menu

Σήμερα στο iatronet.gr

Dong quai ή κινεζική αγγελικήDong quai ή κινεζική αγγελική

Σήμερα το βότανο χρησιμοποιείται για την θεραπεία ορισμένων περιπτώσεων εμμηνόπαυσης, πρόωρης εκσπερμάτισης, δυσμηνόρροιας, υπογονιμότητας. ... Περισσότερα »

Οι ασκήσεις που θα κάνουμε για πάνταΟι ασκήσεις που θα κάνουμε για πάντα

Ποιες είναι οι ασκήσεις εκείνες που μας προσφέρουν τόσα πολλά οφέλη, που ακόμα δεν έχουν ξεπεραστεί; Τις λατρεύουμε και σας τις παρουσιάζουμε…... Περισσότερα »

Τικ στα παιδιάΤικ στα παιδιά

Σε ποια ηλικία εμφανίζονται και πόσο συχνά είναι; Πώς αντιμετωπίζονται.... Περισσότερα »

Ρίγανη: Ποια είναι η φαρμακευτική της χρήσηΡίγανη: Ποια είναι η φαρμακευτική της χρήση

Το έλαιο που εξάγεται από τα φύλλα του βοτάνου έχει μακρά ιστορία ιατρικής χρήσης. ... Περισσότερα »

Video - Σημαντική η ανταλλαγή απόψεων με γιατρούς της περιφέρειας όσον αφορά στην διαχείριση ασθενών ειδικού προφίλ με αποφρακτικά νοσήματα

Το κομμάτι της επικοινωνίας και η ανταλλαγή απόψεων με γιατρούς νησιών των Κυκλάδων και του Αργοσαρωνικού, ήταν ο κύριος στόχος ενός πρωτοποριακού webinar για αναπνευστικά νοσήματα. Οι γιατροί κατά ... Δείτε το video

Προβολή
Προβολή

Ακολουθήστε μας

Προβολή
Προβολή

Υπηρεσίες Μελών

Δημοσκόπηση

taxes_health_benefits
Οι φόροι και οι εισφορές που πληρώνετε, σάς επιστρέφονται επαρκώς με παροχές στην Υγεία;
Δείτε τα αποτελέσματα
Προβολή
Στο εξωτερικό το λένε “cry it out”, εδώ το λέμε “άσ’το να κλάψει.” Τι έχουμε να κερδίσουμε από αυτήν την μέθοδο και για τι πρέπει να μας ανησυχήσει;
Περιεμμηνόπαυση είναι η δύσκολη περίοδος μετά την κλιμακτήριο και πριν την εμμηνόπαυση. Δεν θα 'ναι εύκολο, αλλά περνάει!
Kαλοκαίρι: η εποχή που το σώμα είναι περισσότερο εκτεθειμένο, το ίδιο και... οι ανασφάλειες μας. Κρύψτε τις ατέλειές σας, δώστε στυλ στο ντύσιμό σας και απολαύστε τις διακοπές σας.
© iatronet.gr 1999-2018  |  Website by Theratron | Ermis Silver Award 2006
europa.eu   digitalplan.gov.gr   ktpae.gr   espa.gr
Η επιχείρηση ενισχύθηκε για τον εκσυγχρονισμό της στο πλαίσιο του Ε.Π. "Ψηφιακή Σύγκλιση" και του ΠΕΠ Αττικής
Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαικής Ένωσης